Kosmiska energier/frekvenser

Symptomer av DNA aktivation!

2012-06-06 16:45 #0 av: Marr

Tycker denna video är intressant, då jag känner igen flera av dessa symptomer.Förvånad Vet att andra också har vissa av dessa symptom...

http://www.youtube.com/watch?v=k1hmoo3lnTo

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2012-06-07 12:43 #1 av: charlotta82

Tack för videon. Mycket bra tips där. Känner också igen mycket av dessa symptom, speciellt yrseln som jag har, att man känner sig lite full. Sen har jag fått en känsla av lågt blodsocker, gick till min läkare för att kolla upp det men blodsockret var bra. Kändes som att jag skulle falla ihop till marken, hade ingen ork, ingen kraft och blev skakig i hela kroppen. Obestämd

Det som var det jobbigaste var huvudvärken som jag hade varje dag i 2 veckor.

Anmäl
2012-06-07 13:18 #2 av: Marr

Ja det är en tröst i att finna att detta hör till vår utveckling, när nu inget är fel "på en". Min mor har haft en jobbig morgon och förmiddag. Sände denna video till henne och bad Ärkeängel Michael om att hjälpa till, då jag bad henne sätta sig ner och andas och be sina guider om stöd. Hon fick omedelbar hjälp! Blev så glad för hennes skull! Glad

Anmäl
2012-06-07 15:41 #3 av: [GunillaR]

Oj - här var det mycket som stämde in!

Detta med ångestattacker, det har jag redan passerat tack o lov, för det var inte alls trevligt.

Konstigt också detta med maten. jag är överviktig men äter egentligen inte för mycket. Däremot så äter jag fel, eftersom jag inte är hungrig på "riktig" mat.

Anmäl
2012-06-07 16:16 #4 av: Marr

Ja tack för man slipper ångest! Har bara upplevt svår ångest när jag sörjde en gång i tiden, men det var för jag hade skuldkänslor... Lite full och yr brukar jag känna mig ofta...utan sjukdom el droger. mm.mm.mm.

Min naturläkare håller ordning på mig tack och lov, fast han tyckte jag skulle ta svinflunsansprutan då gjorde jag det fast jag var tveksam. Grrrrr! Nu ska jag gå låna "kattens" bok hon rekommenderade! Vaccinationer: Risker&skador. Den ska jag låna ut till honom på min lånetid!!!

Anmäl
2012-06-08 15:55 #5 av: Farwuq

Som MS-sjuk så känner jag igen allt

Flört

Den vilda glädje jag kände när jag var sexton och hittade en oöppnad flaska brännvin i snön vid fotbollsplan, är tyvärr utom räckhåll idag.

V:  för Astrologi M:  för Astronomi, Beroenden, Existens, Filosofi & Finland

Anmäl
2012-06-08 16:43 #6 av: Marr

Fy vad jobbigt! Här sitter man och smågnäller men är fullt frisk för övrigt..... Hoppas Du får må bra emellan varven iallafall. Skäms Kram Farwuq! Kyss

Anmäl
2012-06-08 16:50 #7 av: Farwuq

I bland mår jag nästan normalt.

Flört

Den vilda glädje jag kände när jag var sexton och hittade en oöppnad flaska brännvin i snön vid fotbollsplan, är tyvärr utom räckhåll idag.

V:  för Astrologi M:  för Astronomi, Beroenden, Existens, Filosofi & Finland

Anmäl
2012-06-08 16:58 #8 av: Marr

KyssGlad

Anmäl
2012-06-08 23:54 #9 av: [GunillaR]

# 7 - Så är det med min Fibro också. Vissa perioder känner man knappt av eländet och vissa perioder är man mer eller mindre handikappad.

Anmäl
2012-06-09 01:09 #10 av: Marr

Kyss till Gunilla också! Nu måste jag lägga ner nacken på kudden, för den knakar. Glad att det ofta hjälper med vila för min del!

Anmäl
2012-06-09 20:33 #11 av: [perversan]

Jag som Nästan Alltid haft Migränliknande Värksymptom Under Ögonen och Ovanför Lite Hit å Dit. Vet att Såna Symptom inte Alltid Syns på Blodprover.  Då jag Testat.  Men Jag Verkar Ha Fötts med Trånga Bihålor. Konstigt Nog Så Liknar Migrän och Sinuit Varandra och Känns som Molande Värk i 1 eller 2 Dygn. Men Kan lindras och Förkortas med Varm Ketchup och CornFlakes osv.    Prova Gärna Tills mt-Dnat är Lagat av RymdFolket.

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.