Utomjordiskt

Annunaki VS Greys

2012-05-24 15:14 #0 av: Marr

*

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2012-05-26 14:32 #1 av: annica77

Hahaha, vad gör en bild på en dragonian på den videon! Annunaki är humanoider...humanoidiska jättar på över 2 meter...

Anmäl
2012-05-26 14:36 #2 av: annica77

Vissa saker är sant till en viss del om Annunaki men inte allt när det kommer till denna video...Skulle alla vara annunakis avkommor skulle vi alla vara 1.99 meter och högre. Men tyvärr är vi inte det...samt att alla skulle vi se lika ut, hudfär ögon mm...nä,nä! Vissa saker stämmer men inte allt...

Anmäl
2012-05-26 14:46 #3 av: annica77

Dessutom joinade Annunaki GFL för 3 år (sidan som stevar efter kärlek,fred och harmoni)sedan och håller på som bäst att rensa ut skiten som de råkade ställa till med när de var tvungna att ge en del av sitt DNA till Dragonian och reptilerna för att få komma och averka guld här som de behövde för att rädda sin planet! Guld har en renande effekt på en hel del olika skadliga particklar och därför behövde de guld...för att inte deras planet skulle total förstöras på grund av skadliga particklar i deras planet...

Dragonians ville desperat ha Annunakis DNA för att kunna slippa till 5 Dimensionen, för att ta makten och total kontrollen där! Men vad dessa idioter inte vet att så länge girighet,hat och kaos råder i deras sinnen så kommer inte dragonians, reptilerna och vissa grays in till den dimensionen...Då spelar det ingen roll om de skapat fram hybrider eller ej....DVS avkommor mellan Annunakis och reptilernas humanoid hybrider...

Detta tror jag kan vara svårt för vissa att förstår sig på så jag hade hoppats slippa att berätta detta...Nåja nu är det i allafall sagt...

Anmäl
2012-05-26 14:55 #4 av: Marr

Nä det var en skitfilm! Kan ju inte ens höra vad dom säger, men så blev det när jag var lite hysterisk och skulle lära mig min knepiga laptop. Hade problem med inläggningar av video å hade en stressad hjälpare hemma. Är inte helt haj på det än, behöver träna. Bra kommentering annica, kan hålla med dig där så känner jag med! Flört

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.