Annons:
Etikettupplevelser
Läst 1343 ggr
[perversan]
6/10/12, 3:43 PM

SOLNEDGÅNG I SÖDRA SVERIGE VALBORGSAFTON

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

CANON 2200 POWERSHOT. FICK DEN AV MINA VUXNA BARN I NYLIGEN 56ÅRS-PRESENT.  SÄNKTE ISO TILL 80 OCH INSTÄLLNING P. BLIXT AV. HÖGSTA KVALITET  4X.  STANDARDINSTÄLLNING DIGITAL ZOOM I MENYN. TRYCK PÅ ZOOMAUTOMATIKEN TILL STOPP. SLÄPP OCH TRYCK IGEN. DÅ SEGLAR KAMERA LINSEN MED ATT VÄNDA UT OCH IN PÅ SIG SJÄLV. SEN KAN DU SE I KAMERAN ATT GRÖN PIL VISAR 16X. JAG KAN TROLLA MED KNÄNA. PROVA DU OCKSÅ. SKRIV I MIN GÄSTBOX OSV.. PUSS.

Annons:
annica77
6/10/12, 4:48 PM
#1

Vilken fin bild! Vacker solnedgång!Glad

KyssMy eternal love to my beloved flame! Kyss

http://pleiades.site40.net/xkumjat

Marr
6/10/12, 5:35 PM
#2

Oj den var fin! Förstår inte att man inte kan fixa sig en kamera någon gång? Tack för att vi fick se!Glad

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

[GunillaR]
6/10/12, 7:59 PM
#3

Är det två solar du fångat där?

Ursäkta min absolut otekniska kunskap om kameror, begriper inte ett skvatt om vad du menar TystFoten i munnen

[perversan]
6/10/12, 8:04 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

HEJ. KOMPIS. GÅ IN PÅ www.musikshopen.com och kolla Begagnat . Kan Finnas.   Sök Först i Google så Stavningen på Url Blir Riktig.  Jag Köpte en Begagnad GitarrFörstärkare där osv.     Puss.  Jag Rättade Url.nu Så Det Blir Bara å Skriva som Den Står Häruppe.      perversan  Himself.  alias  www.perkan.bloggplatsen.se   video

[perversan]
6/10/12, 8:14 PM
#5

Kameror med Rörligt Objektiv och som Kan Ställas in på P-Automatic och Har en Meny i Displayen. Tryck då fram Digital Zoom. Då står det Medger Inställningar Utanför Objektivet osv. Välj Inställning STANDARD OCH OK. FORTSÄTT SEN MED AUTZOOMKNAPPEN OCH HÅLL INNE. SLÄPP OCH HÅLL INNE IGEN OCH DET FINNS NOG PÅ EN HEL DEL SMÅKAMEROR.  Puss är en Benämning på Altruism. Alltså Tycka om Alla Vänliga. Semjase Ler i sin Himmel. Men Hon e Ju för Lång  185cm. Så Hon Kan ju inte Passa i mitt Gamla Spökhus. Där Bara jag Vågar Bo och Sova Räv Inuti Hela Natten

Cristine
6/11/12, 10:17 PM
#6

Lika otecknisk som Gunilla..vanlig kamera och trycker bara på en knapp.

Fin solnedgång!Glad

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Annons:
[GunillaR]
6/12/12, 10:25 AM
#7

Ha ha, Christin och jag skulle vara en katastrof vid fotouppdrag Tungan ute

Marr
6/12/12, 11:53 AM
#8

Ja det kan jag tro Gunilla och jag ska INTE ens försöka..Fattar inte ett smack. Nästan som när man skulle lära sig ekvationer. Skönt man inte är ensam hi hi!Glad

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Upp till toppen
Annons: