Framtiden -2012 och efter

Just igår satt jag och...

2012-05-14 18:57 #0 av: Cristine

berättade för en väninna om min teori som var ungefär så här som denne man berättar fast jag visste ju inte om hur planeterna ligger men i det stora hela så  var jag nästan hundra på att den 21 dec var något illuminati hittat på med att plocka fram Mayakalendern och skrämma ihjäl folk. De själva tänker/tänkte ställa till med något, jag tänkte på att de skulle sprida bakterier eftersom de grävt ner sina räddningshålor 700 m under jord.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl
2012-05-14 19:30 #1 av: annica77

Ja, att de spridit skräck på folk om maya kalendern är inget nytt! Dom kan försöka men de har ingen chans med att utföra detta djävulstyg..det kommer nog starseeds,lightworkers of GFL se till..

Anmäl
2012-05-15 16:03 #2 av: Marr

Oj vilken BRA film! Den här var värd varenda minut! Här tog han ju upp nästan allt man funderar på, nej ännu mer förresten... En av dom bäsra jag sett! Mycket inressant det om Kennedy och det om nazistiska NASA m.m m.m. Tack för den! (Sen tackar jag även universum för att jag fick tillbaka ljudet på datorn idag. Tack!)

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2012-05-15 18:30 #3 av: stina63

Tack cristine Tänkte först inte på att den var så lång, Men mycket intressant alllt de han pratade om.

Anmäl
2012-05-15 20:42 #4 av: Minoth

Tror ni det han säger är sant?

Medarbetare på Burfåglar och Undulater

Anmäl
2012-05-15 21:22 #5 av: Cristine

Japp! Det finns flera videor i andra länder där man talar om samma sak, jag kan inte läggas in dem här på grund av att de inte är översatta"!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl
2012-05-15 22:31 #6 av: annica77

Nog är det sant alltid...sådana är de illuminatis och dark cabal...De vill inte att vi skall veta sanningen och döljer allt som de bara kan och tror att vi skall vara så dumma i huvudet att vi inte fattar att något inte står rätt till och att de döljer något... Vi är ju deras slavar och vi är mindre värda än dem...Skit samma om halva jordens befolkning går under bara Eliten de såkallade Dark Cabal och Illuminatis och dess annhängare klarar sig...strunt samma om folk svälter,det är ju bara smutsiga slavar ändå med inget mänsklig värde alls...Strunt samma om de blir utrotade så länge de själva överlever mm... Det är då de ser på oss, deras egon ch girigheter ser inga gränser...För GFL är alla människor värda, fattiga,bönder,medel klassen rika alla är vi lika mycket värda för dem..Hos GFL finns bara kärlek,harmoni.fred och spiritualism...Hos dem existerar inte hat,krig,girighet,egoism,rasism,otrohet,misshandel,insest och annat skit som i en värld fulla med reptiler,vissa grays och Dragonians...BLÄ för dessa 3D reptiler!

Anmäl