Annons:
Etiketterufostjärnskepp
Läst 2639 ggr
Marr
2012-06-10 17:59

Vacker föränderligt Ufo?

Detta filmades från Argentina förra året. Tycker den är vacker!

http://www.youtube.com/watch?v=EjkMOk974jQ&NR=1&feature=endscreen

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Annons:
Marr
2012-06-10 18:01
#1

Som en manet i havet?

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

[GunillaR]
2012-06-10 21:40
#2

Mycket vackert och mycket vacker musik, men en farkost………..njaeee! Ser möjligen ut som en väderballong.

[perversan]
2012-06-10 23:04
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Hej. Gunilla. Kolla Vänster om Solnedgången En Bit Upp på Himlen. Där Står en MerkuriusLiknande Planet eller Nåt Kvar i Kvällningen.   Men Merkurius är ju bara några Bågminuter Ifrån Solens Position . och Syns då Bara några Sekunder Efter Solnedgången.  Kanske Venus. Eller Så är Det Indikation på Att Hela Vintergatan Har Vridits När vi sover på Nätterna.  Sirius Stjärnan i Canis Minoris Brukade Inte Vara Så Långt åt Väster Som i Vintras osv.  Kanske Bra om en Ny position Intas Före Masslandningen på Jorden Tellus. Mer Vet jag Ej men SuperFullMånen Tycker Nog Så Här är Den av Mig. Varsgod.

Denna kommentar har tagits bort.
[perversan]
2012-06-11 12:44
#5

SORRY FÖR DUBBLA INLÄGGEN. ÖNSKAR JAG KUNDE DELETA ELLER BER ADMIN AV SAJTEN ATT REDIGERA BORT DEN ENA. MAN SKA TYDLIGEN TRYCKA PUBLICERA DIREKT INNAN SPARA. VERKAR JU SOM ATT  BILDER ANNARS DUBBLERAS OCH INLÄGGET.  VET INTE HUR MAN LÄGGER IN I FOTOGALLERIET. PUSS.

[grankvist]
2012-06-13 11:25
#6

Ts:
Uj, denna såg spännande ut.
Kan mycket väl vara något utomjordliskt!
(försöker bortse från spammen ovanSkrikandes)
Admin?!

Annons:
Marr
2012-06-13 11:35
#7

Tack grankvist! Det är svårt att uttala sig om vad som är äkta eller inte ibland, men jag tyckte den var så fin med musiken och allt. Glad att du gillar den!GladFlört

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Cristine
2012-06-13 11:43
#8

Vad det än är så är den vacker, jag har försökt hitta  en video där det fanns rörlig figurer runt en rymdstation..inte lika vackra som denna men iaf, de visar på att det finns mycket som far runt i rymden och maskasna på 100 meter minnsa ni väl. Jag lånar den av dej Marr!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Marr
2012-06-13 11:52
#9

Gör det du Cristine! Flört

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

[grankvist]
2012-06-13 11:57
#10

#7
Efter att ha sett videon på YT, tänker jag att det inte är en farkost. När universet ökar i vibration så att säga, når en högre dimension, kanske man lättare kan skåda varelser som bor i luften men inte har varit synliga för oss tidigare.
Brukar inte tänka såmycket dock, man blir på gränsen till knasig! Fin video hur som.

Upp till toppen
Annons: