Annons:
Etiketterdrömmarframtiden
Läst 2288 ggr
Cristine
2012-06-13 11:30

En av mina underliga drömmar.

Jag ser ett starkt ljus genom fönstret och känner hur jag dras dit, bara glider genom fönstret (stängt :=O) och kommer ombord på en liten farkost, helt genomskinlig och bara jag ombord. Den går iväg med hissnande fart och jag ser bara färgade streck ibland och fullt med avlånga prickar. När jag ska kliva av ser jag på ett sorts podium som ser ut som en Karl- johansvamp och uppe på den  en brokig  skara aliens av olika raser och bland dem jordiska ansikten, de sträcker sina händer mot mej och jag känner välkommnande värme och kärlek.

Ska just sträcka fram mina egna händer då någon står vid min sida och säger..Det är bara en bild från framtiden och för att kunna ta deras händer måste du hjälpa till att få så många som möjligt att förstå att framtiden kommer att bestå utav bara det   Kärlek, värme glädje kamratskap..inga fyllda fickor eller bankfack , ingen egoism. Jag lovar och vaknar i min bädd.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Annons:
Marr
2012-06-13 11:42
#1

Ohh vilken underbar dröm Cristine! Blir alldeles gråtfärdig av saknad och längtan… Den ska jag bära med mig i tankarna, TACK! Glad

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Cristine
2012-06-13 11:46
#2

Tänk om den vore sann..jag ska iaf  uppfylla vad jag lovat fast den inte är det.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Marr
2012-06-13 11:57
#3

Vad vet man egentligen Cristine vad som är sant? Huvudsaken är att man håller på med snälla saker…Sant eller osant…En dröm är väl ingen lögn tänker jag, beror på hur man tolkar dem… så känner jag! Glad

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

[grankvist]
2012-06-13 12:10
#4

Minsann!
Otrolig dröm, är dock lite skeptisk till drömmar. Kanske får dela en egen dröm jag haft.
Vissa menar på att man under natten faktiskt tjänstgör på andra ställen, medan denna kropp sover.
Men så klart finns ju bortförandefenomen också, ett ämne som lämnas till andra att studera vidare.

annica77
2012-06-13 12:36
#5

Bör jag påminna att man kan göra astral resor när man sover! Så finns det folk som ser visioner när man sover! Det som Christin såg låter i mina öron som en vision och meddelande från våra utsomjordiska vänner!

Jag ser själv visioner och har gjort det sedan mycket liten…Jag såg Estonias undergång en vecka innan den förliste…Såg vision om en bilbomb i min stad där jag är hemma ifrån 2 dagar innan det hände…Jag såg i en vision att min mamma blev sjuk, blev yr och spydde och hamnade in på sjukhus…en vecka senare hände det…hon blev yr, började spy och hamnade in på sjukhus där hon spenderade en vecka…Det är några visioner som jag har haft som också slagit in….

Jag kan till och med höra saker från framtiden, dvs det som kommer att ske i framtiden…jag behöver inte alltid se visioner av det utan jag kan höra det…

När man har en vision så är det så skarp bild att man skulle kunna röra och ta vid den…När man gör astral resa så är allt du ser så verkligt att du kan känna det…De som är i kött och blod kan inte se dig dock om du inte ger ifrån enorm energi..dock kan du se allt som händer runt omkring dig…människor som utomjordingar, naturen händelser mm…

Jag har gjort många astral resor både till rymdflottorna samt till andra bebodda planeter i kosmos….

Jag lärde mig ganska snart från tidig tonåring vilka som var drömmar och vilka som var visioner…har man en vision så är bilden betydligt starkare och klarare än när man drömmet…pluss att visioner har all detaljerat på pricken av värkligheten…

Har gjort många astral resor uppe till rumdflottan Phoenix och tittat till min älskling! Min flamma från Kajeru Alcyone, Pleiades….Han är lång stilig och vacker…Ögonen…dessa himelskt vackra stora rund svartbruna ögon…de är så ofatbart vackra…jag bara älskar att se in i hans ögone…Det har jag gjort många gånger astralt fast han i sin tur har INTE sett mig och det är helt änkelt för att jag har varit astralt och inte i kött och blod där…

Senast jag var på astral resa och fann honom var han i sin hytt som han har i Phoenix och låg i sin säng och lyssnade till musik, det var en njutning av att se honom ligga där i bara messingen, och han såg mig inte äns fast jag stod mitt emot hans säng…*Fniss*Oskyldig Dom där ögonen,gud jag älskar hans stora runda vackra svartbruna ögon! De är så gudomligt vackra!!!

KyssMy eternal love to my beloved flame! Kyss

http://pleiades.site40.net/xkumjat

Cristine
2012-06-13 13:03
#6

#5  Kan vara!

Ibland tror jag..andra gånger inte,men två gånger har jag fått bekräftat, en här i en video och en annan på Sience Channel

Jag tror jag haft 11 drömmar på 3 år

#4 Ska titta på dina.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Annons:
[grankvist]
2012-06-15 01:13
#7

#5 Hittade ett itusågat träd precis där som jag skulle upp på en sten. Då fick jag övertygelsen att det finns utomjordingar som ser oss, och kanske vakar över oss. Nu är jag inte säker på att det var andra än människor som sågat av trädet, men det tillsammans med en video på detta forum gjorde så att den saken klickade.

#6 Vilka ska du titta på?
För övrigt; märker dagligen saker som visar på fenomen över det vanliga. Sådant som hade försvunnit i mängden annars. Men har rätt svårt att sova, sover gärna på natten.

Upp till toppen
Annons: