Annons:
Etiketterdrömmarframtiden
Läst 1500 ggr
[grankvist]
6/13/12, 12:16 PM

Kort, om två drömmar

Ingen ovanlig, eller vidare läskig dröm. Den utspelade sig på en annan planet, flera stred, man bar större vapen. Farkoster svävade i luften, det var stenigt, och bergigt. Lite som en ungdomsfilm.

En till dröm. En större farkost, enorm som landade på åkern bredvid vårat hus. Denna deltog jag själv inte i, var bara någon som såg på…
Men det kan lika gärna ha varit något från astralplanet, eller fantasier vilket inte är någon skillnad.

Inatt sov jag lugnt. Skönast är att sova, i kolsvart varande! :D

Annons:
Cristine
6/13/12, 1:10 PM
#1

Jag tycker det låter som ed astral resa eller tillbakagång i tiden då de stred på andra planeter

och ufon har landat lite här och var..varför inte på din gård!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[grankvist]
6/13/12, 11:29 PM
#2

Precis som du säger var den första drömmen längre tillbaka. Några månader sedan åtminstonde.
Ett ufo på gården har inte synats, men såg något stort i skyn förr. Strålkastare, och svävade högt bakom molnen! Delade det härför snart två år sen.

Cool

Marr
6/14/12, 10:41 AM
#3

Vad härligt med sådana drömmar/resor! Är nästan övertygad att jag gör det med utan att minnas, för när jag ser filmer genom universum så känns det så bekant på något sätt. Kanske dags att bestämma sig för att minnas sina drömmar? Som man kan göra innan insomnandet…

En gång drömde jag att jag väntade på min kärlek från universum. När han väl landade och öppnade luckan så var det Tom Cruise! Han vill jag ju inte ha så jag blev besviken!

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Cristine
6/14/12, 1:46 PM
#4

Skrattande

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[grankvist]
6/14/12, 4:23 PM
#5

#3 Mina drömmar har varit ganska kostsamma. Känner mer en form av medvetenhet, en ganska ren och "skär" närvaro under sömnen. Dock så kan jag väl säga att det säkert går att öppna för att minnas drömmar som man inte kommer ihåg. Är bara psykologi…!

Marr
6/14/12, 4:37 PM
#6

Ja, har länge varit lite nyifiken på hypnos, regression,etc m.m. osv….

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Annons:
[grankvist]
6/14/12, 6:26 PM
#7

Hypnos…det är psykiskt.

Upp till toppen
Annons: