Annons:
Etikettupplevelser
Läst 2324 ggr
Cristine
2012-05-22 12:13

Var tog de tre svarta dagarna vägen?

Här är vädret underbart just nu.

Har inte hänt något speciellt utomför en sak kom jag att tänka på nu, både natten till igår och den till idag  har jag nästan inte sovit alls jag har tagit sömnmedel för att sova och trots det har det bara blivit 2½ timme på två dagar. Det som är kuriöst är att det märks inte ett dugg att det har varit så, jag känner mig utsövd och pigg!

Hur är det med er?

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Annons:
[spacebeam]
2012-05-22 13:35
#1

Jag känner mej också ovanligt pigg . Inte bara pigg förresten , utan "lättare" både till kropp och själ .  Glad Jag som är en riktig sömntuta har sovit några timmar mindre än vanligt. Jag känner mej dock tung i huvudet, på ett annorlunda sätt, sedan ett par dagar tillbaka…. Men jag tar det som ett gott tecken . Christine, du kanske har viktiga saker för dej på nätterna i dessa dagar…med tanke på vad du berättat om dina drömmar.

Cristine
2012-05-22 13:55
#2

Man vet aldrigFlört

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Marr
2012-05-22 17:59
#3

Är inte trött som jag brukar och det är ovanligt! Fast har somnat i soffan varenda kväll i över 1 vecka då jag känt mig helt slut. Kanske är jag bara utsövd nu? Hoppas det fortsätter för har mycket att göra framöver.

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

stina63
2012-05-22 19:18
#4

Här skiner solen som bara den, Härligit är deSkrattande

Amon
2012-05-22 20:39
#5

#0  Om du menar de tre dagarna av mörker som många förutspått i år - såsom jag uppfattat det hela så skulle de infalla runt 21:e december 2012. Om det nu överhuvudtaget blir så - vilket inte alls är säkert - eftersom det inte längre går att förutspå framtiden mer än en vecka i taget (under 2012).

Väldigt mycket av vårt nu och vår framtid är vi ju själva med och skapar just nu - med våra tankar, önskningar och förväntningar - så därför kan ingen veta säkert vad som blir. Då kan vi lika gärna fantisera/tänka/önska/förvänta oss framtiden så fantastiskt bra och positiv som vi någonsin kan komma på… Skrattande

Ja - det är helt underbart med sommar - men det finns faktiskt många som känt av energierna i helgen och även dessförinnan - på olika sätt..

.. för min egen del känns det bra jättebra just nu - bara lite mör i huvudet emellanåt - känner att det "sipprar" in höga finstämda energier där.. Glad

Cristine
2012-05-22 21:21
#6

Åhh då har jag fått det om bakfoten , jag trodde det var nu som vi passerade bältet..

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Annons:
Amon
2012-05-22 22:09
#7

Nej - nu i helgen som var - så linjerade vi upp oss mot Plejaderna. En rät linje mellan Jorden, månen, merkurius, jupiter, solen och stjärnbilden Plejaderna - som ligger alldeles i slutet av oxens tecken - på gränsen till tvillingarna.

Det är många olika datum och konstellationer i år att hålla reda på - så det är inte underligt om vi blir lite förvirrade. Flört

Nästa stora kosmiska händelse blir den mycket ovanliga venuspassagen den 6:e juni (om två veckor) - då venus passerar framför solen. Då blir det många olika evenemang runt om i världen som firar detta. Glad

http://stjarnhimlen.se/2012/venustransit.html

Marr
2012-05-22 22:36
#8

Ja dom svarta dygnen skulle komma efter den 21/12 i år och banker och allt släcks ner, vad jag har hört. Själv har jag funderat på att vad väldigt bra att ha ved, om man kan elda och inte bor där det bara finns el! Då lär det ju inte vara plusgrader…

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Amon
2012-05-22 22:46
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#9

Här ser ni ett horoskophjul för solförmörkelsen natten mellan lördag 20:e och söndag 21:e maj. Den minsta ringen i mitten är jorden - och solen, månen, jupiter och merkurius befinner sej alldeles bredvid varandra på gränsen mellan oxen och tvillingarnas tecken snett ner till vänster:

Cristine
2012-05-22 22:49
#10

Tack för info Amon, men sedan läste jag någonstans att  den 27 maj skulle det också hända något. Jag har alltid varit virrig då det gällt datum och händelser.

Vad du kan om  planeternas banor Amon!

