Annons:
Etikettutanför-ämnet
Läst 5845 ggr
Cristine
6/13/12, 10:51 AM

Uj-Snackis

Ny tråd.. nya id'eer, inte lätt att hålla igång något man inte själv vet så mycket om men visst är det värt ett försök Marr?

Hoppas alla som kommer hit förstår att vi gör vårt allra bästa och hoppas på att någon som verkligen kan tittar in ibland.Glad

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Annons:
Marr
6/13/12, 11:26 AM
#1

Jättebra Cristine! Det finns ju massor av kunnigt folk som kikar in och det är jag såå glad för. Hoppas ni fortsätter med det, för jag och så många andra vill ju lära mer i detta outtömliga ämne. Tack för dina ord Cristine och Tack till alla som "matar" sajten! Ni betyder såå mycket! GladKyss

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Cristine
6/13/12, 11:32 AM
#2

Bra sagt Marr!Glad

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Marr
6/13/12, 11:36 AM
#3

#2 Kyss

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Ainu-Ra
6/13/12, 1:35 PM
#4

Tror det är dags att ta sig en liten promenad i solskenet…Ni känner bra igen mig har funderat på min nya användarnamn istället för det gammla…Glad

Cristine
6/14/12, 1:02 PM
#5

Det är fint!Glad

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Marr
6/14/12, 1:26 PM
#6

#4 Det behöver du inte fundera på. Det låter jättebra! Flört

Nu bråkar datorn och hänger sig…  Skrikandes Ska ta en promenad istället! Glad

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Annons:
[Legacy]
6/14/12, 10:08 PM
#7

Hade avslutning idag, och det kändes bra!

Bra betyg fick jag också, och nästa vecka börjar mitt sommarjobb! Livet är härligt Skrattande

Marr
6/14/12, 10:18 PM
#8

Vad roligt LegacySkrattandeDå måste jag säga Grattis! Glad

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Cristine
6/14/12, 11:12 PM
#9

Grattis från mej också!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[Legacy]
6/14/12, 11:13 PM
#10

Tack så mycket Cristine & Marr! Glad och snart är det midsommar….härligt!

Cristine
6/14/12, 11:31 PM
#11

Japp, hoppas värmen kommer bara!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Marr
6/14/12, 11:43 PM
#12

Vi skulle få fint imorgon 18 grader och sol med mild bris över vänern. Det ska bli gött för grannen erbjöd bjuda på liten båttur. Det kan man inte tacka nej till. Cool

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Marr
6/15/12, 7:57 PM
#13

Hoppas alla har haft en fin dag! Nu stundar ett par dar ledigt för alla veckoarbetande människor. Skulle åkt ut en sväng på vattnet men får bli imorgon om vädret tillåter. Har varit ute mycket idag ändå och nu står ett "nytappat" bad och väntar. Ska bli gött… Ha en fin kväll alla som kikar in! Glad

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Annons:
Cristine
6/15/12, 8:05 PM
#14

Önskar dej en skön badstund!Glad

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[Legacy]
6/15/12, 8:14 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#15

Jodå, jag har haft en fin dag! Glad Imorgon väntar sista ridlektionen innan sommaruppehållet, hoppas det blir hoppning utomhus, och gärna lite snabb galopp på gräs Flört Fast vad jag har hört ska det bli riktigt dåligt väder…hoppas inte! Rynkar på näsan

Slänger in en bild också Tungan ute "I want to believe!" ♥

Ainu-Ra
6/15/12, 9:47 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#16

Några som jag har skapat, hehehe

Ainu-Ra
6/15/12, 9:48 PM
Ainu-Ra
6/15/12, 9:49 PM
Ainu-Ra
6/15/12, 9:50 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#19

Nu något som ni får tugga på hehehe Oskyldig

Ainu-Ra
6/15/12, 9:51 PM
Annons:
Ainu-Ra
6/15/12, 9:51 PM
[Legacy]
6/15/12, 11:11 PM
#22

Coola bilder! Glad

Ainu-Ra
6/15/12, 11:25 PM
Marr
6/15/12, 11:52 PM
#24

Ha ha ha!! Skrattande Vilka bra! Tack ska ni ha! FlörtGlad

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

[Legacy]
6/15/12, 11:57 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#25

Är det någon mer än mig som blir rädd när man ser denna bild? Obestämd Tycker den är så läskig! Rynkar på näsan

Marr
6/16/12, 12:09 AM
#26

Nja vet inte om rädd…kanske är hans rätta jag? Har ju florerat en del såna bilder på YouTube ett tag…kanske börjar man bli van? Möter jag någon någon gång, tänker jag försöka va som vanligt. Hmmm?!  Fast det tror/hoppas jag man slipper! Man rör ju inte så mycket på sig i världen precis he he!!?Flört

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

[Legacy]
6/16/12, 12:12 AM
#27

Jo, du har nog rätt, Marr! Men ögonen skrämmer mig lite fortfarande…bete sig som vanligt är nog bäst hehe Flört

Jag rör mig inte så mycket runt om i världen heller, så det är nog inte så stor risk att jag möter på en sådan Tungan ute

Annons:
Cristine
6/16/12, 8:07 AM
#28

Nej jag känner mig inte påverkad av dessa ögon, men vad vet jag om hur jag skulle reagera irl.

Fast det är nog fejkat, jag tror inte de skulle vara så dumma att de inte kan kontrolera hur de ser ut hela tiden

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Marr
6/16/12, 8:35 AM
#29

Här regnar det idag igen! Tog ett långt bad igårkväll för att bota min onda nacke å det blev så bra att jag glömde bort mej och började släpa möbler. Nu sitter jag här och kan knappt hålla huvet upprätt igen. Vad dum man är!! Får dra in till stan och fixa en krage, eftersom man slarvat bort den man hade.

Skulle ut på sjön men grannen säger att vi kan ta en sväng på våran "kulle" istället, får väl se. Nu ska jag kika runt lite innan det är dags göra sig iordning och åka…

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Cristine
6/16/12, 8:38 AM
#30

Vilken reko granne du har!Tungan ute

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Marr
6/16/12, 9:05 AM
#31

Ja han är så go´! Vi är som syskon han och jag, har känt varann i 30 år nu. Fast han tycker jag är löjlig med mitt galactiska tjat men så är vi ju som syskon också. Fast jag har nästan omvänt honom! Det är väl bara att jag är lite mycket "på" emellanåt. Man får ju mer respekt om man är lite lugnare, fast det är svårt ibland…TystTungan ute

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

[Legacy]
6/16/12, 1:07 PM
#32

Det blev regn idag….spöregn dessutom Rynkar på näsan blir nog att bara sitta inne, haha. Någon som har fint väder?

Alla bara gnäller här…men det är inte så konstigt…känns som att jag är den enda som verkligen är positiv, sen pratar jag inte så gnälligt heller Flört

Vill bara ha en hund också just nu….finns massa fina vinthundar man kan adoptera från Irland, men jag vet inte vad päronen säger om det.

Marr
6/16/12, 5:55 PM
#33

Kommer in på snabben…Ösregn kan man säga ja och åska! Slutar åskan, så slår man på datorn…då kommer en ny omgång. Hann ej dra ur dekodern till teven i tid, så den har pajat. Skrikandes Så jag har ej glömt bort er! Hörs senare hoppas jag. Häpp!

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Cristine
6/16/12, 6:02 PM
#34

#32  Nej du..jag gnäller inte, jag är en mycket positiv person.FlörtTungan ute

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Annons:
Ainu-Ra
6/16/12, 6:38 PM
#35

Var på en tidsresa igår när jag låg i min säng!  Först när jag låd där och vilade såg jag ut genom fönstret..det var molnfritt och vackert…blinkade en gång och då var det grått och mulet men inget regn när jag såg ut genom fönstret där jag låg i min säng …blinkade en gång till så var jag tillbaka till nudvarande tiden igen då det var klart och fint väder…Jag hade gjort en tidsresa till en dag framåt och en tidsresa tillbaka…Idag är det mulet och grått…men då är det ju också en dag fram sedan i går…Glad Huvudvärk har jag också på grund av vädret! Väntar på att min flamma skall börja landa så att vi kan ta itu med vårt uppdrag…uppdraget till det bättre för mänskligheten så att säga…

[Legacy]
6/16/12, 7:42 PM
#36

#34 haha oj, förlåt jag menar att alla i min stad bara gnäller! Borde varit lite tydligare! Flört

Ainu-Ra
6/16/12, 10:18 PM
#37

Bloggen är uppdaterad med ny händelse….Oskyldig

[Legacy]
6/16/12, 11:49 PM
#38

Här åskar det och regnar, och jag har så satans ont i huvudet och mår inte alls bra, men denna musik gör mig gladare Glad lite Rain Dance nudå, haha! Tungan ute

Ainu-Ra
6/17/12, 12:35 AM
#39

#38 härliga bilder! Tanken för mig till min pleiadeanska indian och flamma Xzai-On. Här kommer min absoluta favorit när det kommer till Rain Dance Tungan uteTungan uteFlört

Cristine
6/17/12, 10:00 AM
#40

Då fortsätter jag med Ananau men det är ingen regndans.

Ananau är quechua och betyder "vad det gör ont"

Como me duele på Spanska som de också talar.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Marr
6/17/12, 10:42 AM
#41

Morrn´morrn!! Va mysigt det var här dåSkrattande! Har för närvarande ok väder men molnen tornar upp sig igen och dom har hotat med mer åska skurar och sol!! Ja vad ska det bli? Ha ha ha!

Tevelös är jag iallafall och det är väl kanske nyttigt, men ändå… Vill ju gärna vara med och se eventuella lögner och sanningar som presenterar oss ju…

I veckan kommer hyresvärden…då ska jag ta upp detta om fast bredband! återigen en dag med buffring när jag ska se videos. Till alla som kikar in: Ha en bra dag! GladCool

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Annons:
Ainu-Ra
6/17/12, 11:15 AM
#42

#40 Lika söt som alltid är han! Tro det eller ej men jag har haft dessa 3 killar hos mig i 3 dagar när de var i min stad och uppträdde…De var korta, inte mycket längre än jag faktist. Men nog känner jag igen dem alltid! Det var ena trevliga killar det…Var ute och åt luch med dem och hade riktigt trevligt…En av dem blev helt förälskad i mig…Skrattande Jag satt breve honom medan de andra två satt mitt emot oss…Den med längst svart hår tittade på mig så himla gulligt hela tiden..Man blev smickrad…så plötsligt frågar han…

" Vad skall en man göra för att få en så förtjusande kvinna som du!?" Medan han tittar på mig! Han var så gullig! Hans kamrater blev förvånad över det han frågade mig. Det hade tydligen inte förväntat sig det och de började småskratta…

Jag sa " Vara ditt charmiga söta jag. Sedan skall du veta att kvinnor som jag inte gillar män som är otrogna…."

När vi kom hem till mitt sa jag att de skulle känna sig som hemma…Den med den längsta håret gjorde inget annat än tittade på mig gulligt hela tiden med en varm kärlekfull blick som man blev allt varm innombords…Ok, jag skall vara ärlig…nog var man frestad alltid…ja du kanske vet vad jag menar…skulle inte ha varit något problem alls…Skäms Men nu är det ju så att jag inte är en sådan kvinna som happar i kojs med en vilt främmande man…ånej sånt är inte min grej om jag inte faktist har känslor och älskar mannen i fråga förståss…Men nog fanns frestelsen där alltid…Men som sagt inte min grej! En kompis sa åt mig " Men, varför tod du inte chansen du som gillar Indianer och allt där skulle du ha haft ett riktikt kap för en kväll!" Jag sa till henne att sådant helt änkelt inte är min grej…Men han han var otroligt vacker,gullig och söt! Tänker på honom ibland och hoppas han har det bra…

Nu när jag tänker efter så liknade han banne mig otroligt mycket Xzai-On faktist…fast i mindre format….Glad

Nu när jag ser honom på videon så får det mitt hjärta att skrika av saknad efter Xzai-On…

Ainu-Ra
6/17/12, 11:27 AM
#43

Här kommer en underbar låt…härligt på sitt indianska vis…Kyss

Perfekt för er som har åskväder nu…

Marr
6/17/12, 11:30 AM
#44

He he he! Kan inte låta bli att säga min tanke som slog ner… Vad säger att det inte var Xzai-On? Hmmmm?? Som kikade in lite liksom…Vad som helst kan ske..allting finns…eller nästan?FlörtFörvånadSkrattande

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Ainu-Ra
6/17/12, 11:42 AM
#45

Mera härlig indiansk trum musik…Tungan ute

Ainu-Ra
6/17/12, 11:51 AM
#46

Mystic Music Of The MayaFlört

Ainu-Ra
6/17/12, 11:58 AM
#47

#44 Hahaha, vem vet inte helt omöjligt hahaha!Skrattande Detta hände för 2 år sedan!Skrattande

Cristine
6/17/12, 12:09 PM
#48

Åh jasså de har varit i Sverige, jag visste inte att de åker omkring.Dessa killar känner jag inte men kanske deras fäder då jag var där nere på 60 talet. Nu hjälper jag Indianer från Amazonas, särskilt de i Paraguay..de skövlar deras skogar så de inte har något att leva av och är tvugna ta sig till städerna där de inte får något arbete eller hjälp. Kände /känner folk därifrån och har arbetat på en hemsida därifrån för att hjälpa guaraniindiannerna.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Annons:
Marr
6/17/12, 12:15 PM
#49

Det kanske var Finland hon menade Cristine? Kommer dom till Sverige vill jag se!!Skrattande

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Ainu-Ra
6/17/12, 12:31 PM
#50

#49 Precis, jag menade Finland *Fniss*

Ainu-Ra
6/17/12, 12:34 PM
#51

#48 Jag och Xzai-On är så stolta över dig! Fortsätt med ditt uppdrag med att hjälpa dem och förbättra deras värld…Skrattande

[Legacy]
6/17/12, 1:22 PM
#52

Måste bara dela denna video! En indian som sjunger om hästar, väldigt fin text, sen har hon en fantastisk röst! Glad Indianhästar är otroligt vackra, speciellt de fläckiga, Kyss ja det är ju därför vissa säger indianhästar om fläckiga hästar haha Flört

Ainu-Ra
6/17/12, 6:54 PM
#53

#52 Ja mustanger är det inga fel på.Flört

Ainu-Ra
6/17/12, 8:14 PM
#54

HEYA HEYA HOO, HEYA HAYA HAYA HOOOO!!!!Skrattande Jag älskar indianer! Specielt pleiadiska indianer…min söta gulliga Xzai-OnKyss

[Legacy]
6/18/12, 9:32 PM
#55

Ja, go' kväll på er alla Glad hoppas alla har haft en bra dag. Jag har haft en strålande första dag på mitt sommarjobb, otroligt tungt är det, men så roligt!

Annons:
Marr
6/19/12, 6:58 PM
#56

En bra dag hoppas jag alla har haft! Har tvättat, dammsugit och varit på hundpromenaden i solsken för nu har regnet lämnat västra götaland! tradigt när man har en hel rad blöta skor i hallen. Måste köpa gummistövlar någon gång…

Nu ska jag äta sen middag men då behöver man ju ingen kvällsmat! Kycklingfile med curry&grädde i ugn, har läängtat efter curry. Lugn & fin avslutning på dagen önskar jag Er alla! Glad

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Ainu-Ra
6/19/12, 7:37 PM
#57

Usch vilken hemsk dag! Saknar min flamma så jag mår allt skit och inte blir det bättre av att jag måste vara på ett ställe som jag helst av allt skulle slippa…Rynkar på näsan

Marr
6/19/12, 8:20 PM
#58

#57 Vad tråkigt! Fast du ska se att det blir bättre, snart får du nog påhälsning på det ena eller andra sättet. Du/Ni har ju så mycket att se fram emot, tålamod vännen han vill nog också att du ska må bra! Kram på dig!

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Marr
6/20/12, 11:00 AM
#59

Godmorgon! Idag vaknade jag klockan 10!! Blev sittandes på balkongen ett bra tag inatt. När klockan var 02.15 såg jag ljusprickar på himlen, så jag satte mig för att beskåda det hela.

Fantastiska ljussken som liksom exploderade i vitt ljus. Flera ljusprickar som fortsatte med samma explosioner. Tänkte är det krig däruppe men så illa kan det väl inte vara. Skådespelet pågick ett bra tag i söder till sydost.

Hoppas alla får en fin dag! Här skiner solen och det blåser inte lika mycket som igår. Har en hel del att göra men hundpromenader och kika in här mellan varven tänker jag hinna med iallafall…

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

[grankvist]
6/20/12, 2:44 PM
#60

God dag. Nu skall jag it i solskenet!
Skrattande

Cristine
6/20/12, 2:51 PM
#61

Jag sov nästan inget i natt så har gjort det nu i stället, nu ska jag också ut i solskenet.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Ainu-Ra
6/20/12, 9:51 PM
#62

#58 Jo, det har dragit ut på tiden! Men snart börjar han nog landa. De är klara för landning men de måste vänta på en viktig person först innan de kan landa då denne tydligen har också ett viktigt uppdrag här…dock har jag inte listat ut vem…Min mentor har en aning vem det kan vara…

Jag mår en aning bättre nu! Ja Xzai-On tycker inte om att höra mig gråta. Han säger att det är hjärtskärande att höra mig gråta. Han känner lätt när jag mår dåligt…det är verkligen maknifikt att tvillingflammor kan känna sådant… Min mentors flamma bor i Filippinerna och han känner precis när hon mår dåligt eller om hon gråter…då ringer han henne omgående…

Även jag känner när Xzai-On är på dåligt humör eller lädsen…lyckligtvis nog är han inte ofta det…eftersom de 5 dimensionella människorna som Xzai-On har lärt sig att inte låta dåliga energier ta övertaget…som det lätt kan bli om man går deppad och surar alltför länge..

Men en sak vill jag tala om! Dummast du kan göra och det mest idiotiska sak du kan göra är att gräla med din flamma för har du inte smakat på smärta så får du dubbel smärta…Den smärtan du känner efter ett gräl med din flamma kan du inte äns jämföra med när du grälar med en icke flamma…och det misstaget gör jag inte om…hahahaha

Annons:
Marr
6/20/12, 10:05 PM
#63

#62 Du är fin du Xzai-On är säkert glad att ha fått fatt på dig tillslut! Nu är jag helt slut och har inte ens hunnit äta idag. Har kört motorsåg inne på ÖN angående paranormaltsajten i dag. Måste nog logga ut innan huvudvärken däckar mig. Ha en bra kväll/natt allihop som kikar in. Oavsett om ni är vakna eller drömmer fina drömmar! Natti!

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Cristine
6/20/12, 10:22 PM
#64

#51 Tack!

Ljusprickar??? Herreje

Jag hajade till för något liknande såg jag för en stund sedan, tänkte just lägga ut för jag undrar så vad jag såg

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Marr
6/21/12, 9:53 AM
#65

Ja nu är det något på gång iallafall….önskar så att dom kommer längre ner för det var så länge sen nu. Tänk om man kunde få en bild ändå…Den enorma globen skulle man fått på bild, men hade jag haft kamera hade dom väl aldrig kommit så nära antar jag…

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Cederin
6/21/12, 10:18 AM
#66

Jag har fortfarande inte sett något i himlen men kollar upp både dag och natt. Tungan ute Mornar mig framför TVn och iFokus just nu men jag lär gå ner till centrum snart och handla. Fint väder är det också!

Medarbetare på Naglar och Hår

Cristine
6/21/12, 10:31 AM
#67

Goförmiddag!

Steg upp sent eftersom jag vaknade och klev upp kl 20 i 4 då jag tyckte klockan visade på 7.20Förvånad( har den långt ifrån) så jag lade mig igen kl 6 och vaknade 9.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Marr
6/21/12, 10:59 AM
#68

Jamen Goförmiddag! Det glömde jag ju säga när jag "pratade" för ett par timmar sen. Vad skönt Cristine 3 tim sömn extra! Nu ska jag gå och ta en dusch sen in till stan innan alla andra ska storhandla. Fint väder idag med men nu fick jag höra att vi får regn här midsommarafton. Tur att man inte tänker dansa runt stången då he he! Ha en skön dag s´länge! Cool

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Marr
6/22/12, 9:48 AM
#69

Somnade alldeles för tidigt igår, i soffan! Vaknade halv 6 och har mornat mig med 2 koppar kaffe. Ska in till stan och köpa cider och film till kameran för det glömde jag när jag handlade senast. Ha nu en underbar dag, hörs i morrn igen! Glad

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Annons:
Cederin
6/22/12, 10:47 AM
#70

Ha en bra midsommar allihopa!

Medarbetare på Naglar och Hår

Cristine
6/22/12, 6:35 PM
#71

Tack detsamma!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Marr
6/24/12, 9:05 AM
#72

Morrn morrn! Hoppas ni alla mår fint efter helgfirandet. Om några timmar dyker mor upp som ska hälsa på och stannar över natt. Det ska bli kul! Nu tornar molnen upp sig här igen och dom har varnat för åska. Idag ska jag inte glömma dra ur antennen till nya dekodern iallafall.

Blir inte så delaktig här ett par dar men kikar in mellan varven då och då. Nu hoppas jag alla får en lugn och skön avslutning på helgen. Nu ska jag hoppa runt här inne lite…Frid! Flört

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Ainu-Ra
6/24/12, 9:42 AM
#73

Nu kommer jag att ta en liten paus från utomjordiskt igen…Orsak är att jag inte mår så bra och inte orkar ta itu med saker då jag måste vara på ett ställe som jag avskyr att vara…När jag åker hem och fått vila ut nerverna så kommer jag tillbaka…åker tisdag morgon…

Marr
6/24/12, 9:58 AM
#74

Ta hand om dig annica! Viktigt att vila! Är bekant med din passion men den kan ibland vara så stark att man tappar energi istället. Lagom är bäst…Kram på Dig och glöm inta ta del av naturen om du kan! Glad

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Ainu-Ra
6/24/12, 10:10 AM
#75

#74 Tack så mycket! Orsaken till min dåliga hälsa just nu är att jag tvingas vara hos mitt ex en vecka då jag har min häst kvar hos honom…Jag har inte råd att hyra box åt hästen och får ha honom gratis hos mitt ex…Det är mitt ex som gör mig sjuk…Men jag börjar nog må bättre när jag kommer hem igen…

Marr
6/24/12, 10:16 AM
#76

Ut och rid! Har också varit hästägare flera gånger, saknar det mycket men kan ej skaffa ny för ekonomin tillåter det inte…Flört

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Annons:
Cristine
6/24/12, 10:39 AM
#77

Han verkar ändå vara en vänlig själ då du får ha hästen gratis där Jag säger som Marr ut och rid,  var mycket i naturen och glöm alla män!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Cederin
6/24/12, 1:15 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#78

Trevligt med hästägare! Själv är jag medryttare och medhjälpare på ett litet arabstuteri. Hästen jag rider nu heter Trisha och är en Shagya-arab. <3

Imorgon så bär det för mig av mot festival, Peace & Love i Borlänge. Skrattande
Skickar med en bild på mig och Trisha tagen igår.

Medarbetare på Naglar och Hår

Marr
6/24/12, 1:25 PM
#79

 Cederin! Vad roligt, ja medryttare har jag fått förfrågningar om men då måste man ta sig dit också. Ha himla kul på festivalen hoppas ni inte regnar bort bara!Glad

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Cederin
6/24/12, 1:33 PM
#80

Ja hehe det är en bit, med kollektivtrafik är det strax över en halvtimmas bussfärd, sedan 2 km gångväg. Med bil (som jag har fördelen till ibland då pojkvännen vill följa med) tar det bara 20 minuter. Glad Min förra medryttarhäst tog det 1,20h att åka till plus samma gångväg, så där kämpade man rejält bara för att få rida lite! Så det är en klar skillnad nu, haha. Fördelen här är att de uppskattar min hjälp så mycket att jag inte behöver betala något hur mycket jag än är där!

Tack! Är lite oroad över det faktiskt men jag hoppas på att vårt tält håller för regnet, haha Flört Annars får jag väl köpa mig en såndär regn-poncho.

Medarbetare på Naglar och Hår

[Legacy]
6/24/12, 2:36 PM
#81

Verkar som om det är endel hästintresserade här! Kul tycker jag! Skrattande Själv har man släktingar som äger hästar, medan jag bara går på ridskola ett antal gånger i veckan och är skötare på en häst, och har varit medryttare, men funderar på att bli det igen Tungan ute

[grankvist]
6/24/12, 4:26 PM
#82

Hej, så mycket hästprat :) Har aldrig ridigt, i detta liv, men vill prova någon gång. Nu är det visst mat…
Kram på er!

Marr
6/26/12, 9:22 AM
#83

Godmorgon på er! Nu är allt som vanligt här igen, mor har åkt hem men hjälp vad det har regnat. I ett och ett halvt dygn har det hållit på, så vår lilla stad är översvämmad säger dom på radion nu. Det kan jag förstå för dikena är fyllda till "brädden" och vår lilla bäck som rinner igenom är nu 4 meter bred mot 60 cm och har blivit till sjöar här och var!

Tänk vad mycket jag missat på 2 dar! Nu ska jag sätta igång och titta runt, finns ju massor att läsa. Jätteroligt!! Ha en fin dag allesammans! Glad

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Annons:
Cristine
6/26/12, 10:16 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#84

Hallå alla ujare, hoppas ni haft en bra weeekend och måndag, själv hade jag besök igår.

Undrar om han ser en Alien!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Marr
6/26/12, 10:30 AM
#85

Ha ha ha! Vilken ögonblicksbild och vilket trevligt besök! Mina katter skulle helst inte vilja ha någon besökare mer. Fick ta hand om en övergiven katt i ett halvår tills djurskyddet kunde ta honom.

Han var en liten terrorist och mina vuxna katter tålde honom inte. Fick ha ett ordenligt snack med dom att vi var tvungna att hjälpa honom ett tag.

 Det gick vägen men fick hjälpa dom med att tillrättavisa honom nästan dagligen. Kissen fick ett underbart hem tillslut. Så vi blev lyckliga allihop av det! Glad

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Cristine
6/26/12, 10:57 AM
#86

Skrattande

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Amon
6/26/12, 12:19 PM
#87

Fin kisse, Christine - vilket uttryck! Glad

Marr - är du djurkommunikatör? FörvånadGlad

Marr
6/26/12, 1:09 PM
#88

Inte vad jag vet, men med många djur kan jag bara känna att så är det. Hade en katt en gång som var den klokaste individ jag någonsin känt. Fast hon valde att gå sin väg när jag enträget skulle hjälpa (eller vad jag höll på med) mitt x som drabbats av psykisk sjukdom eller vad det var.

Det har en alldeles egen och komplicerad historia. Inte kunde jag hjälpa mitt x, det blev snarare tvärt om och blev riktigt farligt tillslut. Fast då hade min lilla vägledare redan försvunnit och tårarna trillar så jag inte ser vad jag skriver nu. Skuld skuld skuld!!! Behöver nästan hjälp med att komma över det här för det är 10 år sen nu….Jobbigt men sant!Gråter

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Cristine
6/26/12, 1:16 PM
#89

Man ska aldig känna skuld med vad som händer med annan människa eller djur om man inte medvetet gjort dem illa.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Amon
6/26/12, 1:41 PM
#90

Jag hade för sex år sedan en katt som var hälften svart och hälften vit. Vi hade en väldigt speciell nära och även telepatisk kontakt. Glad

Hans mamma brydde sej inte om honom - och jag var sjukskriven en period på våren då vi fann honom. Så därför kunde jag ta hand om honom - han låg alltid på min axel när jag satt i soffan - och även på natten när jag sov i sängen.

Han växte upp och blev stor - men kom alltid in o lade sej bredvid mej på natten. Han öppnade själv dörrar - och gick ut och in - om de inte var låsta förstås.

Om han någon gång inte var inne när jag gick och lade mej - så tänkte jag:

Var är du Lucifer? Kom nu in och lägg dej! Och inom ett par minuter hörde jag honom hoppa på dörrhandtaget - så jag fick släppa in honom.

Han var också medial - och såg dem som som jag hjäpte vidare till ljuset - dessa som jag inte själv såg - bara kände närvaron av. Denna bekräftelse gav han mej flera gånger - så jag inte trodde att jag var tokig.

En natt en gång när vi låg o sov kände jag tydligt att det kom in andar i rummet - jag tänkte till dem: Gå mot ljuspelaren borta vid dörren! Lucifer som låg o sov vid sidan av mitt huvud (då var han liten) - reser sej upp och stirrar bort mot dörren. Efter en stund lägger han sej ner och sover igen.

