Övrigt

Ta kontakt

2012-05-29 01:43 #0 av: [akumas7]

Hej Hej.

Deta är kanske en lite konstig fråga, men kan man ta kontakt med någon alien?
Är det bara vanlig meditation eller hur gör man, jag är jätte nyfiken på deras värld/ar och har sätt tefat flera gångar. Dom tar dock aldrig kontakt och jag tycker att det e lite tråkigt, självklart så vill jag ju bara ha kontakt med dom som är här på hjorden för att 'hjälpa till' och inte förslava världen.

Hällsningar

Anmäl
2012-05-29 09:00 #1 av: Marr

Ingen konstig fråga alls. Skulle själv väldigt gärna ha kontakt, då jag sett ufos många gånger under mitt liv. Tycker tiden är mogen för min del men kanske är jag inte det? Det jag kan känna är bara en stoor kärlek och saknad efter något jag vet finns där ute för oss. Det känner jag i varje fiber av min kropp.

Jag tror meditation är jättebra, fast endel behöver inte ens det. Meditationen tar iallafall mig närmare universum och jag kan känna kärleken och ljuset. Det är inte illa ändå. En dag kanske "någon" når fram... till både Dig & mig!

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2012-05-29 11:08 #2 av: [kajmal-0]

har beskrivit hur jag själv tog kontakt med utomjordingar finns i tråd här med min bok

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.