E.T. / Utomjordiska raser

Hej på 6 galaktiska språk

2012-06-15 23:24 #0 av: Ainu-Ra

Shala´am allihopa!

Här är en liten video hur man säger hej på 6 olika galaktiska språk..Glad

Anmäl
2012-06-15 23:41 #1 av: [Legacy]

Vilka vackra ord... Förvånad låter bra mycket trevligare än vårat jordiska "hej"! Glad

Anmäl
2012-06-15 23:43 #2 av: Ainu-Ra

#1 Ja, det håller jag med om att det gör!Flört

Anmäl
2012-06-16 08:53 #3 av: Marr

Shala´am! Han är så fin Sheldan Nidle. Tack för "språkundervisningen"! FlörtGlad Namaste!

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2012-06-16 10:07 #4 av: Gahella

Hoppas ni inte ser min kommentar som ett påhopp för jag vill bara uttrycka min sanning. När jag ser denna man så ryser jag, det är något väldigt obehagligt i hans blick och i hans energi upplever jag.

Är det bara jag som gör det?

Anmäl
2012-06-16 16:43 #5 av: Ainu-Ra

Jag får inga obehagliga vibbar av honom däremot får jag obehagliga vibbar och börjar må riktigt fasligt illa när jag ser Stephen Hoppkins..Den mannen ger mig dåliga vibrationer så in i norden att jag bli rent av nervös av att se honom...och det har inget med att han är sjuk att göra åh nej inte alls utan det är bara han vibbar och energier som gör mig att må dåligt!

Många människor som har någon form av dåliga energier oränsade i sin kropp samt inte riktigt vakna ännu så kan lätt tycka att människor som Sheldan är läskiga eftersom han har med utomjordingar som Siriuaner att göra...Siriuanerna är jettar på över 215 meter och kan uppnå en höjd på 250 meter...Sheldan Nidle och Siriuanerna hör till GFL attlså till ljuset med gud och inte med Dragonerna eller som de är mera kända för, vid namnet demoner och den onde själv...Annhängare till dragonerna är vissa reptiler,vissa grays, illuminatis och dark cabal...Illuminatis har under årtusenden raderat och skrivit om biblar i deras tycke skrämt upp folk och bränt dom på bål eller andra fruktansvärad döds tortyrer som de ansätt som kättare samt för att skrämma folk så att de gör som bibeln säger annars starffar gud dem (Illuminatis Bibel)... Vår allsmäktige far straffar INGEN, utan straffar sina slavar gör djävulen om man inte gör som man säger, INTE vår kärlekfulle allsmäktige gud. Illuminatis samt dark cabal är inget annat än djävlar som vill hjärntvätta sina slavar med propaganda och lögner samt att förs kräck som hat,rasism,krig mm så att vi får så mycket dålig energi som möjligt så att vi underkastar oss till dem...Illuminatis och dark cabal vill bli behandlade dom gudar och vi alla (OSS! ALLA OSS) är deras slavar och de tar mer än hälften av all de pengar vi förtjänar till dem själva för deras massförstörelse vapen och annat skit...Nu är det dag att göra sig fri från dessa Illuminati och dark cabal djävlar! Vi är fria själar och INGENS slavar! DET ÄR DAGS ATT SÄGA NEJ Till slaveriet och säga JA till sanningen och ljuset!!!!

I JUSTETS,SANNINGEN,KÄRLEKEN OCH ENHETENS NAMN!!! VI SKALL ALLA BLI FRIA! ALLA ÄR VI FRIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!

Anmäl
2012-06-16 17:51 #6 av: Gahella

Då är det alltså jag som har dåliga och orensade energier som inte vaknat ännu, eftersom jag inte gillar hans energier?

Det kan inte vara så att jag kan läsa av hans energier då, och även se hans energifält?

Anmäl
2012-06-16 17:56 #7 av: [kajmal-0]

jag får dåliga vibbar av videon!

Anmäl
2012-06-16 18:02 #8 av: Marr

Kan faktisk hålla med om att han ser lite "underlig" ut här... Obestämd Men här åska så kan inte titta nu. Det måste jag kolla en gång till sen! Annars älskar jag de meddelanden  han förmedlar.

