Vetenskap

Inget stämmer ..

2012-05-17 18:42 #0 av: Cristine

med vad man fått lära sig i skolan och fått läst om senare. Det tycks vara en tid då allt kommer upp till ytan!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl
2012-05-17 19:00 #1 av: annica77

Så sant så! Jag håller fullständigt med dig Cristine..Sanningen börjar ge sig till känna nu och det svider rejält för kabalen och illuminatis nu! Hehehe

Anmäl
2012-05-17 19:36 #2 av: Cristine

He he fast det var inte denna du skulle se, de ha ju sagt att inget fanns innan neanderthalarna men här hade någon som var fyra meter lång trampat ihjäl en trigolit  och de dog ut för 5000000 år sedan de fann också spår utav en av dessa jättar som gått bredvid en dinosaurie.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl
2012-05-17 20:18 #3 av: annica77

#2 Ja, där ser man! AWSOME! Som jag brukar säga om män! Desto längre de är desto bättre...hahahahaFlört Men igentligen om man täner efter...varför skulle inte det ha funnits sådana hjättar om de fanns hjätteödlor! Det krever gu inget geni att fatta det precis...Skrattande

Anmäl
2012-05-18 20:50 #4 av: Marr

Hellre 1.80 än 1.50, men flera meter nja... Lite problematiskt att gosa då....Hö hö hö!!! Nä nu är jag sjuk,,,, kunde inte låta bli, bara...Tungan uteSkrattande

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2012-05-19 11:54 #5 av: Gaiatri

#2 Var kan jag se om denna på fyra meter som trampat ihjäl en trilobit? Var det i videon? Vill gärna veta mera om det.

Sajtvärd på Andlig utveckling

Anmäl
2012-05-19 13:13 #6 av: annica77

#4 FlörtTungan uteVarför skulle du vara sjuk bara för att du tycker att det skulle vara problematisk att gosa med en lite över 3 meter hög karl? *Fniss* Tänk på mig då, jag är ju bara 155 cm lång ju...hahahahaSkrattande

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.