Annons:
Etiketterdrömmarframtiden
Läst 3667 ggr
maribell
2012-05-21 20:00

Ufo "dröm"

Tänkte höra med er vad ni tror om denna "dröm" som min då 13 åriga dotter drömde.

Först vill jag berätta att den morgonen hon kom ner för trappen så lyste det om henne och jag reagerade på det och undrade vad hon hade vart med om, hon fullkomligt strålade, och hon berättade lite grann, då tänkte jag att detta är ingen vanlig dröm utan något mer, så jag skojade och sa okey då skriver vi ner drömmen så detaljrikt som möjligt. Så började jag intervjua henne och frågade frågor direkt så att hon inte skulle glömma.

Så här berättar hon:

J= jag, S= hennes syster  M=Mamma

S, J och M låg i ett rymdskepp i sängar med vita lakan. S och J låg i ett rum, M låg i ett rum bredvid med öppen port emellan. J vaknade först av ett öronbedövande dån (jättehögt) J satte mig upp i sängen och lade mig ner igen och höll för öronen det dånade igen. Jag vände mig till S då satt hon där lite yrvaken. S -sa vad var det som lät? vet inte sa jag. Då kom en rymdvarelse och ställde sig vid fotänden av sängen och han kramade mig och jag kände igen honom, han var stor och grön och hade luva, han hade rynkor i ansiktet men såg ändå ung ut, han var bred. Han visade oss, S och mig runt vi gick förbi mamma som sov, jag sa - Oj där ligger mamma, vi gick vidare. Jag såg en stor knapp panel som vi gick runt, där sa han att S och jag kom ifrån Venus eller Vega tror jag det var, något med grönt i namnet också, så kom vi tillbaks till sängarna, jag och S gick till mamma och hon vaknade, jag sa nått sluddrigt till mamma om vad rymdvarelsen hade sagt och mamma svarade och frågade om det var vesuvius han hade sagt. Nej, sa jag. Efter det visade den gröna mannen mamma runt. Sen gick S och jag till det stora fönstret och där flög ett till UFO  som jag såg som en prick men sen när jag tänkte, det kanske inte är ett UFO ens, då fick jag se en bild på nära håll men endå var det långt borta, det såg ut så här :   ( en bild)

Vi gick där ifrån och jag kom plötsligt in i mitt rum tillsammans med S och en liten brun rymmdvarelse. Då var hyllan borta, vet ni vart min hylla är? Nej , sa den lilla bruna. Jag gjorde något med Händerna och sa en ramsa  som började: Hylla, Hylla kom tillbaka…. då kom hyllan ifrån himmelen ner i mitt rum igen alldelens ljudlöst. Jag tittade ut genom mitt fönster det var lite öppet, sen kom jag tillbaka till Ufot. Jag och S och små bruna pluttar, de hade inga ben eller armar men de gick i alla fall, vi lekte en stund. Vi gick till knapppanelen då hade jag med mig en kompis som var ljushårig och kort klippt och jag kände igen honom  och vi komer att träffas här på jorden snart vi kommer att bli jätte bra kompisar och lika gamla. Jag tryckte på en röd knapp och då började rymdskeppet skaka och så åkte det iväg och då var jag i mitt rum igen. Allt det här tog jätte lång tid , jag vet inte hur länge. det fanns bara två sorters rymdvarelser ombord det var de långa, breda och gröna och de små bruna, de gröna var ca. 2 meter och de bruna var ca 40-50 cm långa , jag vet inte hur de kunde bli stora på en gång för det fanns ingen mellan ålder , De bruna var barn. De gröna hade silverfärgade västar med en röd stjärna på.

Vad tror ni? Jag vet inte vad jag ska tro

Annons:
Cristine
2012-05-21 22:05
#1

Ja  svårt att säga , jag brukar själv ha utomjordiska drömmar och de känns så verkliga. Vad trodde din dotter?

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Marr
2012-05-22 08:38
#2

En väldigt intressant dröm din dotter hade. Sen vet man väl inte hur mycket man blandar in av avtryck från tv & media, man upplevt under vaken tid. För egen del anser jag drömmar kan vara delvis upplevelser, eftersom kroppen då lämnar de dagliga störningarna och ens undermedvetna äntligen kan komma till tals!

Roligt att din dotter har någon som lyssnar på henne! Kanske blir det fler drömmar framöver. Det får framtiden utvisa. Tycker det händer grejer med vårat undermedvetna lite varstans nu för tiden….

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

annica77
2012-05-22 17:13
#3

Jag tycker inte alls att det låter galet! Först vill jag berätta att utomjordingar har den teckniken att kunna stannat vid 35 års ålder eller liknande..Det finns humanoider och ja, den ljusa utomjordingen har rätt snart kommer vi att träffa dem..Det finns många olika civilisationer där uppe både humanoider och mamaloider och troligen även andra arter…Så jag vill påstå att en del av drömmen är ett meddelande och att man kan lita på dess meddelanden och förberädelser om vad som skall komma skall… 5te Dimensionella utomjordingar utstrålar kärlek,harmoni,trygghet och frid, så det är inte så konstigt att man strålar som sol när de har kommit i en dröm/vision och hälsa på…Alla utomjordingar i GFL är från den 5 Dimensionen var Kärlek, harmoni, frid, trygghet och sanning råder! Där existerar inget hat,girighet,krig eller anna skit som ger dålig energi som det finns just nu. I den 3dje dimensionen som vi lever just nu i…Vår värld som just nu innehåller kaos, girighet,krig,hat,rasism,ego och annat skit vilket pågott under årtusenden tack vare illuminati…

I Slutet av 2011 hade även jag en Ufo vision…Jag var ute med några väninnor och skulle fara och simma i en sjö  en bit inne i skogen. När vi kom till en Y krök la jag märke till något. Vid andra sidan av Y kröke låg en åker och jag tyckte mig se något…Jag är nyfiken av min natur och beslöt för att inspektera det hela. 2 av mina väninnor kom med medan de andra gick raka vägen till sjön! När vi kom ut ur skigen så kom vi till en rätt så stor åker som tycktes vara väl undangömd från vägar..där på åkern var ett mindre moderskepp…Jag blev helt faschinerad av det hela…Jag la märke till att rampen till moderskeppet var nere och min nyfikenhet tog över och jag gick in. Mina väninnor följde med. De var nog nyfikna med. De tänkte väl vågar hon så vågar vi. Hur som hälst när jag kom in i skeppet så blev jag helt betagen och faschinerad…allt var sp high tec så det inte var klogt, helt fantastiskt…Plötsligt hör jag en röst…

" Jag ser vi har fått besök!?"

Jag och mina 2 vänner vänder oss om och får syn på 5 stycken mycket stiliga män. 2 var blond, 2 svarthåriga och en brunhårig. De hade axelångt till lågt hår. Himmelaks vackra ögon, djuplå,grön, svartbrun och mörkbruna ögon. Männen utstrålade trygghet harmoni och kärlek och man blev aldeles lugn och harmonisk innombords. Den blonda långa mannen med det vackra långa ljusblonda håret frågade om jag ville ha en runtur.. "Gärna!" sa jag! Han visade mig då runt. Där fanns sovrum,typ som små hytter. Ett datarum som även tycktes vara som någon sorts monitor rum. Matsal fanns och ett laboratorium…fick jag se…Det var verkligen intresant…

När vi åter igen var vid skeppets dörr så frågade han om jag ville ha en rundtur till Mars eller månen! Just då avböjde jag artit erbjudandet för jag var tydligen inte redo för det ännu! Jag sa " Tack för erbjudandet men jag tror jag stannar här nere just nu!" Den blonda mannen sa "Jag förstår! Erbjudandet kvarstår ifall du skulle vilja åka på rundturen senare!" Sedan log han ett varm leende!" Jag svarade " Tack så mycket! Det skall jag komma ihåg!" Sedan gick mina vänner och jag ut och gick raka vägen till sjön för att simma…

Nu skulle jag bra kunna ta det erbjudandet och få mig en rundtur till månen och Mars! Nu är jag mer än redo för det!Flört

KyssMy eternal love to my beloved flame! Kyss

http://pleiades.site40.net/xkumjat

Upp till toppen
Annons: