Kosmiska energier/frekvenser

Konstiga ljud! Här från England

2012-06-12 11:39 #0 av: Marr

Måste säga att när jag hittade internet och upptäckte dessa ljud, fick jag en waow upplevelse! Mitt x och jag var ute och åkte bil sent en kväll/natt för 10 år sedan. Vi stannade av någon anledning och stängde av bilen. Då kan vi höra ett öronbedövande ljud! Vi klev ur bilen för att kunna höra var det kom ifrån, men det var inte lätt.

Ljudet vi hör låter som en val befinner sig i himlen, eller ja jag vet inte vad jag ska beskriva det som. Det skriker el dånar från norr till söder och tvärt om. Vi står vända mot öst, för det känns som det kommer därifrån och går över hela jorden och dess atmosfär. För mig kändes det som jorden grät...Här har vi en av alla videos som finns på dessa ljud.

http://www.youtube.com/watch?v=8ZK3VzhCWWg&feature=related

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2012-06-12 11:49 #1 av: Hera

Låter som det kommer från en högtalare.

Sugen på att köpa eller sälja något? Klicka här!      
Relationer * HundarBodyart * Kvinna * Fiske * Viktminskning 
Har du frågor som rör iFokus och dess funktioner? -> Support!

Anmäl
2012-06-12 11:50 #2 av: [TrevorS]

Låter precis som när de kör med motorcyklar när det ekar mellan husen. Skrattande

Anmäl
2012-06-12 11:58 #3 av: GIKmio

Hörde bara början men är liknande ljud som diskuterats på ifokus tidigare.

Här är länk till inlägget

Sajtvärd på Nostalgi i Fokus. Medarbetare på Sport i fokus, Öl i fokus och Värmland i fokus..

Anmäl
2012-06-12 12:13 #4 av: [TrevorS]

Ska lägga upp, de kör typ motorcyklar flera stycken en bit bort och det låter precis likadant.

Hade tur att de åker nu också. Låter bara en liten stund sedan är det helt tyst.

Anmäl
2012-06-12 12:22 #5 av: [TrevorS]

Eller så kanske det är några som kör rally med bilar. Oskyldig

Anmäl
2012-06-12 12:27 #6 av: Marr

Ok kanske det är motorcyklar... Ett år senare hörde vi ett annat ljud på precis samma sätt och det var hemifrån. Då lät det som någon körde lokomotiv i himlen och samtidigt försökte riva upp en järnväg???  Ljuden pågick nog i en timme....

Här är en annan video på fenomenen.

http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&v=gM5EGmmI1XQ&NR=1

Anmäl
2012-06-12 12:30 #7 av: GIKmio

Jag tycker det låter som man blåser i något horn. Kanske lockar hem boskapen Glad Men det är samma ljud som det i klippet från Ukraina tidigare.

Sajtvärd på Nostalgi i Fokus. Medarbetare på Sport i fokus, Öl i fokus och Värmland i fokus..

Anmäl
2012-06-12 12:32 #8 av: Marr

GIKmio! Tack för länken! Den hade jag missat...Flört

Anmäl
2012-06-12 12:36 #9 av: [TrevorS]

#7. Visst påminde de om varrandra väldigt mycket. Jag har själv sett när de kör och det låter galet mycket när de åker, som när vi var på väg in tillbaka när vi varit ute och åkte så hörde vi ett väldigt konstigt ljud, när vi kom närmare och närmare hörde vi att det inte var konstigt ljud utan väldigt hög musik från arenan här. Flört (var lite off topic kanske, men kul historia).

Ne men yttrar mig inte om de andra ljudet, men lyssnar lite in i klippet #6. Några ljud påminner men andra låter helt annorlunda.

Anmäl
2012-06-12 16:17 #10 av: Andina

#0 - Nu har jag bara tittat igenom detta första klipp - men kanske ska ni titta lite extra noga 3:00 minuter in på klippet...?

Obestämd

Men vad du och ditt X hörde - det kan man undra... Kanske är det motorcyklar som någon skrivit...

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Anmäl
2012-06-12 16:19 #11 av: Hera

#10 Haha det missade jag från början. Det står ju att det är fake.

Anmäl
2012-06-12 16:30 #12 av: [TrevorS]

Absolut, då tippar jag på motorcyklar ljudet kommer ifrån början. Skrattande

EDIT: Tar tillbaka det kommer från motorcyklar, kommer från Godzilla-film! Står ju till och med. Flört

Anmäl
2012-06-12 18:16 #13 av: Marr

Å fanken så är det när det bara buffrar... Har försökt se hela men det går ju för fanken inte. Gillade hunden he he! Jo då motorcyklar för ett himla liv (hi hi himla) har varit på Harleydrag och speedway och sånt genom åren.  Det vi hörde var då inte motorcyklar då mitt x körde Harley själv. Trots att han är en tuffing så blev han mycket konfunderad. 1a tillfället var natt ca halv 2 och lät som avgrundsbröl.

2a tillfället var vinter från kl.halv 5 på morron till ca 6:15. Då vaknade vi av oljudet och åkte ut och kikade. Ljudet lät lika dant 1 mil i från och vi bodde på landsbygden. Har för övrigt aldrig hört detta mer och ljuden man hör på klippen påminner mest om att det kommer ifrån ja...hela jorden och himlen?

Det är detta vi tyckte var anmärkningsvärt! Kan ju finnas naturliga förklaringar man inte vet. Grannen som var bonde hade hört detta också samtidigt vid tillfälle 2. Han hade aldrig varit med om något märkligare... Hmmm? Obestämd

Anmäl
2012-06-12 18:24 #14 av: GIKmio

Det mesta på Youtube är fejk. Samma med spökklippen. Det är inlagda effekter eller ungar som leker spöke.

Anmäl
2012-06-12 18:51 #15 av: Hera

#13 Dock lite roligt att videon du länkade till är fejk ;)

Anmäl
2012-06-12 19:26 #16 av: Marr

Ha ha ha! NU SER jag ju!! Det blev ju riktigt kul ju! Stirrade mig blind på hunden. Fick gå ut itrappan och sätta mig med laptopen för att få ordentlig signal, men där kan man ju inte sitta ivägen för grannarna.Skrattande

Det är så mycket fejk på YouTube, att det kan vara riktigt svårt hitta något man kan "sätta tänderna" i"!! Kan nog vara dags att byta bredband va det verkar, har bara ett mobilt. Suck! Rynkar på näsan

Anmäl
2012-06-12 20:16 #17 av: [TrevorS]

Tyvärr är nog mycket fej på youtube, det är ju privatpersoner som använder det mest i för sig. Flört

Anmäl
2012-06-12 20:37 #18 av: GIKmio

#17 ja alltid kul när folk ger negativa kommentarer och personen som lagt in klippet blir förbannad Skrattande men det mesta är ju så pinsamt och då kan man inte ge bra kritik.

Anmäl
2012-06-12 21:24 #19 av: Marr

Fast jag blir då inte förbannad, allt är ju inte så himla allvarligt här i livet!Tungan ute   Risken för fejk får man ta när man har med YouTube och internet att göra. Tyckte faktiskt det blev lite kul bara för att det tydligt stod att den var fejk he he he! Men det var absolut inte meningen att lura Er!GladFlört

Anmäl
2012-06-12 21:28 #20 av: Hera

Skrattande

Anmäl
2012-06-13 11:18 #21 av: [grankvist]

#0, #4

För höga ljud, och för skrämmande för att vara utomjordlingar.
Kommer dom, så blir det nog ingen masslandning i alla fallSkrattande

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.