Utomjordiskt

Snacka om G-FORCE

2012-05-30 17:39 #0 av: annica77

Jag fick reda på en hel del intresant av min mentor idag. Han har ju känt GFL snart i över 50 år nu och idag kom flygande tefat på tal! Ett flygande tefat kan nå en fart på över 40 mach ( över 30000 Mil i timmen). Herre Gud det kan man kalla om att få ordentlig G-FORCE från dessa scoutskepp. De kan göra en jorden runt resa på 30 minuter om de vill med sina scoutskepp. Från Australien till Sverige skulle det ta ca 30 minuter! Han berättade att det som kan ta tid är själva landningen då de måste sakta in och att detta är det som tar tid. Inte själva flygandet! WOW föreställ er den G-Force som kommer ur dessa...Helt sjukt coolt alltså! Kan knappt vänta tills jag får sitta i ett flygande tefat... WOHOO!!!!

Anmäl
2012-05-30 19:37 #1 av: Marr

Oj oj! Undrar om man känner av G-kraften i ett skepp? Våra stackars jordkroppar skulle väl knyckla ihop sig, om en jordisk vanlig rymdraket kunde komma upp i sådana hastigheter? Förvånad

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2012-05-30 21:14 #2 av: annica77

#1 Hahaha, ja man kan ju undra! Nä jag tror nog inte det skulle vara några problem alls. De har ju tekniken mer avanserad än oss, så jag tror nog inte att det skulle kännas av så mycket. Jag kan ju skriva och berätta hur det var att flyg ett tefat sedan när jag väl har varit med och flugit ett! Han får gärna lägga lite fart på tefatet då och inte smyga sig fram, jag gillar fart...heheheFlört

Anmäl
2012-05-30 21:24 #3 av: Marr

Nä det där är nog inga problem, men styr inte innan du kan. Annars kanske det slutar med en Big Bang he he!Tungan ute Själv älskar jag dra fram i full galopp på en het smäcker häst, men det var länge sen nu....

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2012-06-01 08:06 #4 av: annica77

#3 Flyga får nog Xzai-On göra som är en erfaren pilot. Flyger själv gör jag när min söta Xzai-On har lärt mig hur man flyger ett tefat! Tror nog vi får fara ute till rymden då och skola, för annars finns det deffenitivt risk för en big bang på ett berg eller liknande...hahaha

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.