Ljus & Upplysning

utomjordiskt implantat

2012-06-15 02:43 #0 av: [kajmal-0]

http://www.youtube.com/watch?v=-HgvkNvXniE&feature=plcp

Anmäl
2012-06-15 02:44 #1 av: [kajmal-0]

tror ni på dessa så kallade entiteters osynliga implantat?

Anmäl
2012-06-15 09:54 #2 av: Marr

Det gör jag kajmal! Absolut! Även från "våra egna" (eller vad man ska kalla dom) genom nano, spray, vacc etc. m.m. osv.....

Rekommenderar filmen Rena rama sanningen på konspirationssajten. Den har Cristine lagt in där. Mycket bra!!

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2012-06-15 10:42 #3 av: [kajmal-0]

esteretiska implantat kan jag tro på, men ej osynliga!

Anmäl
2012-06-15 10:43 #4 av: [grankvist]

Ja, det förekommer är inte alls ovanligt....så som vi sätter inplantat i djur så får man nog räkna med att utomjordingar sätter inplantat i oss. Har själv sett spår i kroppen av sådana. De såg ut som en svart mindre sak inne under huden, men då var jag osäker på om det bara var ett märke, eller om det faktiskt var något under huden.
Man kommer aldrig få se något fantastiskt. Saker kommer då man är så pass van att det knappt märks!

Anmäl
2012-06-15 10:55 #5 av: Marr

Har haft hela kroppen full med skräp som min naturläkare jobbat med i många år. Fast jag hade bott i ett sjukt hus. Fast man vet ju aldrig, mycket konstigheter skedde då....Obestämd

Anmäl
2012-06-15 18:43 #6 av: Ghosthunter

Marr - vad menar du med ett sjukt hus?

**ΤΟ ΜΕΓΑ ΘΗΡΙΟΝ DCLXVI**

"Döden innebär inte ett slut, det är bara en förändring"

"Världen skulle må bra med lite mer Värmland"

Anmäl
2012-06-15 19:03 #7 av: Ghosthunter

Ja just det ja....implantat var det ju frågan om. Jag vet inte riktigt vad jag ska tro.....jag är naturligtvis öppen för det och det är väl mest så att jag vill märka ord härTungan ute

För mig är implantat något med substans. En del får ju märkliga små metallsaker eller chipliknande inopererade. Det som du talar om, Kajmal, tror jag är mera nån sorts programmering som dom gör på en.....men visst skulle man väl kunna kalla det för eteriskt implantat.

Du blev väl förresten programmerad en gång, kajmal?

Anmäl
2012-06-15 19:07 #8 av: Marr

Mögel och så var det byggt på det sista giftiga limlaminat (giftiga spånskivor) eller vad det heter som tillverkades. Blev iallafall förbjudet i början av 80-talet. Huga va äckligt!! Var som en zombie i flera år....

Anmäl
2012-06-15 19:10 #9 av: Ghosthunter

Okay Marr.....nu förstår jag. Det var ju inte bra alls. Haha....jag trodde du syftade på sjuka paranormala fenomenSkrattande

Anmäl
2012-06-15 19:32 #10 av: Marr

Nä tyvärr där var det inget sånt smaskigt! Hade gärna tagit det hellre. Skrattande Det här är säkerligen inget inplantataktigt heller. Helt naturligt att bli sjuk i ett mögelhus ju...Rynkar på näsan

Anmäl
2012-06-17 18:20 #11 av: [grankvist]

Det handlar inte bara om inplantatföremål, utan främst energier. Skulle tro att många är lite besatta av diverde konstiga, otäcka, varelser från yttre space. I natt bara, en stor ganska vänlig energi, men ändå någorlunda påträngande sov ovanpå mig.Obestämd

Anmäl
2012-06-17 18:32 #12 av: Marr

Häftigt Spöket! Varit på jakt eller var det hemma? Jo ibland när det upptäcks något nytt, så hör det till jorden i högsta grad...sen urminnes tider.

Anmäl
2012-06-17 18:36 #13 av: Ghosthunter

Marr - jag tror du menar nån annan....eller är jag virrig nu igen?Skrattande

Anmäl
2012-06-17 19:05 #14 av: Marr

Vetif*n vad jag svarade på för tråd och det hoppade till denna! Fattar inget nu. Datorn inte klok och inte jag heller förmodligen! Åska runt om kring men det spelar väl ingen roll??? Nä nu blir jag virrig iallafall...Obestämd Spökar det? Förvånad

Anmäl
2012-06-17 19:09 #15 av: Ghosthunter

Marr - ja det kanske spökar och det är kanske jag som spökar till det lite (omedvetet)...hahahaSkrattande

Anmäl
2012-06-17 19:58 #16 av: Marr

Hmmmm? Jag som tänkte på sjuka huset... det kanske inte bara var huset och min kropp som blev ansatt?? Kanske även min knopp! ha ha ha! SkrattandeTungan ute

Anmäl
2012-06-17 20:02 #17 av: Ghosthunter

Hahaha....mögelyrsel kanske?Tungan ute

Anmäl
2012-06-17 20:11 #18 av: Marr

Ha ha ha! HJÄLP!! Du kanske har rätt?? He he he he!!!!SkrattandeSkrattande

Anmäl
2012-06-17 21:06 #19 av: [grankvist]

#12 du, det såg helt okej ut för mig tills jag läste resten av tråden. vet inte riktigt vad jag skriver heller...

Anmäl
2012-06-17 21:27 #20 av: Marr

Ja förstår dig grankvist, nu blev det rörigt. F´låt! Skäms Det var mitt fel och nu är åskan över vårat område. Får logga ut ett tag igen...

Anmäl
2012-06-18 03:26 #21 av: [grankvist]

#20 ingen fara Marr. Mitt hjärta slår än... Flört varför ber du mig om ursäkt? jag är bara människa som du...

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.