Ja det var ju fanken att det måste hända  mitt i kalla vintern

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Amon
2012-05-22 22:53
#11

Oh tack för det - jo stjärnhimlen har jag alltid varit faschinerad av och astrologi har jag varit intresserad av sedan 1983. Flört

Men vad skulle hända den 27:e maj?  Obestämd

Ser nu i Ärkeängel Metatron-tråden - att det blir en månförmörkelse den 4:e juni också: - "4 juni – Månförmörkelse – Mänsklighetens mikro-integration – Gudomlig Feminin Balans"

Marr
2012-05-22 23:13
#12

Du tar fram så himla bra grejer jämt Amon och är jätteduktig på det här. En verklig tillgång för oss på UJ! Hoppas du fortsätter mata oss med viktiga uppgifter länge…. SkrattandeFlört

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Amon
2012-05-22 23:19
#13

Ha ha - tack för det - men jag anser att ALLA här är duktiga - var och en på sitt område! Ingen nämnd och ingen glömd.. Skrattande

Har kopierat från "Metatron" - tråden om olika uppstigningssymptom - som jag tror att många känner igen sej i:

"I enlighet med att den dualistiska planeten omkalibrerar sig själv in i Kristallfältet, kommer den också att omforma mänsklighetens upplevelse, av synliga och osynliga naturkrafter och den av Jordens ansikte själv. Varje astrologiskt mönster, varje datum för Månförmörkelse, Solförmörkelse, Dagjämning och Månfas är extremt kraftfull under 2012. Dessa förstärks exponentiellt av Coronala Massejektioner, Solvindar.

Mänskligheten kommer att känna påverkan av dessa genom vad som kallas "uppstigningssymptom" och dessa kan upplevas som humörsvängningar, yrsel, sömnlöshet, oro, letargi, apati och trötthet. För varje avancerande energi kommer att kräva fysisk, känslomässig och mental anpassning till de högre frekvenser som laddas ned.

Det är liknande en utbildning, en som är utformad att öka mänsklighetens kapacitet att fungera i högre resonerande energi. Intensiteten kommer att öka & minska, i ett kontinuerligt betydelsefullt mönster, öka i tröghet genom 12-12-12, den 12:e vågen av Uppstigning.

Det är sannerligen en gynnsam tid. Ni kan ibland känna som om ni tar ett steg bakåt innan ni tar två steg framåt…något liknande en miniatyråtergång av Saturnus! Men kom ihåg, de två stegen framåt kommer att inträffa.

Misströsta inte, för symptomen kommer att gå över snabbt, och vinsterna är ett starkare ’ni’. Nyckeln är att förstå vad som sker, och att hålla ut…och behålla en positiv energi och ett intakt Auriskt Fält."

Annons:
Cristine
2012-05-22 23:20
#14

Håller med Marr!

Ja det var det..månförmörkelsen. Jag blandar ihop allt. Jag minns när vi fick en hörna i Maggans astrologisajt och jag försökte lära mej lite men var tvungen att ge upp

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Marr
2012-05-22 23:28
#15

Vad jag längtar efter dom 2 stegen! Skrattande

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Cristine
2012-05-22 23:48
#16

Jag känner igen mej och steget bakåt tog jag för  ett par månader sedan, men nu ikväll så känner jag som att jag skullë ha en hästsvans  som någon vrider oom.

Nu är det bäst jag lägger  mej! Gonatt,

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Marr
2012-05-23 00:35
#17

Natti natti! Nu blir det mörkt i 3 timmar iallafall…Gäsp!

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

veran
2012-05-25 09:26
#18

Var det inte omkring 26 september som himlen delvis skulle täckas av något (Elenin?)?

Amon
2012-05-25 15:29
#19

#18

Jaså - var det? Det var i så fall nytt för mej. Har du någon bra sida eller you-tube film med den infon att länka till? Förvånad

veran
2012-05-25 18:08
#20

Amon,

jag är väldigt mycket nybörjare inom detta område och vandrar runt lite mellan olika iFokussidor. Tyvärr har jag ännu inte lärt mig länka till sidor, men det var TS Cristine som i tråden Pusslet nästan klart…, på Konspirationsteorier iFokus, länkade till en film, 2012 The truth you're not being told.

Annons:
Amon
2012-05-25 19:52
#21

Tack! Glad

Marr
2012-05-25 23:45
#22

Aha var det där det detta togs upp. Det ska jag kolla igen. Tack veran! Flört

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Upp till toppen
Annons: