Övrigt

Andlig alienkonst

2012-05-27 18:40 #0 av: Ghosthunter

Förr så tänkte jag aldrig på aliens som något andligt....men det är ju likadant för dom som vi. Dom har ju också en andevärld där dom hamnar efter sin fysiska existens där uppeFlört

Detta kan kanske förklara att vissa har sett aliens sväva eller gå rakt genom väggar och dörrar...etc.

Jag var på en konstutställning för ett par år sedan där konstnären var medial och målade efter de mediala upplevelserna han hade haft och han blandade ganska mycket i sina fantastiska tavlor...mycket rymdskepp och Ufos!

Här är en sajt med en del av hans tavlor...

http://mixing-symbiose.com/

**ΤΟ ΜΕΓΑ ΘΗΡΙΟΝ DCLXVI**

"Döden innebär inte ett slut, det är bara en förändring"

"Världen skulle må bra med lite mer Värmland"

Anmäl
2012-05-27 19:57 #1 av: Marr

Oj vilken vacker konst! Fast man får nöja sig med att titta... Roligt att få se! Glad

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2012-05-27 21:10 #2 av: Ghosthunter

Japp och jag har ett speciellt minne från detta.....jag fick med mig ett spöke hem från herrgården där utställningen var. Det spökade därFlört

Det är intressant att han målar sånt som han får till sig medialt också.

Anmäl
2012-05-27 21:21 #3 av: stina63

Wow så vackra tavlor spöken,

Anmäl
2012-05-28 22:43 #4 av: annica77

Ja, det var inget nytt! Alla kan göra astralresor, man behöver inte vara död för att gör en astral resa. Samma sak gäller för aliens..de behöver inte vara döda för att göra en astral resa till någon annan planet eller liknande...Visst vissa aliens kan vara andar andra behöver inte vara det utan gör en så kallad astral resa...

Jag har själv gjort några astral resor.. Senaste astral resan jag gjorde var i lördags...

Jag var så slutkörd att kroppen kändes total livlös där jag låg i min säng! Jag tänkte att jag nog borde vila mig en stund och slöt ögonen...Det tog inte längen efter att jag slutit ögonen, kanske en millisekund eller liknande så befan jag mig på Phoenix. Commaner Rex´s flotta i ett rum som såg ut som en större hytt på ett skepp, fast i mer avanserade finesser och utssende! Jag började gå och stannade framför en säng! Allt var high tech där. Betydligt mer high tech än vad man kan hitta här på jorden. I sängen låg en man...han var lång, hade ljusbrun hy, väl musklad atletisk kropp, stora runda vackra himmelska svartbruna ögon, fyllig mun och lång svart hår. Det var min flamma Xzai-On och han låg naken i sin säng.Tungan ute*WOHOOO*  Där stod jag och beundrade synen av att han var naken och han såg mig inte äns..*Gapskrattar*Skrattande Han vände sig på sidan och såg ut som han böt musikstycke eller liknande! Sedan vände han sig på rygg igen och såg ut att dagdrömma, troligen om mig. Där framför han säng stod jag en bra stund och tittade på honom. Jäklar vilken HOT karl jag har! *skrattar* Sedan blev allt svart i en millisekund och jag öppnade ögonen och var hemma i min säng igen...Inte långt efter började jag fnittra över att han inte hade sett mig fast jag stod framför hans säng och beundrade honom...*Skrattar*

Denhär astral resan kommer jag sent att glömma kan jag tala om! Den kommer nog att finnas kvar välbevarat i mitt minne kan jag tala om! Skrattande

Anmäl
2012-05-28 23:18 #5 av: Marr

Ghosten! Vart tog det spöket vägen, försvann h*n eller besöker dig än eller? Är det något du fångat på bild hemma, eller har jag fel?

Annica jag vet en annan tjej som kan göra som du och konstnären och det är ju helt fantastiskt, tydligen helt utan vidare också. Jag skulle behöva en jäkligt bra hypnositör förmodligen, om jag skulle komma i närheten...suck&suck! (fast ibland är saker ruskigt välbekanta man vet, men hur?)

Anmäl
2012-05-28 23:51 #6 av: stina63

Jag förstår inte hur ni gör astralresa för jag har inte lyckat alls. Men de hade varit häftigt besöka en annan planet,

Kommer ihåg  en dröm där jag satt åkte i rymden, Kan se de framför mig hur alla stjärnorna for förbi en

Anmäl
2012-05-29 00:03 #7 av: Marr

Det låter lite som en astralresa i mina ögon, stina....

Anmäl
2012-05-29 00:17 #8 av: Cristine

Min kusin Christian vet jag inte om han är andlig eller inte men han målade denna tavla till Gustav Adolfs Kyrka i Sundsvall med lite norlunanda änglar.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl
2012-05-29 16:05 #9 av: annica77

#6 Jepp, det låter som en astral resa det..Vi kan ibland göra astral resor när vi sover! För sanningen är att vi igentligen faktist är medvetslösa då..fast man kallar det att sova..hjärnan håller alltid igång fast man sover eller skall vi säga medvetslös...Man skall inte få panik av att höra att kroppen är medvetslös ibland under sömen. För det är inget farligt! Det är också då man kan göra astralresor...man kan även köra astralresa under en djup meditation också...Glad

Anmäl
2012-05-29 16:16 #10 av: Ghosthunter

Marr - jag vet inte var det spöket tog vägen. Han var här en månad och gjorde lite småsaker och sen plötsligt en dag när jag fick en rejäl depression så försvann spöket baraObestämd

annica - jag vet att man kan göra astralresor....men jag menade ju att dom också blir andar efter den fysiska dörden.

Anmäl
2012-05-29 17:42 #11 av: annica77

#10 Naturligtvis blir även utomjordingar andar efter att de lämnar sitt skal så att säga...alltså då de dör!Glad

Anmäl
2012-05-29 18:09 #12 av: Marr

Spöket! Vad tråkigt att h*n försvann, verkade ju snäll. Jag skulle nog sakna!

Kanske man gör astralresor när jag sover, fast det minns jag inte isåfall. Jag tjatar ju så mycket så det kanske inte är meningen jag ska minnas? En gång innan jag somnade i sängen det är snart 20 år sen . Så fick jag en känsla av att det fanns en hög fulingar som betraktade mig från universum.

Låg och kände på detta i flera minuter tills jag blev så irriterad att jag reste mig upp. Ställde mig på golvet och pekade uppåt och sa; Här har ni inget att hämta era skitstövlar. Se nu till att fort som ögat klappra er iväg härifrån annars får ni det besvärligt det lovar jag! Det blev helt lugnt och jag somnade och sov drömlöst som en stock!

Idag skulle jag nog inte vara lika kaxig, utan vänligt men bestämt be dom gå och förmodligen be till ljuset också. Fast än så länge har det inte behövts som tur är... Glad 

Anmäl
2012-05-29 18:16 #13 av: Ghosthunter

Haha...jo, han/hon gjorde inget ont!Glad

Anmäl
2012-05-29 19:31 #14 av: Cristine

Alienänglarna!

Min alien dog  men kom tillbaka efter 2 månader, jag undrar om han gjorde som i min dröm.

Anmäl
2012-05-31 07:42 #15 av: Cristine

SkrattandeMin guide alltså!

Anmäl
2012-05-31 08:47 #16 av: Marr

Åh vilken fin bild med Jesus och alienänglarna. Sådana bilder ser man ju inte på väggarna när man besöker äldre folk precis. En sån kunde jag tänka mig ha på väggen! Glad

Anmäl
2012-05-31 09:17 #17 av: Cristine

Om du trycker på bilderna till höger så får du se att den hänger i en kyrkaSkrattande

Anmäl
2012-05-31 09:22 #18 av: Marr

Oj det ska jag kolla på! Glad

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.