Utomjordiskt

Vampyrer finns de!? Svaret är JA!!!

2012-06-10 14:41 #0 av: annica77

För en tid sedan gjorde jag en astral resa till en annan planet! Planetens stjärna (Sol) var inte lika aktiv som vår sol och därmed inte lika het och varm heller...Temperaturen på denna planet blev inte högre än 2-12 grader som mest på dagen. Dock skulle jag inte vilja veta vad temperaturen är på natten. Måste vara mycket kallt då...

Hur som hälst så befann jag mig vid en hamn. Skeppet som jag såg vid hamnen såg extremt tekniskt avanserad och liknade inte något skepp som vårat här på jorden. Detta skepp såg ut att klara vilket helvetes väder som hällst, vare sej det var orkaner tzunamis mm...

Vid hamnen fanns förvaringslokaler, en pub, restauranger, hotell samt hus...Husen var av tägel eller sten...precis som hos de övriga planeterna som jag besökt astralt...

Jag tittar mig runt i hamnen. Det ser ut som om det började bli skymning. Luften var otroligt underbar och ren, atmosfären där var fridfull och harmonisk... Jag tittar mig omkring och ser ett par män som står och snackar med varandra. Den ena mannen hade blek hy, svart långt hår och hazelbruna ögon. Den andra mannen hade blek hy i en liten blå nyans, gröna ögon och axel långt brunt hår! De var atletiska men slanka...Såg ut som asiater i kroppsbygnad (Japaner, Kineset mm) Plötsligt ser jag en man komma gående med bestämda steg och en frustrerad blick. Han hade svarta kläder och något som liknade vad präster har runt halsen, ni vet det där vita bandet..Denna man hade något liknande, så jag förstod att han var präst av något slag...Han hade blont hår med mörka slingor! Riktigt läcker blondin faktist...Han kom närmare med bestämda steg och med en skarp, bestämd frustrerad blick. Han andades med munnen och han hade upp munnen antagligen pga sin frustration. Det var då jag lag märke till något...Prästen som kom gående mot mig, med bestämda ste, bestämd, skarp och irriterad blick hade hörntänder! Prästen var en VAMPYR! Jag stod där förvånat och undrade om jag hade sett i syne...Plötsligt hör jag en av männen en bit ifrån dra någon sorts vitts eller liknande för plötsligt börjar mannen med det bruna axel långa håret skratta och hans hörtänder syntes väl när han skrattade gott åt den andra mannens skämt...Det var då jag förstod att denna planet faktist var befolkat av just vampyrer...

Jag kände ingen rädsla, ingen fruktan eller liknande! Utan vibbarna som jag fick från vampyrerna var fredliga, harmoniska och kärlekfulla...Ingen som hälst fientlighet...Jag fick även vibbar att de tog hänsyn till naturen och såg upp till allt levande på planeten och värnade den. Dessa var inga blodtörstiga monster utan vegetarianer och Veganer...Sedan blev det en ilfärd tillbaka till mit skal och jag vaknade upp!

Tog upp detta med Xzai-On och fick veta att det fanns vampyrer! Dessa vampyrer är humanoider som råkar ha lite längre hörtänder än vad vi människor har på jorden. Någon annan olikhet finns inte mellan oss och en vampyr. Hudfärgen är en aning blekare och vissa kan även ha en lite blåare ton mixad i den bleka hudfärgen. De har även lägre kroppstemeperatur  än vad vi har och därmed tål de inte en stark sol som vi människor.. Orsaken är ju att deras stjärna inte är lika stark som vårt och därmed är planetens temperatur en aning kallare än vårt...De brinner inte upp till aska som de gör i Hollywoods illuminati propaganda vampyrfilmer. Däremot får de lättare värmeslag än vad vi får. De är helt änkelt känsligare för hetta och värme än vad vi är! Samt att de även är känsligare för vår sols ljus, då deras sol inte är lika stark och därmed kan de lätt få svår migränliknande huvudvärk om de går utan solglasögon...