Så efter en stund händer samma sak igen - jag känner hur det kommer in andar i rummet - och jag tänker: Gå mot ljuspelaren vid dörren! Lucifer reser sej igen - och stirrar blint mot dörren. Efter en stund lägger han sej ner och sover igen. Sedan var det lugnt i rummet och huset. Glad

Annons:
Marr
6/26/12, 1:46 PM
#91

Nej jag vet ju detta och det är inte nyttigt! Fast jag saknar henne så att mitt hjärta blöder. Befann mig i koma av sorg i 5 år, men vet att hon hjälpte mig till att komma dit där jag är idag. Synd bara att det skulle behöva gå så långt innan jag fattade detta. Ingenting kan komma emellan mig och mina djur nu. Jag vet att vi kommer träffas igen ien annan tid och det ger mig tröst….Glad

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Amon
6/26/12, 1:57 PM
#92

Just så är det Marr..

Den här Lucifer som jag skrev om här ovan miste jag också när han var knappt 1½ år gammal - han dog av sviterna efter att ha fått fästingmedel.

Så jag förstår precis hur du känner dej - tänk att ett djur kan stå en så nära!!!GråterKyss

Marr
6/26/12, 2:19 PM
#93

Amon! Vilken härlig katt du också hade förmånen att träffa, synd med fästingmedlet.Gråter Hade funderingar på att ge mina en dos av veterinärernas medel. Nu struntar jag idet, för skulle något sådant hända skulle jag antagligen få fler skuldkänslor. Vet ju faktiskt att det är gift, ska aldrig utsätta dom för det nu när du talat om vad som kan hända. Tack för informationen kära du!

Den enda människa som är så i mitt hjärta som djuren skulle möjligen vara min mormor, som numera befinner sig på andra sidan. Tack Amon för dina kommentarer!Kyss

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Amon
6/26/12, 2:44 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#94

Lucifer hade en speciell kroppsbyggnad - var lång och smal - med ett litet siamesliknande ansikte med sneda ögon (kanske en utomjording?) Flört

En djurkännare (som jag känner) - säger att siamesrasen är extra känslig för olika saker som gift tex.

Så blev han jättesjuk en gång när han var väldigt liten - troligen hade han slickat i sej dessa droppar av fästingmedlet som jag hade gett en annan stor katt här. (Vi har mycket fästingar här på landet)

Han låg och flämtade i solskenet - och såg ut som om han höll på att dö. Då gav jag honom lite aloe-vera juice - några droppar på tassen att slicka i sej - flera gånger under ett par dar - och då blev han piggare igen.

Sedan blev han frisk och mådde helt ok - tills nästa sommar då han var vuxen - och det var dags för egna fästingdroppar. Då blev han jättesjuk igen. Jag åkte till veterinären med honom - och han sa att han hade blivit förgiftad av något - och levern var svårt skadad - han hade fått gulsot. Men se - det här fästingmedlet trodde inte veterinären var orsaken..

Leverskadan kunde han också varit född med - sa veterinären - och då kom jag ju ihåg när han blev jättesjuk när han varit en liten kattunge.

Men något annat gift än fästingmedlet hade han inte varit i kontakt med. Obestämd

Här en bild av Lucifer när han är fyra veckor gammal. Klicka på bilden och kolla ögonen!

Pehr Trollsveden sa att den här katten var "Gudasänd" till mej! Glad

[grankvist]
6/26/12, 3:10 PM
#95

#94 söt katt!

den ser då inte så gammal ut…

Marr
6/26/12, 3:23 PM
#96

Ögon fyllda av visdom och mycket vacker! Glad

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Amon
6/26/12, 3:40 PM
#97

Tack Marr - detta ser jag också - en gammal vis själ..! Glad

En gång - när han var liten - och gick förbi mej ut genom dörren - så tänkte jag:

"Detta är den finaste katt jag nånsin har haft!"

Då vänder han sej om - tittar på mej - och svansen åker rakt upp i luften! Kyss

Annons:
Marr
6/26/12, 4:00 PM
#98

Suck så underbart!GladKyssFlört Dags för promenaden nu för dom hotar med mer regn. Vill inte konnekta med Gaija i en vattenpöl hi hi! Skrattande

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Amon
6/26/12, 5:29 PM
#99

Skrattande

[Legacy]
6/26/12, 5:37 PM
#100

Trevlig stämning det var här då! Skrattande aww vilken söt katt #94…♥

Har jobbat idag i stallet, samt gått runt med en av mina älsklingar i ridhuset…hon har redan blivit bättre nu i benet Kyss

Igår regnade mer än vad det skulle ha gjort på en hel månad, dock var det fint idag Glad

Cristine
6/26/12, 6:00 PM
#101

Wow vilken söting, bedårande kanske man ska säga.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Marr
6/27/12, 11:42 AM
#102

Gomiddag i tråden! Idag har vi nästan blå himmel men har regnat inatt. Sjöarna som uppstod är nästan borta här hemma och bäcken har blivit en meter smalare.

Grodorna i diket närmast solen har fått bakben nu, men i det ej solbelysta diket har dom inga fötter än. Det kommer bli otroligt mycket grodor här iår. Det tycker jag är roligt! Ska in till bibblan i eftermiddag och låna facklitteratur. En bra dag till er alla önskar jag!Glad

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Marr
6/29/12, 8:15 AM
#103

Godmorgon allesammans! Förstår inte vart dagen tog vägen igår… Var ute endel och sen var så jag så trött att jag sov "middag". Inte nog med det somnade sen i soffan klockan 21 och vaknade där klockan 7 i dag! kanske beror det på det annalkande åskvädret?

Nu ska jag läsa här och titta film, för det har börjat torna upp lila moln i väst så snart kommer mer regn. Förmodligen åska också för det är såå varmt. Ha en fin dag med eller utan åskväder. Tänk att det redan är juli snart, det går så fort ju!

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Cristine
6/29/12, 10:20 AM
#104

Go'morrn! Här är solen framme men det blåser kallt. Nu har jag vinkat av minste sonen som åkt tillbaka till Stockholm med fam och på intågande är näst äldste som kommer ifrån Laholm.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Annons:
Marr
6/30/12, 9:53 AM
#105

Godförmiddag är det snart! Hoppas alla "jobbare" kan njuta av ledigheten med väder av alla de former. Hade en trevlig dag/kväll igår trots regn mellan varven. Grillade det mesta vi kunde hitta och hade snaps och lite allsång ha ha ha! Det blir ofta så himla trevligt när saker sker spontant! Skrattande

Idag har jag tvättdag och måste säga att jag är lite "stel" i huvet. Fast det går ju över, är bara inte van vid baluns längre…He he…Tungan ute

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Cristine
6/30/12, 9:57 AM
#106

Jag snapsade lit nhelt ensam här i natt så jag sov gott, brukar göra så emellanåt ibland när jag sovit dåligt några dagar.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[Legacy]
7/1/12, 9:16 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#107

Vi alla är ursprungna från Universum Glad

Cristine
7/2/12, 11:35 AM
#108

Ja det finns mycket fakta om det just nu, till och med vetenskapsmännen sjunger om det!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Marr
7/3/12, 10:49 AM
#109

Gomiddag alla! Här skiner solen och mor är på ingång strax. Vi ska ut och åka idag och besöka Torsö, en liten ö som ligger 2 mil norr om Mariestad. Ska bli roligt! Nu ska jag koka kaffe att ta med…Ha en fin dag så hörs vi ikväll igen!

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Cristine
7/3/12, 11:23 AM
#110

Så härligt det låter Marr! Ha det super..Skrattande

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Ainu-Ra
7/3/12, 7:56 PM
#111

Har inte gjort annat än gråtit idag..hela dagen..smärtan i mitt bröst är fruktanvärd! Att behöva se sin älskade make offrad och sedan se prästen skära upp bröstet för att sedan slita ur han klappande hjärta ur bröstkorgen är inget man vill att en människa skall behöva se…Har gråtit floder hela dagen av dessa minnen…GråterGråterGråterGråter och gråter ännu….

Annons:
Amon
7/3/12, 8:32 PM
#112

Stackars dej - Ainu-Ra!! Rynkar på näsan Ibland får vi återuppleva fruktansvärda saker! Men det gör ändå gott att gråta - och släppa ut all sorg och smärta man burit på i många liv.. Obestämd Var också detta från livet i Amarna? Eller är det ett annat liv?

Ainu-Ra
7/3/12, 8:51 PM
#113

#112 Det var från den tid då jag bodde i en av sydamerikas största Aztec stad! Alltså före armanas tid i egypten…Dom förbannade Cabalerna, illuminatin den så kallade Eliten arresterade min make (Xzai-On), hans, kusin (Mon-Ka) som också på den tiden var kusiner, samnt min dåvarande bror och några andra män då de rebellerade mot dark cabal och illuminati angående något troligen deras hantering med styret i stan och för dem ansågs kriminella…Min älskade make blev offrad och de slet ut hans klappande hjärta ur bröstet och lyfte den mot skyn för alla att skulle se och sprida skräck i stan att den som inte gör som de säger eller rebellerar så kommer att offras…..GråterGråterGråterGråter Sedan gick hela offrandet över styr och det blev också Aztec civilasitionen under!

Och ingen annan att kylla detta på är dark cabal och illuminati och ingen annan. Dessa kräk har inte gjort annat än att sprida skäck, sprida katastrofer samt gjort stora civilisationer på fall med deras girighet, makt och övriga DUMHETER!!!!Skrikandes

Jag lovar att skriva sanningen om Quetzlaqoatl, om Aztecerna,Maya kulturen,Inca culturen och Nazca kulturen senare! Just nu orkar jag inte! Smärtan och minnerna samt allt gråtande hela dagen har gjort mig totalt slut och ögonen är illröda av allt gråtande…Rynkar på näsan

Amon
7/3/12, 9:06 PM
#114

Det skall bli intressant att läsa! Men ta nu hand om dej ordentligt - vila - och gör något du gillar som hjälper till att läka din själ - som att gå ut i naturen, rida tex. Eller bada - kanske bastu.. ObestämdKyss

Marr
7/3/12, 11:44 PM
#115

Ainu-Ra! Tack gode för att jag slipper sådana minnen, vet inte var jag skulle ta vägen med sånt. Läste veckorapporten från Hillaron, kanske du "renas" från dessa minnen nu? Hoppas det iallafall…Kram på dig!

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Amon
7/4/12, 12:01 AM
#116

Tänkte just på detsamma, Marr! Det är kan nog vara en reningsprocess från gamla minnen du går igenom just nu. Obestämd

Läs gärna Hilarions veckomeddelande.

Marr
7/4/12, 9:19 AM
#117

Godmorgon! Har haft mor kvar här över natt och nu ska vi ta en sväng i trakten här… Sen ska jag hem till far och hjälpa honom med gräsklippningen, innan det annalkande regnet. Dyker upp här framåt kvällen igen hoppas jag. Ha det gött i värmen! Glad

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Ainu-Ra
7/4/12, 3:10 PM
#118

#115 Japp det är precis vad som är på gång! Allt lidelse och hemska minne som ligger djupt inne i min själ skall ut och rensas bort…Saker som man hälst velat gömma bort och glömma…Man kan säga på skoj skull att jag rensar bort trojaner,maleare och maskar…*Fnitter*

Och ja, det är inga trevliga saker jag har fått gå igenom alla dessa reinkarnationer, pga dessa förbaskade illuminati,dark cabal den så kallade Eliten….Saker som jag försökt glömma, saker jag har försökt förtränga men som har fått bägaren att rinna över och som skall rensas bort nu från all smärta och lidelse som bägaren har fyllts med efter alla mina reinkarnationer…

Annons:
Ainu-Ra
7/5/12, 11:32 AM
#119

Idag fick jag min WIB (Woman In Black) kostym/klänning! Passade Perfekt! Mina svarta solglasögon finns i beredskap! Nu är det bara för min älskade MIB flamma Xzai-On att landa och hämta mig så vi kan påbörja vårt uppdrag! För NU är jag REDO!!!!Cool

[kajmal-0]
7/5/12, 11:46 AM
#120

kamjal tog mått på mej en gång..hon låg ovanpå mej och mätte…..hon sydde en vit kostym, med galagtiska flottans emblem på.  detta var andligt men jag kände henne ovanpå mej…….sedan rev jag bort emblemet, för jag tyckte inte jag var värdig det.

Amon
7/5/12, 12:10 PM
#121

#119  Det låter ju käckt! Men skall du vara svartklädd??? Tänkte kanske att GFL använde ljusare färger.. Obestämd

Marr
7/5/12, 12:17 PM
#122

#119 Sexy!

#120 Men det tyckte nog Kamjal eftersom hon gjorde den till Dig. Du är en fin människa!

Idag verkar vi få en härlig sommardag till. Har haft 25 grader i 2 dar nu, men i vänern hemma hos far var det bara 15 grader, lite för kallt för mig än så länge. Strax dags för lilla hundpromenaden, den långa tar vi senare i eftermiddag. Ses snart igen och ha det gott idag! Flört

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Ainu-Ra
7/5/12, 12:31 PM
#123

#121  Ashtar Sheran föredrar vitt och ljudblått till blåa kläder som är bland hans favorit färger. Xzai-Ons favorit är svart och han använder gärna en svart suit på flottan…eller ett par tajts liknande byxor och ett guldaktigt bälte…Ashtar flotta använder sig gärna av vita rymdkläder och visst använder även Xzai-On dem när han jobbar…Men när han inte gör det så är det svart som gäller….

Skulle vi använda vita kläder skulle det väcka alltför mycket uppmärksamhet…och då skulle det ochså bli MIW och WIW och då skulle det sannerigen vecka uppmärksamhet av cabalen och illuminati och de skulle garanterat vara oss på hälarna. Dessutom använder Men In Black svart kostym och vit skjorta eller mörkblå (nästan svart) kosrtym med vit skjorta. MIB och WIB skulle man kunna kalla för hemliga agenter då de går under ett dolt namn också…När de ser ut som MIB ooch vi kvinnor som WIB så kommer det inte att vecka någon större uppmärksamhet. Dessutom så är det MIB och WIBs arbetskläder och har alltid varit det…

Alla som arbetar i GFL har sina aldeles ägna favoriter när det gäller färger och svart råkar vara Xzai-Ons favorit medans hans kusin Mon-Kas favorit är Marinblå…Glad Tro inte att man är anhängare med dragonerna, dark cabal och illuminati bara för att man gillar färgen svart…Det är bara cabalens och illuminatis propaganda skitsnack att man typ är dragonian dyrkare om man gillar svart…BULLSHIT!!! Skrattande

Amon
7/5/12, 12:34 PM
#124

Ok - då vet jag det! SkrattandeKyss

Ainu-Ra
7/5/12, 12:36 PM
#125

#112 här har du en bra musikvideo med MC Hammer som MIB och WIB!Flört

4 av de dansande männen skulle behöva bytas ut till min flamma, hans kusin, Rex och Korton….hahahahaSkrattande

Annons:
Marr
7/6/12, 11:43 AM
#126

Gomiddag i tråden! Hoppas ni har det bra ni som kikar in. Själv är jag lite låg idag, börjar få lite tandvärk och jag som är så rädd för tandläkarn! Får låna grannens bil så jag ska till folktandvården och diskutera med dom.

Ska ju bilåka till Haparanda på måndag och måste nog ha något mot ev anfall av värk innan remissen är klar till tandvård under narkos. Sen krånglar datorn så det går ju inte göra något roligt och nyttigt…

Nu ska jag skaka av mig gnället Tungan ute och ta en promenad med doggen istället så hörs vi senare. Ha det gött allesammans! FlörtGlad

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Cristine
7/6/12, 11:51 AM
#127

Wiskey på tanden eller annan starksprit tar bort värk har du inte detn så går det bra med tobak.

Chili eller cayennpeppar går också bra, men lägg det försiktigt på insidan, ha lite bomull mellan läppen och tanden.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Ainu-Ra
7/6/12, 5:17 PM
#128

Igår när jag var ute på en natt promenad före sängdags såg jag fruktansvärda flash bilder framför mina ögon…Även dessa från aztecernas tid…

Jag ser hur mina 2 älskade 10 års gammla pojkar förs bort av en man som tillhör Aztec prästerna och anhängare till Illuminati och dark cabal! Mina 2 ÄNDA BARN JAG HADE!!!

Du har uppfört dig störande och du har uttryck din åsikt! För detta kommer dina 2 pojkar att offras….

Jag skriker och försöker springa efter mina älskade pojkar…En man gräppar tag i mig och jag kan inte springa efter mina underbara tvillingpojkar som förs bort mot pyramiden för att offras…

Mannen mitt emot mig tittar hånfullt på mig. Det var som om han hade väntat på denna stund hela tiden och nu äntligen fick döda de mest värdefullaste barnen i stan…barn till en av de visemännen,barn till en av de fördetta prästerna…Det här skall lära dig att hålla käft kvinna…sedan flinar han hånfult åt mig och går sin väg!

Jag skriker förvivlat efter mina barn…jag skriker för full hals barnens namn medan jag försöker med all möda komma loss vilket jag till sisst gör!

Jag springer så fort benen kan bära mig mot pyramiden…När jag kommer till basen har en av mina 10 åriga söner blivit offrad och nu ligger min sista son på altaret…två män håller i min älskade pojkes armar och ben…Min son skriker och gråter av skräck….Jag ser hur prästen håller dolken i handen… Jag skriker med full hals NEJ!!!!!!!!! I samma ögonblick skär prästen upp bröstkorgen på min son drar ut min älskade sons klappande hjärta och lysfter det upp mot skyn…

I samma stund när jag ser dessa bilder känner jag att min mage håller på att vända ut och in och jag började kväljas så att jag trodde jag skulle kräkas…

Jag som skulle ta mig en skön natt promenad fick istället återuppleva en av mina värsta mardrömmar som hände för länge sedan. Inte nog med att min älskade make offrades utan även mina 2 söner. Våra ända barn tilsammans….Rynkar på näsan

Cristine
7/6/12, 5:34 PM
#129

Jag ser att det jag skrev förut inte ville fastna i tråden. Har du varit och fått något av tandläkaren?

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Marr
7/6/12, 5:50 PM
#130

Jamen tusen tack för tipsen Cristine! Kyss Det är Alvedon som gäller enligt tandläkarn och starka sådana också. Inte roligt när man behöver ta dom flera gånger om dan. Ska börja med att köra på måndag sen får jag ta till Whiskyn när "Ada" kör. Tänkte ta vitlök i tanden, men då sa någon klok att man kan få frätskador.

Nu har jag antecknat dina naturrecept och letat fram cayennepepparn. Vad bra med bomull, då skyddar det ju slemhinnan vid läppens insida. Ska till bolaget imorrn. Grannen nedanför har en slatt Whisky för ikvällen/natten. Förövrigt har jag tagit till Echinacea Metoplex som homeopaten gett mig.

Har sovit i soffan ett par timmar så nu känner jag mig inte så butter längre och jag och doggen ska gå ut och låta oss renas i ösregnet nu hi hi! Skrattande

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Marr
7/6/12, 8:48 PM
#131

Jädrar vilken åska vi haft och regnet kommer som någon häller spannar över oss. Nää nu börjar åskan IGEN! Suck..å jag som ville se indianättlingen Brad Pitt på film ikväll (SVT1)….Loggar ut igen då en stund, kom ju nyss in…

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Marr
7/6/12, 10:06 PM
#132

Nää jag är ju senil eller vad är det med mig idag. Gillar inte alls Brad Pitt! Det var ju han som kom iett rymdskepp i en dröm och skulle vara min sk flamma och jag blev besviken när det var han.

 Det är ju Johnny Depp jag menar!! Tycker det är konstigt att jag ska blanda in Herr Pitt, som visserligen är en bra skådespelare. Fast han har då inget indianblod i sig vad jag vet…

Ska forsätta titta på Inglourius basterds om jag pallar med detta nazistiska idag. Quentin Tarantino gör ju rätt råa filmer också….

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Annons:
Cristine
7/7/12, 8:27 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#133

He he…ja det gäller att hålla rätt på killarna.

Jag tittar aldrig på film så jag känner inte killarna.

 Jag väntar på att solen ska komma fram så jag kan ta min stora kudde och sätta mig i soffan och meditera.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Marr
7/7/12, 12:58 PM
#134

God middag i tråden! Nu kikar solen fram mellan molnen, har ju regnat floder igen. Men vad varmt det är man skulle nästan våga slänga sig i sjön idag, 27 grader i skuggan så risk för åska igen…

Nu ska jag städa och stå i lite här snart och packa väskan så den är klar inför Haparandaresan måndag morron. En skön dag önskar jag er alla!

Cristine! Lade lite snus på tanden och sen fick jag Whisky av en granne nedanför mig. Så idag har jag inget ont HURRA vad jag är glad! Skrattande

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Amon
7/7/12, 10:29 PM
#135

#133  Vilken härlig soffa du har Cristine! Glad

#134  Då får du ha en trevlig resa, Marr! Kanske du har tillgång till internet i Haparanda - så vi får se ett och annat livstecken från dej? Glad

Cristine
7/7/12, 10:49 PM
#136

Så glad jag n blir av att höra det Marr.

Åker ni bil till Haparanda Marr, jag bor mellan Sundsvall och Härnösand.   

Tack Amon

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Marr
7/7/12, 10:57 PM
#137

Tack Amon! Tar allt med mig laptopen men om det finns täckning där vi ska bo med bredbandet visar sig. Vi ska bo ien liten mysig bastustuga vid Seskarö 2 mil sydväst om Haparanda.

Där servar husägaren med vedeldad bastu och björkris å hela kitet som är redo för oss till kvällen. På morgonen när vi vaknar står det en bricka med termoskaffe, mjölk&socker på vårat trädgårdsbord utanför stugan.

Var där förra året också, då var det helt underbart och 25 grader med sol hela tiden. Till och med på natten. Ser verkligen fram emot detta jag gillar Norrbotten ja´! Glad

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Amon
7/7/12, 11:17 PM
#138

Ja - midnattssolen ja! Glad

En gång - för många år sedan semestrade jag i Norrland - och sov över en natt på ett litet hotell i Tärnaby. Det var väl inte precis midnattssol där - men det var ljust HELA natten. Man visste inte när man skulle gå o lägga sej - och det gick nästan inte att somna. Men det var väldigt speciellt! Glad

Marr
7/7/12, 11:32 PM
#139

Jajjamän Cristine! Vi ska bila inlandsvägen upp och tänker sova nära Östersund. Ska ta massor av kort och önskar få lektion av "ada" (som har anhöriga i Haparanda och har bilen vi ska åka i) hur man får in detta i datorn Skäms. Skulle ju vara roligt att visa vackra bilder om man får fast några i kameran.

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Annons:
Marr
7/7/12, 11:40 PM
#140

Ja det var så ljust att vi fick en svart filt att hänga för fönstret. Synd att vi hamnar flera mil ifrån dig Cristine. Hade kunnat tänka mig ligga idin fina trädgårdsoffa och titta på stjärnor och sånt där vi brukar se he he! Fast risken är väl stor att det inte skulle bli så mycket sova å det är väl bäst om man ska hjälpa till att köra hi hi! Tungan ute

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Cristine
7/8/12, 9:17 AM
#141

Ja det skulle ju bli några extra mil förståss, synd..sovplatser kan alltid ordnas!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Marr
7/8/12, 10:46 AM
#142

Va du är fin Cristine Tack för ditt erbjudande! Hade ju varit jätteroligt att träffa dig & Nandine och så bor ni ju så underbart vad det verkar. Sov ända till halv tio idag, det är alldeles mörkt ute nästan. Ingen regnbrist heller…

Nu håller jag på och bråker med timer till akvariet så kattvakten slipper åka 2 gånger om dan, men det går inget bra. Får väl ha det släckt istället, så tur att det är sommar då…

Kikar in då och då idag mellan göromålen som vanligt. Ha en bra dag alla så länge! Glad

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

[Legacy]
7/10/12, 10:23 PM
#143

Var har alla tagit vägen? Obestämd Lite tomt här på uj…

Dagen har varit bra, mycket mörka moln och regn, men det var inte det som var bra, nej!

Jag har blivit systemkamera-ägare! Skrattande Till en Sony a37 + 18-55mm objektiv och så köpte vi ett 70-300 teleobjektiv till! Och en del tillbehör…kan säga att det kostar, minst sagt!

Känner ändå att det var värt att sommarjobba för detta, för det var ju tanken från början Glad

Amon
7/10/12, 11:18 PM
#144

Marr har rest till Norrland på semester - och Cristine har problem med datorn och kommer nog inte att kunna skriva här på en vecka eller så. Därför är det lite tomt här..  men Ainu-Ra har ju skrivit lite nya inlägg.. Glad

Kul med en systemkamera! Skall du ut och söka efter UFOn nu? Flört

[Legacy]
7/10/12, 11:35 PM
#145

#144 Ang. kameran; Haha, jo exakt! Undra vad den kan fånga upp för väsen.. Flört

Okej, då förstår jag! Själv ska jag semestra i Tiveden några dagar nästa vecka, och vecka 30 bär det av mot Ångermanland, mellan Sollefteå/Långsele i en hel vecka och bo på den vackra landsbygden!

Men jag kommer kunna använda mobilen, och kolla in här bl.a. Glad

Imorgon ska jag rida islandshäst med mamma och hennes vän samt vännens son, ska bli riktigt skoj! I vackra Bergslagen!

Marr
7/12/12, 10:54 AM
#146

Hej på er! Vad vi har åkt bil. Körde sammanlagt 160 mil innan vi var framme i vid Seskarö. Tog en övernattning vid en camping  norr om Östersund, sen fortsatte vi köra. Täckningen är ju inte alls bra här men lyckades efter en lång väntan få skriva lite.

Vi äker hem på söndag så framåt tisdagkväll är man nog hemma igen. Strax ska vi in till Happis sen en sväng över till Finland för att köpa shampoo. Upp till Kukkulaforsen ska vi med…. Nu ska jag se om det går kika runt en liten sväng innan vi sticker. Ha det gott allesammans!

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Annons:
Cristine
7/12/12, 11:34 AM
#147

Kul att se (ditt) nylle! Lång resa för så få dagar kan jag tycka..shampo i finland?

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Marr
7/13/12, 2:33 AM
#148

Ha ha ha! Fast så fort jag kom in här  förmiddags in blev jag utslängd.(täckningen av mobila näte kasst) Nu är vi ju 2 mil från Finland och Ada snarkar så jag får vibrationer i tangentbordet. Imorrn blir det björk shampooo från Tex i Torneo. 20 spänn och mitt nordiska fjunfjös blir så fylligt och fjätigit så det liknar inget annat än änglahår!

 Fast efter jag läst Perversens inlägg här så är jag lagom änglalik, men vem annars ska ta hand om sånt som elakheter, när jag känner att den uppgiften sitter i mina gener? Här kan man inte kalla folk för idioter om man inte vill få "lite stryk" av mig!! Sån är jag….

För övrigt har vi varit ute och åkt hela dan och har nästan känt av en lätt abstinens av att inte hinna kika in när jag vill… Saknar Er faktiskt! Skäms(blygis)

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Cristine
7/13/12, 11:42 PM
#149

Nu gör jag ny tråd

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Ainu-Ra
7/16/12, 3:22 PM
#150

Skulle måsta få ut sanningen om King Arthur också på vår hemsida och blogg…skriva om den..Men orkar inte nu! Är helt slutkörd! Undrar om jag skulle behöva besöka gud eller något eller om jag skulle behöva fara på en astral resa…När jag behöver det brukar min kropp reagera med att känna mig tung som en säck potatis… PUGH!

Ainu-Ra
8/2/12, 7:43 PM
#151

Har gråtit hela dan idag! Minnen från Atlantis och vad de gjorde med min flamma är så fruktanvärt att man inte kan fatta det. På den tiden hette Xzai-On Zian och han var hemma från Mu och var en asiat! Dessutom var han född vanskapt, utan ben! Han gick med händerna för att ta sig fram! Även fast han hade sitt handikapp, utan ben så var han den mäst underbara hjärtegoa make som man kunde ha! Vi träffades på universitetet i Mu då jag ville dit och studera. Trots sitt handikapp blev jag förälskad i honom! Han var så himmelsk snäll och hjärtego sam otroligt hjälpsam och ville alla bara väl! Sedan blir han misshandlad till döds genom att 3 män började sparka honom och de siktade på huvudet! Min make Zian kunde ju inte för FAN försvara sig då han använde händerna som ben! GråterGråterGråterGråter Jag kommer att skriva om den händelsen i min blogg. Ni kan läsa om detta där lite senare! Gråter

Upp till toppen
Annons: