Annons:
Etikettutomjordiskt
Läst 1235 ggr
charlotta82
5/30/12, 6:14 PM

Trekant

Hej allihopa.

Tänkte bara ställa en fråga. För några år sedan (tror att det var 4-5 år sen), så stog jag på min balkong på fjärde våningen, det var på nyårsafton. Helt plötsligt kollar jag upp och jag ser bara några meter ovanför mig, ett stort trekantigt skepp som är mörkt och som flyger ovanför och förbi mig i väldigt långsam takt och det lät ingenting om den. Min man kom ut på balkongen i sista sekund och såg skeppet precis innan den försvann över hustaket. Jag stog där helt chockad, kunde inte tro på vad jag just har sett.

Har en del frågor: Varför visade dem sig för just mig? Det här trekantiga skeppet, vad är det för skepp?  Vad vet ni om just de här 3-kantiga skeppen? Förlåt om mina frågor kanske är lite konstiga men jag har tänkt på det här väldigt länge. Jag är inte så insatt i det här.

Hälsningar Charlotta.

Annons:
charlotta82
5/30/12, 6:57 PM
#2

Tack så mycket kajmal! Glad

Marr
5/30/12, 7:07 PM
#3

Oj vad inressant charlotta! Jag har aldrig sett någon "triangel" men däremot ljusklot. Vilken jättebra förklaring kajmal hade, men så vet han en hel del också!

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Cristine
5/30/12, 7:33 PM
#4

Jo jag fotade en triangel från mitt fönster jag ska försöka hitta igen den, kommer du ihåg den Spöket?

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

charlotta82
5/30/12, 7:36 PM
#5

Hej Marr. Jag har också haft den upplevelsen! Glad Vad glad jag blir att det finns fler än jag som har sett något liknande. Jag såg ett stort vitt ljusklot när jag var 14 år gammat. Den svävade på markhöjd precis framför mig och närmade sig mig. Sen kommer jag inte ihåg så mycket mer, känns som att jag har tappat minnet för jag kommer inte ihåg vad som hände sen, om den försvann eller inte. Jättekonstigt. Har också sett ett föremål på himlen med ett rött ljus som pulserar starkt fram och tillbaka.

Marr
5/30/12, 7:55 PM
#6

#5 Ja visst är det roligt! För innan jag hittade hit till UJ så kände jag mig rätt ensam med mina upplevelser. Trots att jag har haft vittnen med mig som delat detta med mig vid flera tillfällen. Fast dom träffar jag inte längre.

Du förstår att här är vi många som har varit med om väldigt mycket upplevelser i många år. Jag själv har liksom bara nosat lite, mot vad många andra gjort. Fast tittat i himlen har jag gjort sen jag var liten, väldigt mycket också. Då är det inte så konstigt att man ser en del! Kul att du är här och kikar, man lär sig jättemycket man kan lägga i minnet för att ta fram igen!  GladFlört

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Annons:
Upp till toppen
Annons: