Övrigt

Under meditation

2012-06-10 21:09 #0 av: annica77

Klockan 9 började jag meditera och fokuserade min meditation på gripande och massaresten av Dark Cabal...

Efter en stund hamnade jag i en djup meditation.Kroppen var slapp som om man var medvetslös ungefär...

Plötsligt känner jag en enorm kramande känsla i mitt hjärta, samt kittling och hjärtat kändes som om det sjöng. Ett stort leende växte fram på mina läppar!

En stund senare käns det som om någon tryckte med tummen mellan ögonen fast mitt på pannan. Ni vet, där indierna har den röda fläcken...det kändes som om tryckte med tummen där och det kittlade lite grand...fortfarande kändes det som om någon höll tummen där! Kunde även känna en pulsering, som om jag kunde känna pulsen från tummen som det kändes som om någon tryckte med på min panna! Det kändes på samma gång skönt och även helande på något sätt!

Vem var det som la sin tumme på min panna, min mentor!? Michael!? Eller vem?! hmmmm....Obestämd Skönt och helande var det i allafall...Skrattande

Anmäl
2012-06-10 21:20 #1 av: Zynell

Det där upplevde jag för några dagar sedan! Låg i sängen och skulle sova när jag känner ett starkt tryck mot den plats där man säger att tredje ögat sitter på pannan. Som om någon höll sin hand mot min panna. Efter en stund börjar det ila från den punkten och efter ytterligare en stund känner jag hur det börjar att spridas utmed pannan och fortsätter ut i ansiktet. Alla ansiktsmuskler började protestera och neverna också. Det var inte obehagligt på något sätt. Har upplevt det här förut, men inte så här intensivt. Klurar också på vem som var i farten. Skrattande

Anmäl
2012-06-10 21:31 #2 av: annica77

#1 hahaha, ja det var en märklig känsla faktist! Rett så helande och befriande faktist!Glad Kanske var det Amun-Ra som tryckte där! Flört Du vet ju vad de brukar kalla det 3 ögat...the eye of Amun-Ra!Flört

Anmäl
2012-06-10 21:38 #3 av: Zynell

#2 Det är verkligen synd att det är så himla svårt att avgöra vem som är i farten. Vet inte mycket om vem Amun-Ra är. Tungan ute

Nu till exempel när jag skriver det här känner jag av en tydlig och stark närvaro, men vems??? Det känns som att vem denne någon än är så försöker denne stärka mig eftersom jag för en kort stund blev osäker på allt - och det funkar! All osäkerhet bara rinner av mig. Skrattande

Anmäl
2012-06-10 21:59 #4 av: annica77

#3 Jag tror att den du känner av som hjälper dig att inte hamna i osäkerhet är din skydsängel ärkeängeln Sariel...Det är ju han som håller fulingarna borta från dig och Ash! Du kommer även eventuellt att känna av en annan närvaro och denna är en supreme krigare...Vår mentor har sett till att vi har extra skydd av styrka allt sedan Jen blev nerklappad av en fuling från astral världen...Han är i häktet nu! Men bra att ha fått extra mer skydd nu igen...för säkerhets skull...Hoppas ingen djävel från stral sidan börjar pesta dig med slag i ansiktet ellet strypning! Hoppas du slipper detta som jag och Jen har fått utstå...

Anmäl
2012-06-10 22:05 #5 av: Zynell

#4 Vet du, det var min första tanke när jag undrade vems närvaro jag kände av!

Vem är denne supreme krigaren?

Jag har haft strul med besvärliga andar tidigare, har bland annat haft en som försökt strypa mig i sömnen och en annan som hängt efter mig i flera år utan att jag vetat om det. Men jag lyckades på något sätt avlägsna honom för några månader sedan. Så nu är det lugnt!

Anmäl
2012-06-10 22:11 #6 av: annica77

#5 Att det var Ash som gjorde en astralresa kan jag tänka mig! *Fnitter*Flört Jag har ingen aning om vad våra supreme krigare heter, det bör du nog fråga vår mentor om han vet nog vad supreme krigaren heter...Flört

Anmäl
2012-06-10 22:18 #7 av: Zynell

#6 Om det var Ash närvaro jag kände av kan jag inte avgöra, men det kändes som en stark och liksom markerande närvaro. Trodde det var Sariel eftersom det var den första tanken som poppade upp i huvudet, fast vad vet jag. Tungan ute Har alltid haft svårt att avgöra dessa saker. Det kommer väl med tiden antar jag.

Anmäl
2012-06-11 15:24 #8 av: annica77

#7 Jag fick meddelande av vår mentor att den som rörde vår panna (Din och min) var Emanue...Han kommer om han känner av att något är galet eller liknande! Det var han som hjälpe dig när du började tvivla på allt och det var han som rensade bort det...Det var också han som la tummen på vår panna, för att välsigna oss och som en liten förberädelse innan vårt kommande uppdrag, dvs även ditt uppdrag....Glad

Anmäl
2012-06-12 12:29 #9 av: [kajmal-0]

låg på övervåningen en sommar..vaknade att nån tryckte mej på nästippen. tror det var kamjal som väckte mej på detta sätt

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.