E.T. / Utomjordiska raser

svarta varelser

2012-05-29 11:16 #0 av: [kajmal-0]

har beskrivit i min bok hur jag körde på en sån här svart varelse........        http://mysteriousuniverse.org/2012/03/the-lurking-shadow-people/

Anmäl
2012-05-29 11:51 #1 av: [kajmal-0]

som jag skrivit tidigare, så fick jag veta senare, att dessa svarta varelser är onda, och finns utspridda över hela universium....de har setts genom flera århundraden. och har kommit till jorden , för att gömma sej och verka i skymundan, när vi går in i fjärde dimensionen.jag fick veta namnet på deras ras, men kommer tyvär inte ihåg detta........shara palin om ni kommer ihåg det förra amerikanska valet , jobbar åt dem.

Anmäl
2012-05-29 13:28 #2 av: Marr

Oj vilken intressant länk! Ja det svarta passar jag mej för speciellt om dom skulle ha röda ögon! Lennart Lidfors bok-Gåvan från stjärnorna, berättar hur hans vän Marie råkade ut för dom och höll på ta livet av henne...

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2012-05-29 15:31 #3 av: [Norpan88]

Jag har sett lite skuggvarelser för många år sedan, dels i mitt rum på natten.

Jag vaknade hastigt och slog direkt upp ögonen och såg då en skugga av en kort varelse som tog ett steg åt sidan och försvann "in i väggen" och jag hörde dess fotsteg.

En annan gång var jag ute och gick med min syster en sommar. Vi gick på en grusväg, men det var en fin grusväg, utan stora stenar och gropar.

Helt plötsligt snubblar hon. Samtidigt ser jag en skuggvarelse bakom henne som gör krokben för henne. Min syster utbrister: -Hur kunde jag snubbla?? Det är ju plan mark.

Men jag såg.. fast jag berättade aldrig.

Små korta skuggor, nästan som dvärgar. Vad kan det vara?

Taste and you will see that I am a good God. ps 34:8

Anmäl
2012-05-29 15:40 #4 av: Marr

Tur att jag aldrig upplevt sådana skuggor, för jag skulle nog blivit arg och det är kanske inte så bra? Vill ju inte bjuda någon på negativa känslor. Är tyvärr övermodig ibland. Nu för tiden vet jag nog bättre hoppas jag...

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2012-05-29 15:56 #5 av: [kajmal-0]

ochså från min bok....Dröm
Jag ser en svart människoliknande skugga komma nedifrån stora vägen upp mot sommarhuset. Då kommer två ljusa varelser, en man och en kvinna, samma som jag sett i hallen nere i byn, från boningshuset och skyndar sig mot sommarhuset, som om de skulle mötas där. Jag vaknar och är rädd, ser ut genom fönstret men ser ingenting. ...............................drömde senare om en liknande svart skugga som gående efter vägen, från en granne som dött

Anmäl
2012-05-29 15:58 #6 av: [kajmal-0]

http://www.youtube.com/watch?v=v0upRJ1IbsA

Anmäl
2012-05-29 16:11 #7 av: [kajmal-0]

de andliga har ett öknamn på dessa svarta skuggor, de kallar dem..."gaphalsar"

Anmäl
2012-05-29 18:31 #8 av: Ghosthunter

Jag tror att dessa Shadow people kan vara en benämning på mer än ett väsen. "Vanliga" andar/spöken kan visa sig så, men även demoner. En del påstår att Shadow People är tidsresenärer.

**ΤΟ ΜΕΓΑ ΘΗΡΙΟΝ DCLXVI**

"Döden innebär inte ett slut, det är bara en förändring"

"Världen skulle må bra med lite mer Värmland"

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.