Anmäl
2012-06-23 13:22 #9 av: millam

Gahella, jag känner starkt av energierna också. Obehagligt.

Anmäl
2012-06-23 15:48 #10 av: millam

"5" Måste bara fråga..för mig det viktigaste av allt jag inte sett du nämnt nånstans..

Kärleken? Var kommer den in, eller finns den? Alltetes ursprung, allt som är, kärleken?

Däremot finns pengar och makt, illvilja,alla jordiska negativa sidor? Sånt trodde jag bara existerade här på jorden i stort sett..

Klaner? Enligt mitt synsätt är vi alla ett, vi har alla samma ursprung..inte bara människor, utan allt levande.

Ainu-Ra, var snäll och förklara för mig hur du ser på det?

Anmäl
2012-06-23 16:00 #11 av: Marr

Tappade bort denna tråden för att kolla Sheldan, men här kom den ju igen. Han verkar märklig här ju, konstiga ögon måste jag säga!Förvånad Ja vad ska man tro?Obestämd

Anmäl
2012-06-23 16:29 #12 av: Nandini

Ja, stackarn. Inte har han begåvats med ett "vackert skinn". Men ska man verkligen se utsidan och inte insidan? Om man bara lyssnar på honom, tycker jag han är helt OK.

Anmäl
2012-06-23 16:34 #13 av: [Enkla]

Upplever inget obehagligt i hans energier, tvärtom. Däremot tror jag att man kan låta sig luras av hans icke - tilltalande utseende. Buskiga ögonbryn och ulvtänder....

Anmäl
2012-06-23 22:55 #14 av: Marr

Hi hi hi! Jag inte är han söt stackarn, men tycker nästan han ser påverkad ut..lite knepig...Obestämd Kvaliteten på flmsnutten är ju inte heller den bästa.  Men vem skulle inte bli påverkad om man fick en massa livsviktiga kanaliseringar?!  (jag skulle nog inte få jobbet iallafall he he!) Flört

Anmäl
2012-06-24 00:15 #15 av: Cristine

Jag blir oerhört förvånad när jag ser att de talar Arabiska  på andra planeter Salam ... Salam alikum är hälsning i Arabien

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl
2012-06-24 00:25 #16 av: Marr

Vad ospännande! Rynkar på näsan

Anmäl
2012-06-24 00:28 #17 av: Cristine

Judarnas.... Shalom Aleichem på hebreiska betyder fred över dej

Shalam tror jag är till kvinnorna och shalom till männen

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl
2012-06-24 06:55 #18 av: Nandini

Men kanske de har liknande ord därför att de har besökt dessa länder för länge, länge sedan?

Hälsningarna är väldigt lika. Jag roade mig med att skriva upp dem när jag lyssnade o tittade på länken.

Att säga Hej på några utomjordiska planeter:

Lyrians = Shama´an

Centaurians = Zamaya

Pleiades = Shalá am

Sirians = Selamat Ja

Herculeans = Selama´at Jara

Andromedas = Acharaya

Anmäl
2012-06-25 12:18 #19 av: Choklad

# 6

Gahella jag tror att du kan läsa av denne man sådan som han är. Jag försökte men känner inget ifrån honom alls..han känns "tom" på något visObestämd

U R us

Anmäl
2012-06-25 12:22 #20 av: Choklad

Jag har googlat på några av orden han säger- och Zamya är ett flicknamn? hur går det ihop?

U R us

Anmäl
2012-06-25 13:04 #21 av: [grankvist]

Ofta tror jag att man litar på intuition mycket då man pratar om sådant här. När saker kommer till mig brukar det inte vara allt för detaljerat, och då är det inte rättvist att bedöma frågan utifrån ett detaljerat perspektiv.
Eller hur?

Anmäl
2012-06-25 16:02 #22 av: Choklad

,men jag funderar lite. hur gör de aliens som inte har någon mun? de pratar ju telepatiskt...

U R us

Anmäl
2012-06-29 09:44 #23 av: Ainu-Ra

#22 De talar genom telepati samt teckenspråk om det behövs samt använder handen som hälsning...

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.