Att vampyrer är blodtörstiga är bara vidkspelse... Att de skulle vara blodtörstiga monster som har pakt med den onde är bara Hollywood och illuminati propaganda som allt annat...bara för att skrämma oss...samma bull crap propaganda som de vill få oss att tro om utomjordingarna att de är onda och maktfyllda...då det i själva verket är de själva som är maktlystna,giriga och ONDA!

Måste säga att jag tycker synd om vampyrerna och våra kära utomjordingar (Dit även vampyrerna hör)när dessa illuminatin och deras förbannade Hollywood som de äger smutskastar dem med deras lögner och propaganda...

Så JA! Vampyrer finns, det är en typ av humanoider...de är fredliga. harmoniska och kärlekfulla humanoider Precis som våra vänner i GFL...Vampyrerna är inte allierade med Dragoniasn utan är en bland många civilisationer där ute som är allierade med den ljusa sidan som våra vänner i GFL...

Anmäl
2012-06-10 14:46 #1 av: annica77

Medelängden på vamyr männen låg mellan 170-190 cm, vampyr kvinnorna var en aning kortare, mellan 165-185 cm.

Anmäl
2012-06-10 15:29 #2 av: Zynell

Den planeten hade jag inte haft emot att besöka! haha Jag har alltid föredragit kyla framför värme, dunkel framför sol. Jag trivs som bäst en molnig dag där det är som max 15 grader ute, när näsan och fingertopparna är kalla. Jag har oerhört blek hud och tål inte solen. En riktigt varm sommardag måste jag hålla mig inne för att inte få blåsor på huden, vilket jag lätt får. Dessutom har jag fortfarande mina hörntänder kvar. De har inte slipats ned som de brukar göra hos de flesta personer med åren. haha! Tungan ute

Anmäl
2012-06-10 15:42 #3 av: annica77

#2 Hahahaha! Du skall kolla extra noga i Ash mun när han kommer så han inte råkar ha hörntänder...Flört *Fnitter*

Ja det finns ju människor som har gener efter denna humanoid, vampyrerna. De har varit på besök till vår planet, men åkte ganska fort härifrån helt änkelt för att de var för varmt åt dem...och ja de fick avkommor med jordiska flickor så deras gener finns i vissa människor ännu idag...Glad

Anmäl
2012-06-10 15:49 #4 av: Zynell

#3 hahahaha! Den munnen lär inte undkomma en undersökning!

Det hade varit intressant att veta om man råkar bära en av de generna, fast det måste ha varit rätt länge sedan de var här. Tungan ute

Anmäl
2012-06-10 15:53 #5 av: annica77

#4 Jo det var ett bra tag sedan kan jag lova....Flört

Anmäl
2012-06-10 16:33 #6 av: Zynell

#5 Minns en gång för 2-3 år sedan när min mamma tvingade mig att följa med till stranden eftersom någon behövde passa alla saker medan hon och min son badade. Det var en stekhet dag och inga moln i sikte. Jag satt i den där gassande solen och led något helt otroligt!!! Fattar inte hur folk kan tycka att det är skönt. Den där timmen vi var där på stranden kändes som flera år. Drabbades av en fruktansvärt huvudvärk och blev kraftigt illamående. Trodde ett tag där att jag skulle kräkas pga illamåendet. Inte fanns det några träd i närheten för att kunna sätta sig i skuggan heller. Fy fan, säger jag bara!!

Resten av dagen blev också förstörd pga huvudvärken som vägrade ge sig, kände mig dessutom fruktansvärt dimmig i huvudet och huden började klia och jag fick blåsor, trots solskydd. Urk ...

Sommaren har bara börjat det här året, men jag har redan utslag på händerna trots att jag knappt varit ute i solvärmen. Obestämd

Anmäl
2012-06-10 16:43 #7 av: annica77

#6 Fy så trist! Låter inget vidare alls! USCH!

Anmäl
2012-06-10 16:56 #8 av: Zynell

#7 Inget jag gör om i första taget. Folk verkar också tycka att man är konstig om man inte gillar värme och sol. Har fått många sneda blickar genom åren när jag berättat det här, men det är inget jag bryr mig om. Tungan ute

Anmäl
2012-06-10 17:29 #9 av: Marr

Kanske därför man gillade True Blood då? Min far och jag föddes båda med rejäla hörntänder, både där uppe å nere he he! Mina är nedslitna, Fast bruna har vi inga problem med att bli, jo förresten jag har blivit känslig efter 25 års åldern.

Att filmindustrin förvanskar och förvränger är för mig ingen nyhet och att den är köpt är jag övertygad om! Suck! Lär nog se fler förvanskningar i ett resultat av elitens desperation...Suck en gång till!

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2012-06-10 19:09 #10 av: annica77

#4 Jag vet en mun som kommer att få en nogran granskning! Vem vet, det kanske inte bara en pleiadeansk tungs om döljer sig inne i Xzai-Ons mun! *laughs my ass off*Skrattande

#9 Låter som om du har några vampyr gener i dig minsann...Jag har alltid tyckt att hörntänder är sexigt och även tändadnde märkligt nog!

Hmmm...undrar om Xzai-On döljer något för mig igen...måste nog ta och kolla hans mun när han kommer...om han har hörtänder...varför skulle han annars kalla sig för sabretooth....hahahaha

bilden föreställer Xzai-On...The sabretooth

Anmäl
2012-06-10 19:14 #11 av: annica77

Denna bild föreställer mig! En vit siberia tigressa....hahaha

Anmäl
2012-06-10 19:35 #12 av: Amon

Vill ej förstöra den muntra stämningen i denna tråd - men detta är MIN erfarenhet:

Det verkar som om det finns olika typer av vampyrer... Oskyldig

Vi har i vår ljusgrupp under våren jobbat extra mycket med att neutra-lisera och få bort olika typer av parasiterande varelser som kommer hit från andra planeter och stjärnsystem och suger ut vår energi. Periodvis har detta arbete varit intensivt och utmattande för en del av oss..

Jag ser oftast inte - bara ibland - dessa varelser - pga att jag inte VILL se dem - (däremot känner jag av dem tydligt) - men vår mentor har beskrivit deras utseende. Det finns flera olika varianter av dem - och de har tydligen alltid funnits här - men kommer nu i extra stora mängder för att skapa oro och strula till det för oss i dessa föränderliga tider.

De samarbetar nu också - och förökar sej snabbt - och har på så sätt bildat en stor antimateria. Det finns oändligt många olika parasittyper - och de ger sej helst på de ljusstarkaste människorna - ty de får mest "mat" av dem.

Vår mentor (som är mycket medial) har kanaliserat ner denna info om dessa parasiter:

"Det finns fyra huvudtyper av parasiter:

• Hybrider = Rädsloätare - mörka fågelliknande kvinnofigurer (som Ronja Rövardotters "vildvittror" - med huvud och långt "hår" utan underkropp)
  • Vampyrer = Energitjuvar - ofta vackra människoliknande varelser - som biter sej fast i vår nacke och suger där vår energi
  • Feeders =  Beroendepåverkare - grå Gollum/Lord Voldemort, näslösa parasiter
  • Breathers = Sjukdomsframkallande, bläckfiskliknande slemproppar.

Den största skillnaden mot tidigare är att dessa grupper av parasiter samverkar mer nu och de förökar sej snabbt genom att ta över och manipulera individer i er närhet. De attackerar er personligen på många plan och orsakar störningar. En del av er upplever små störningar medan andra får ta större smällar. De jobbar alltid med er där det gör som ondast och påverkar det som verkligen betyder något. Syftet är att få alla ljusarbetare ur balans så att ni tappar fokus på det som är viktigast: - Jordens nuvarande förändringsprocess mot en bättre värld."

Anmäl
2012-06-10 20:59 #13 av: annica77

#12 Mig rår dom inte på jag har 3 trupper med änglasoldater, Ärkeängeln Michael på min sida samnt även en supreme krigare på min sida så mig rår de inte på hur än de försöker, inte heller på Zynell...5D vampyrer är vegetarianer och inga energisugande mosnter..Den andra sorten vampyrer du talar om är de få vampyrer som är alierade med dragonerna, de som vägrat gå till ljusets sida...De flesta grays är 5D, sedan finns det en liten skala grays som är allierade till Dragonerna precis som Illuminatis och Dark cabal är!

Så ja, det tycks finnas några vampyrer som är alierade med Dragonierna precis som reptilerna, illuminatis,dark cabal och de några få grays som ochkså är anhängare till dem...

Anmäl
2012-06-10 21:17 #14 av: Amon

Ja - de här kallas ju också för "astralparasiter" - så jag förstår ju att de inte hör till de högre dimensionerna.. Flört

Ja - vi har ju också Ärkeängeln Mikael - och många, många fler högre väsen till hjälp - men vissa saker är vi faktiskt här för att göra själva - i vårt "uppdrag" här ingår ju flera olika uppgifter.

Jag tror också att vissa saker måste man vara inkarnerad på jorden för att kunna göra - allt kan inte våra änglar göra åt oss - men vi har däremot deras fulla och massiva stöd och hjälp under tiden. Glad

Hörde förresten på vår förra träff - att det finns de i högre sfärer som faktiskt är lite "avundsjuka" på oss - för att just vi fick tillåtelse att vara här nu och hjälpa till i denna MYcKET VIKTIGA TID under JORDENS STORA TRANSFORMATION.

Då blev jag lite förvånad..

Anmäl
2012-06-10 21:27 #15 av: annica77

#14 Jo det kan jag förstå att vissa av dem är lite avundsjuka just nu! Det är ju faktist en mycket speciell fas vi lever i just nu! Tror dock att detta är min sista reinkarnation och att jag inte kommer att dö i första taget...den tekniken kommer att finnas till för oss 5D sedan...ser fram emot det eftersom detta är min sissta reikarnation och jag har inget brottom att åka över till astral sidan ännu! Gillar mitt skal och det finns mycket jag vill se ännu! Som exempel olika civilisationerna ute i rymden...Åka på min andra smekmånad till Kajeru i Alcyone, semester i Erra, kanske en semesteresa till Andromeda och liknande! Hehehe...härligt tid vi lever i just nu! TJOHOOOO!!!!Skrattande

Anmäl
2012-06-12 12:27 #16 av: [kajmal-0]

har även erfarenhet av vampyrer, var allierad med dem en vinter....de kommer väldigt långt bort ifrån, som varelser av levande fotoner.......ca 2.20 cm långa , man ser dem ungefär som en flera olika streck , med små punkter  på flera ställen på kroppen. det är deras minnes centra....de har siffror i sina minnespunkter som de plockar fram sina minnen oss   kommer inte ihåg me det var bara några minuter de verkar för att hela tiden återgå , söka i sina minnen.........att de ser ut som streckgubbar beror på att de rör sig med så hög fart.de kommer hit från kosmos med jonerna. från början är de stora och starka, och suger människoblod(har själv fått donera blod, så jag blivit alldeles matt)........ju längre de är här . blir de svagare och mindre i storlek som människor. deras huvudsäte är andalusien liksom atlanterna

Anmäl
2012-06-12 12:39 #17 av: GIKmio

En av dom mest kända mänskliga vampyrerna var amerikanen Richard Chase ( 1950-80 ) även kallad Vampyren från Sacramento.

Sajtvärd på Nostalgi i Fokus. Medarbetare på Sport i fokus, Öl i fokus och Värmland i fokus..

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.