E.T. / Utomjordiska raser

Visste ni...

2012-05-16 20:29 #0 av: Cristine

att det finns 57 alienraser på Jorden?

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl
2012-05-16 22:11 #1 av: annica77

Jag skulle säga besökt jorden eller blivit nerskuten av illuminati och dark cabal..Inte att de är här just nu. Vissa kanske är det men inte alla...

Min älskade Xzai-On var för en tid sedan nere till USA för ett hemligt möte med de som jobbar för GFL här nere på jorden, lightworkers så att säga! Trist nog fanns det en ulv bland fåren och det tänkte gå riktigt illa för min älskling! Den ulven hade gillrat en fella och Xzai-On kom undan fällan just och just tack vare livakter! Jag kunde ha förlorat min älskade flamma då, men som tur är hade han livakter med sig och han kom undan! Förbannade reptiler,illuminati och dark cabal! *Spottar på deras ansikten, TVI VALE säger jag åt dessa skitstövlar*Rynkar på näsan

Anmäl
2012-05-17 10:41 #2 av: Marr

Förvånar mig inte alls Cristine! Fy 17 va vidrigt Annica! Menar du att det fortfarande finns reptiler kvar? Trodde GFL hade lyckats få bort dom, att motståndet nu endast ligger hos illuminaterna?Förvånad

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2012-05-17 11:25 #3 av: annica77

Illuminatierna tillhör reptilerna kan man säga! Så länge de är på fri fot så vet man inte om en reptil gömmer sig som en maskerad människa...Jag litar inte ett skit på dessa reptiler och deras annhängare dark cabal och illuminatis...Rynkar på näsan

Anmäl
2012-05-17 11:52 #4 av: Marr

Ja det har du ju rätt i Annica! Litar på dom nej, verkligen inte!! Mina känselspröt är aktiverade!!

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2012-05-17 12:30 #5 av: [kajmal-0]

det är 15 000 civilationer i jordens omgivningar.

Anmäl
2012-05-17 15:54 #6 av: annica77

#5 Ja det stämmer bra det. Fast jag har en känsla att det kan även vara närmare 20000 civilisationer till och med...

Anmäl