Utomjordiskt

Krig pågår i rymden.

2012-05-19 17:53 #0 av: Cristine

.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl
2012-05-19 18:27 #1 av: Cristine

Nukleära vapen förstörda i Amerika..Bravo!

Anmäl
2012-05-19 18:59 #2 av: Cristine

Se kriget som pågår för fullt.

Anmäl
2012-05-19 19:54 #3 av: [GunillaF]

Hm...alltså, allt sånt här är så nytt för mig. Vad är det för konstig röst som talar i #0? Är det en "maskin? Den låter konstig!

Anmäl
2012-05-19 19:56 #4 av: Cristine

Det är en robotinspelning, de gör ofta sådana.

Anmäl
2012-05-19 20:17 #5 av: [GunillaF]

#4 Nu känner jag mig som ett frågvist barn, men frågar ändå.Skäms

Varför gör man robotinspelningar?

Anmäl
2012-05-19 20:45 #6 av: Cristine

Det  kan jag tyvärr inte svara på men personerna som läser upp är kanske rädda för att bli igenkända av illuminati. Många har blivit mördade av dem bl.a Michael Jackson, Kennedy och det skulle inte förvåna mej om det var de som mördade Olov Palme också det är därför de aldrig hittar mördaren eller så ser de ut något slaktfår.

Anmäl
2012-05-19 20:49 #7 av: [GunillaF]

#6 Hua.... Bäst man håller truten om man skulle uppleva nåttTyst

Anmäl
2012-05-19 21:36 #8 av: Cristine

Jag kan inte det jag,men jag tror min lille alien skyddar mig och vad hon nu heter(glömmer jämt bort, det är ung.f som att komma ihåg ett kinesiskt), så jag är ute och säger mitt både på UJ och Konspirationsteori. Ta en titt vetja!Flört

Anmäl
2012-05-19 22:12 #9 av: [GunillaF]

#8 Ska kika!

Anmäl
2012-05-19 23:15 #10 av: stina63

Wow cristine vilka bilder, så mycket det händer, Jag försöker titta på himlen men ser inget alls

Anmäl
2012-05-19 23:28 #11 av: Cristine

Den är full av ufon Tina!

Anmäl
2012-05-19 23:30 #12 av: stina63

Jag måste kolla bättre när jag tittar på himlen

Anmäl
2012-05-20 00:18 #13 av: Cristine

För att se sådant behöver man en stark tubkiare

Anmäl
2012-05-20 00:24 #14 av: stina63

Ja de har inte jag

Anmäl
2012-05-20 08:44 #15 av: annica77

Ja, Annunaki joinade ju GFL för 3 år sedan tillbaka! Nu får de städa undan sin gammla röra så att säga..*Hihihi* GO ANUNAKI GOOOOOO!!!!!!! May the all mighty creator help you to success with your war quest agains the illuminati!Glad

Anmäl
2012-05-20 08:45 #16 av: annica77

#1 WOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!! HALLELUJA!!!!!Skrattande

Anmäl
2012-05-20 08:59 #17 av: annica77

Det där kriget får mig att tänka på en sak! I fjor i mitten av November började jag göra en bok som handlade om aliens.. och i den boken hade annunaki krig med reptilians och illuminati...Nu börjar man ju  undra om man har lagt några saker från framtiden med i boken utan att jag viste om det då ifjol...

Anmäl
2012-05-20 09:13 #18 av: Cristine

Vi ser nog glimtar för jag har också fått bekräftat en hel del saker.

Anmäl
2012-05-20 09:14 #19 av: annica77

#6 Mannen som Kallade sig för Mr X i en intervju om masslandningen blev också kallblodigt mördad av illuminati. Han blev nerskuten i sitt äget kök med ett skott rett i tinningen...Mördaren har alldrig hittats...

Anmäl
2012-05-20 09:15 #20 av: [kajmal-0]

det här hände för ca tre år sedan , undrar om det är nåt samband?................LUMBULUS.   låg i min säng för nåt år sedan , när jag hör en röst i hallen som ropar lumbulus. hajade till och funderade vad det var frågan om. men hörde inte mera. började leta på internet efteråt, och hittade detta. lumbulus. vilket betyder litet revben, på latin tror jag det var.började fundera om det var annuki, som jag läst om ., och i boken tolfte planeten. skulle ha skapat homo sapiens från en apmäniska.om man läser bibeln så, skulle gud ha tagit ett revben från adam för att skapa hans maka eva.det sägs att dessa annuki  har en planet i sollsystemet vars omloppstid är 3600 år  har haft besök av andliga varelser tidigare,. det kanske visar sej att det var annuki.

Anmäl
2012-05-20 09:24 #21 av: Cristine

Vi ska ju få veta allt sägs det, när allt kommit på plats i våra kroppar, när våra dna strängar hittat sitt utrymme.

Anmäl
2012-05-20 09:37 #22 av: Marr

Att det pågår ett krig bland stjärnorna har jag förstått. Fast att Annunaki har gått med GFL i upprensningen, det hade jag missat. Var nog lite tveksam i var dom stod  för. Det ser man vad lite man vet. Detta är ju jättebra!! Hurraa!! Skrattande

Vilken föreställning som uppvisades i den senaste filmen! Waow!! Säger ja bara!Förvånad

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2012-05-20 09:47 #23 av: annica77

#20 Vad jag har förstått så var Annunaki i behov av guld, Inte för girighetens skull utan för det faktum är att guld har en läkande effekt mot vissa skadliga particklar. Dragonerna samt reptilerna gjorde en sorts deal att annunaki får komma ta så mycket guld från denna planet så mycket de behöver för att detoxa deras planet med (Guldstofft eller liknande) så länge de gav en del av deras DNA till reptilerna. Annunaki är stora jättar på ca 250 cm långa. Inte lika långa som ärkeänglarna dock som har en längd på upp till 360 cm...

Anmäl
2012-05-20 10:02 #24 av: Marr

När du nu säger detta Annica så känner jag igen det!! Är det någon som har hört om varför och vilka utomjordingar det är, som ska sätta en guldpyramid på ett platåberg (Kinnekulle) i Västergötland? Såg det på Aftonbladet för några månader sen.....det kanske inte ens är sant....

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2012-05-20 17:32 #25 av: [GunillaR]

De sumeriska gudarna är de fallna änglarna, alltså nefilim.

Har inte sett hela videon än, ska se fortsättningen.

Anmäl
2012-05-21 18:51 #26 av: annica77

Fallna änglar som illuminati kallar dem ja! För mig är de bara vanlig sjärnfolk och inget annat....

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.