Annons:
Etikettutanför-ämnet
Läst 3797 ggr
Cristine
2012-05-13 09:46

Uj snackis!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hallå på er alla!

Sol och bar himmel, en fantastisk  dag fövr att spanauppåt.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Annons:
[kajmal-0]
2012-05-13 10:02
#1

sommaren är kort det mesta snöar bort………det snöar oss mej.

Cristine
2012-05-13 10:10
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Ånej..stackars dej.Rynkar på näsan

Du ska se att vi får en väldigt lång och varm höst i stället.

Jag skickar iväg finvädret till dej!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[Shamanwolf]
2012-05-13 11:12
#3

Mäh,,, snöar det fortfarande i landet,hoppas det vänder snart.Här skiner sol och värmen börjar sakteliga komma med små säkra steg.

Lite snörvel och förkylt men självförvållat när man inte klär sig och tror det redan är sommar.Det är bara att skylla sig själv Skäms

Fina degen till er alla inne på UJ Cool

Marr
2012-05-13 12:15
#4

Ha ha ha! Kajmal jag trodde du menade den svartvita teven först! Fy 17för snö 13:e Maj! Här har vi blå himmel och gröna träd, men det kommer snart till dig med! Flört Idag ska jag spana, när jag inte sitter här vill säga! Ha en bra dag allihopa!! Skrattande

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Cristine
2012-05-13 12:30
#5

Om några dagar är guden Quetzal här, närmare sagt den 20 maj.

Quetzal är 464 jordår gammal, 1.90 meter (6'4") lång, har blågrå ögon och ljusbrunt hår. Han har fyra fruar och han är far till sex barn

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

annica77
2012-05-13 20:32
#6

#5 Guden Quezal från Kajeru Alcyone…Flört Ja inte är Quezal från Erra inte för där finns det bara vitingar och medelhavstypade ET´s Quezal är en indian, så han är hemma från Kajeru i Alcyone…heheheSkrattande

KyssMy eternal love to my beloved flame! Kyss

http://pleiades.site40.net/xkumjat

Annons:
annica77
2012-05-13 20:35
#7

Man skulle verkligen fara och ligga nära bäcken och titta upp mot himmelen. Men då man har sådan hemsk snuva, så jag vågar inte gå dit och ligga på ett fuktig underlag…

KyssMy eternal love to my beloved flame! Kyss

http://pleiades.site40.net/xkumjat

Cristine
2012-05-13 22:14
#8

Han ska till Mexico!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

annica77
2012-05-14 08:18
#9

#8 YES! Det stämmer! Det är precis vad Quezal skall! De kommer att bli så glada att se honom igen…Flört

KyssMy eternal love to my beloved flame! Kyss

http://pleiades.site40.net/xkumjat

Cristine
2012-05-19 14:37
#10

Det nblev inte några 3 svarta dagar. Jag fattar inte varför de skrämmer upp folk med en video där en man med robotröst säger att folk inte ska blir rädda, det är inte meningen att skrämmas… men tänker de inte på barn och tonåringar.

Se själva! FEL ska leta upp den andra.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

annica77
2012-05-19 14:39
#11

Solförmörkelse kommer det att bli i allafall den 20 Maj….

KyssMy eternal love to my beloved flame! Kyss

http://pleiades.site40.net/xkumjat

Marr
2012-05-19 15:03
#12

Jag fick gåshud! "sanningsrysningen" brukar jag kalla den…. Och här sitter jag på iFokus nu för tiden, med alla dessa kloka, erfarna&kunniga människor! Jag tror jag fick hjälp hit på något sätt…den 21 december 2011 var det förresten…   I vilket fall som helst Vilken TUR för lilla mej tycker jag!!!

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Cristine
2012-05-19 15:04
#13

Är det inte den 20e idag? Eller är jag alldeles vimsig.

Min dator visar den 20.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Annons:
Marr
2012-05-19 15:19
#14

Det var mysko för det är bara 19:e, hoppas jag? Jag är helt yr i huvet idag, men kollade med teven 19:e!!

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

annica77
2012-05-19 15:45
#15

Nix 20 Maj är i morgon söndag! Det står det på min dator, mobil telefon och almanacka…Flört

KyssMy eternal love to my beloved flame! Kyss

http://pleiades.site40.net/xkumjat

annica77
2012-05-19 15:46
#16

Det går att kolla datumet på inläggen också ifall ni inte kommit på det *Fnissar*Flört

KyssMy eternal love to my beloved flame! Kyss

http://pleiades.site40.net/xkumjat

Marr
2012-05-19 16:13
#17

Ha ha ha!!! Skrattande Ja jag är yr idag det vet jag! Fniss!! Fast jag vet inte hur det är med Cris…  Brottas med datorn vet jag hon gör… det skulle iallafall göra mig splittrad, nej jag skulle nog bli galen förresten! Tungan uteSkrattandeTungan ute

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Cristine
2012-05-20 09:44
#18

Hallo everybody ( ifall det finns aliens som inte kan svenska)till alla därute i etern..viss är det konstig att vi måste passera den för att ha kontakt med varandra på en skärm

IDAG är det iaf den 20 maj då det blir solförmörkelse och och hela planeten Svea ska glida in i bältet och våra kromsoner ska vibrera till ett ljud. Jag börjar med att sätta på musik så de hinner vänja sig.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Marr
2012-05-20 10:22
#19

Vilken Dag! Fantastiskt!! Undrar om man känner av detta? Är inte så yr i huvudet idag iallafall, inte än åtminstone….jo lite förresten…och törstig. Glöm inte dricka mycket vatten nu för tiden, det är viktigt! Flört

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

annica77
2012-05-20 12:58
#20

Jag känner mig inte yr men ofattbart trött! Även fast jag känner mig fasligt trött ungefär som att gå i dvala ett par dagar så har jag moppat golvet här! Dock har jag för 3 dagar sedan samt i natt vaknat av att jag känt mig som om jag håller på att brinna upp innifrån och fått en svag panik känsla att springa i en kall dusch…känts som om jag höll på att brinna upp innifrån! En dera har detta med det så kallade DNA uppladdningen eller så känner jag av en upplevelse från mitt tidigare liv då jag bran upp levande…Inte kul alls…usch!

KyssMy eternal love to my beloved flame! Kyss

http://pleiades.site40.net/xkumjat

Annons:
Marr
2012-05-20 13:45
#21

Trött ja, det är man ju jämt och grådisigt är det här. Ska ta hunden ut iskogen från allt larm här med gräsklippare, röjsågar å allt möjligt oväsen. Ibland funderar jag på om man inte blivit "fett till brödet" genom att bli bränd på bål? Kom jag tänka på av det du sa… En gång fick jag stoppa ett våldsamt elakt slagsmål mellan 2 småpojkar. Den elakaste av dom sa till mig: "-Jag ska elda upp dig! och hatet lyste ur hans ögon!  Va paff jag blev! Blev nästan full iskratt samtidigt som jag tänkte att han inte hade helt fel. Tackar för att jag sluppit återuppleva några sådana minnen, iallafall. Huga!!

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Cristine
2012-05-20 14:03
#22

Jag blev bränd på bål bara två mil härifrån.Skrattande

Det är nog därför jag aldrig har kunnat ha på mig mössa handskar eller strumpor/sockar. Jag har alltid gått barfota och gör det också mitt i vintern. Även i stövlarna..ett par ofodrade cowboystövlar. Folk får spader när de ser mej gå runt i trädgården barfota när det ännu kan ligga någon liten plätt snö kvar någonstans.Tungan ute

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

annica77
2012-05-20 14:25
#23

#22 Ja det är nog så man får fundera om inte så kan vara fallet med mig också, varför det känns som om jag brinner upp innuti ifrån…Dock tror jag inte att det var i svärge för min del…någonting säger mig att det var I Salem som jag blev avrättad och bränd på bål…Vibrationerna går ditåt för mig och inte till Sverige. Så antagligen så var jag en oskyldig naturälskande kvinna som blev oskyldigt dömd för häxeri! USCH fya då..Skulle inte förvåna mig ett dugg om så var fallet för min del…

KyssMy eternal love to my beloved flame! Kyss

http://pleiades.site40.net/xkumjat

Marr
2012-05-20 14:27
#24

AVSKYR mössor! Det var rena världskriget hemma när mor och far skulle klä en i vinterkläder. Grannarna frågade om jag blev misshandlad he he he! Fast det är mer än 40 år sen nu, så glömmer jag det aldrig. Vilka bråk!

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

annica77
2012-05-20 14:47
#25

#24 Hahahaha, kan föreställa mig hela cenen!Skrattande

KyssMy eternal love to my beloved flame! Kyss

http://pleiades.site40.net/xkumjat

Cristine
2012-05-20 16:39
#26

Jag skulle ha tjocka pantys på vintern och kängor, Nere i pannrummet hade jag gummistövlarna så innan jag gick ut så sprang jag dit och tog av mej och stövlarna på.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Cristine
2012-05-20 16:41
#27
Annons:
Marr
2012-05-20 19:34
#28

Hi hi hi! Å tårna har inte trillat/fryst av? Förvånad När jag blev hästgalen och ville vara i skogen och rida i 25 minusgrader i flera timmar… Då lärde jag mig klä på mig frivilligt, men hatade sömmar, stickiga kalasbyxor och konstiga knölar under kläderna. Tänk sen när en strumpa kanat ner på foten eller spänt åt tårna så dom inte kunde röra sig. Blev nästan ursinnig. Trodde det var typiskt barn men mor min tror jag hade lite Aspbergers…Tungan ute

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

[kajmal-0]
2012-05-21 16:05
#29

ett par dar till så är snön borta från gräsmattan.

Cristine
2012-05-21 16:17
#30

Har du snö kvar ännu? Huga!Förvånad

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Marr
2012-05-21 17:37
#31

#29 Men fy, då har du ju kallt också! Nu kommer sommaren ska du se. Tror vi har/hade 25 grader här i västergötland idag. Gött! Kom precis hem efter stadsärenden och det var vaarmt…Phust! Tungan ute

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

annica77
2012-05-21 18:54
#32

Här har det varit så hett idag att man nästan förgåtts. Har till och med varit tvugen att gå med bekini här inne….*Pust*

KyssMy eternal love to my beloved flame! Kyss

http://pleiades.site40.net/xkumjat

Cristine
2012-05-21 21:37
#33

Jag har frusit i 2 dagar fast vädret har blivit bättre.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Cristine
2012-05-23 08:57
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#34

Ny dag, vaknade med regn så jag bad om sol och har blivit bönhörd…inte illa va!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Annons:
Marr
2012-05-23 09:25
#35

Morrn morrn! Fiina kissarna! Oj då kanske man kan anlita dig när regnet strilat 1 vecka för länge? Nu har vi sol och blå himmel. Kan inte se ett enda moln att spana på! Ska in till stan och besöka homeopaten, kolla efter ngt till far som fyller 72 på fredag.  Cool

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Marr
2012-05-24 10:50
#36

Godmorgon alla som kikar in! Vilken härlig dag man vaknat till! Lyckades somna om kl 7 och vaknade halv 10, så länge har jag inte sovit på flera månader! Datorhjälparen ringde, säger han ska komma i eftermiddag. Hoppas det är sant!

I vilket fall som helst ha en finfin dag där ute eller inne, vad ni än gör! Nu har sommaren kommit för att stanna ett tag. Hoppas snön har smält hos dig också Kajmal!! SkrattandeFlörtCool

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Cristine
2012-05-24 20:53
#37

Det har det säkert för värmen tycks ha hittat dit också.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Marr
2012-05-24 21:13
#38

#37 Ja det såg jag på vädret nyss, vilken kontrast! Kom hem efter en hundpromenad nyss och gick rakt på ett rådjur innan. Vi tittade varandra i ögonen en lång stund medans jag gick emot henne. Tänkte; att hon inte flyttar sig eller är rädd, kan hon ha kid? Rätt vad det var såg hon hunden och var borta på 2 studs. Ja nu "kläcks det" överallt. Det är såå härligt….att gå i solen…och skogen CoolSkrattande

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Cristine
2012-05-24 21:37
#39

Ja nu har dottern köpt bensin så nu ska 4 hjulingen ta mej ut i skogen, annars skulle jag aldrig ta mej ut någonstansSkrattande.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Marr
2012-05-24 22:05
#40

Vilken tur du har den! skulle nog bli sjuk om jag inte kom ut. Det är banne mig livsviktigt! Vilken himla god dryck du får sen! Mumms&slörp säger jag baraTungan ute!!!

"Datakillen" kom och lyckades tillslut förstå varför videorna inte fastnat för mig. Fick in ett filmsnuttinlägg i tränandet och den var ju inte den bästa precis… Hoppas jag inte glömt bort hur man gör nu då bara när halva dan gått, det va ju länge sen nu…he heSkämsGlad

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Cristine
2012-05-25 07:34
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#41

Glöm bara inte lägga in några ord eller en prick i rutanFlört    

Vilket härligt väder, jag blir så förvånad att himmlen är alldeles ren….inte ett streck eller moln.. Otroligt!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Annons:
Marr
2012-05-25 07:56
#42

Så ser det ut här med, ser inte ett sträck så långt man kan se. Ovanligt! Idag ska jag hem till far och gratta. Han bor helt underbart min far 100 meter ifrån vänern. Det blir en riktigt fin dag med kaffe i trädgårn. Först ska jag ut och plocka en fin bukett liljekonvalj. Sen ska jag till banken och betala 2 träd till mor & far får också träd, 2 björkar blir det till han. Glad

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

annica77
2012-05-25 10:14
#43

Samma här! Här finns inget moln heller! Molnfritt och härligt väder..

KyssMy eternal love to my beloved flame! Kyss

http://pleiades.site40.net/xkumjat

Cristine
2012-05-25 11:15
#44

Hmm här dök det upp ett plan, jag håller koll för att se om det går  bort efter en stund.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Marr
2012-05-25 11:33
#45

Var på balkongen nyss. 2 plan möttes precis ovanför mig på samma höjd. Den som kom söderifrån hade upplösta strimmor men ej den som kom norrifrån. Då gick jag in! Rynkar på näsan

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Marr
2012-05-25 11:35
#46

Oj dom var borta dom med nu, bra! Glad

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Cristine
2012-05-25 17:12
#47

Ja här löstes de också upp.Skrattande

Nu ska jag ut och grilla!

 Dedt blev bara pannkaka av det hela, vi fick grilla inne i ugnen

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Marr
2012-05-25 23:40
#48

Sådär, så var jag hemma igen efter fars kalas. Hade 28 grader idag så det var nära jag hoppade i sjön, men väntar nog ett par veckor…Nu har ni väl börjat natta er, men jag kommer nog inte i säng än på ett par timmar. Måste kika runt lite innan dags att nattrasta doggen och sen koja. Kommer somna som en stock!

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Annons:
Cristine
2012-05-26 00:06
#49

Jag sitter och skrattar med de andra åt min helt galna dag.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Marr
2012-05-26 00:37
#50

Bra att man kan skratta åt det galna! Grillade du upp trädgården eller? Tog bussen till far och när vi kom in till stan skulle vi gå över ett övergångsställe. Fast först kom en glassbil med sån jädra fart att han körde ner trafikljusena, som studsar ner och en plastkåpa for ner i huvudet på mig. Ingen fara gjorde inte ens ont, men min stöddiga hund blev helt förskrämd. Tänkte att det måste sett himla kul ut om inte hunden blivit så rädd.

Har någon hört utrycket "lurvig i plymen"? Pappas 93 åriga kompis säger så på skaraborgsdialekt om någon som är vimsig el senil, för det är han verkligen inte själv. Ja jag har skrattat gott ikväll åt denne herre som har såå mycket att berätta om gamla tider. Hela tiden kommer han med uttryck som man hade velat skriva ner för att komma ihåg. Ja den farbrorn skulle skrivit en bok om sitt liv… En rolig dag blev det! Skrattande

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Marr
2012-05-26 14:18
#51

Äntligen en härlig fläkt ute mot igår då luften stod helt still! Denna pingstafton ska grannen och jag sopsortera hans garage för att köra till återvinningen så fort det blir vardag. Jättebra för då får jag också med all bråte jag har! Hemskt vad reklam bl.a! Förvånad Nu åker reklamförbudslappen upp på brevlådan, en stor en!

Helst skulle jag vilja ta hunden och en filt och lägga mig i skogen och spana himlen och trädkronor ha ha ha! Kanske hinner det med sen. Ha en riktigt bra Pingstafton iallafall allihop! Flört

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

annica77
2012-05-26 14:28
#52

Molnfritt, varmt och skönt fast det blåser! Men ändå känner jag mig deppad så in i norden! Min älskling skall komma snart, men kan knappt vänta på att han han är här! Jag saknar honom så jag håller på att bli galen! Min älskade Xzai-On…min underbara pleiadeanska blivande make! Jag vet att du snart kommer att landa, men gud så jag saknar dig! Jag håller på att bli fullständigt galen av saknaden efter dig! Min älskade Xza-On, gud så jag älskar dig Xzai-On… <3 <3 <3

KyssMy eternal love to my beloved flame! Kyss

http://pleiades.site40.net/xkumjat

Marr
2012-05-27 09:59
#53

Återigen en vacker dag! Var ska det här sluta, det är ju för bra för att va sant? Somnade som en stock i soffan igår, utan att meditera el något vettigt. Laptopen stod på och slocknade. Idag går den långsamt som skam och det går inte ladda ner något för då slutar den svara! Nej en kurs i datahantering är vad jag behöver! Rynkar på näsan

Ikväll kommer folk som ska övernatt ett par dar, så nu blir det fullt upp igen. Tur man inte har en stor familj också! Phust! Ska röja lite och bära ner en onödig byrå som inte funkar till källarn så det blir bättre plats. Önskar alla mödrar och övriga en härlig Mors Dag! SkrattandeKyssCool

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

annica77
2012-05-28 22:16
#54

#53 Ja nå, jag kommer dock inte att bli någon mamma till en liten söt hybrid med denhär farten, då karln min fortfarande gömmer sig uppe på flottan Phoenix! Obestämd

KyssMy eternal love to my beloved flame! Kyss

http://pleiades.site40.net/xkumjat

Marr
2012-05-28 22:41
#55

Ha ha ha! Du är rolig du annica! Humor är bra. Kan ju ändå förstå din längtan, har man smakat så…ja!… Små Hybrider har jag redan gett upp hoppet om hi hi hi! Om jag nu inte skulle råka bli sisådär 600 år då förståss….FörvånadSkrattande

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Annons:
Marr
2012-05-29 09:36
#56

Idag är det riktigt kyligt jämförelsevis med den sista veckan. Fast det passar bra har en enorm tvätt som ska tas i tu med nu. Sen får det bli en rejäl skogssväng för doggen å mej. Ni andra ha en bra dag på jobbet, hemma eller var ni än är!Glad

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Cristine
2012-05-29 09:53
#57

Se nu kom jag in utan besvär nu var det MG jag inte kom in på nästan, jag har gjort några försök under morgonen.

Vädret är soligt men kallt och ifredags tror jag det var då vaknade jag till en molnfri himmel och varm var det så vi bestämde oss för att grilla strömmingen vi fått men se det gick inte riktigt som vi planerat.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Cristine
2012-05-29 10:48
#58

*

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Marr
2012-05-29 11:52
#59

Ha ha ha va goa ni är! Blev fisken rökt och smakade bra?

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Cristine
2012-05-29 16:59
#60

Du..molnen kom tillbaka odch Nadesch hann ta fisken och springa, jag kan ju inte springa längre utan blev som en dränkt katt, det rann ur hårert när jag kom in Strömmingen fick jag grilla klar i ugnen men den blev jättegod för den var rökt och blev frasig.

Så mycket det finns att läsa, så kul  Jag tog en dags semester..nästan, och en dag ofrivillig.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Marr
2012-05-29 17:44
#61

Mmmm vad gott det låter, men vått! Ibland är det nog bra att ta "ledigt" från datorskärmarna, men själv har jag svårt för det om man nu inte är upptagen med massa annat. Det blir värre i juli, då kan jag inte kika in varje dag under ett par veckor. Hur ska det gå? Får nog abstinens…He he!

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Cristine
2012-05-31 07:54
#62

Mmm man brukar få det i början mest när allt är nytt och spännande.

Så kallt det blev, nu sitter man här och fryser igen, fy sjutton!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Annons:
Marr
2012-05-31 08:31
#63

Ja nu är värmeböljan över. Har fått vända hem igen för att hämta jackan när vi gått promenaden i ett par dar. Idag är det min tur att städa, borde tvätta fönster men nöjer mig med köksfönstret. Så man inte mår illa när man ska äta…. Hi hi hi!

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Marr
2012-06-01 00:08
#64

I kväll har vi haft åska med blixtrar här. Stängde ner datorn illa kvickt, men nu är det lungt igen och det känns riktigt skönt efter sista skyfallet! Ska kika runt en stund sen blir det sova. Godnatt då allihopa….

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Cristine
2012-06-01 00:13
#65

Gonatt och sov gott!Glad

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[kajmal-0]
2012-06-01 06:17
#66

huga har kommit en centimeter snö i natt.

annica77
2012-06-01 08:07
#67

#66 FY TUSAN! Skicka inte hit skiten bara! USCH!FörvånadSkrattande

KyssMy eternal love to my beloved flame! Kyss

http://pleiades.site40.net/xkumjat

Marr
2012-06-01 15:11
#68

Här har vi haft skyfall hela natten och halva dan Men snö? Nää fy! Kallt är det och kom precis hem med min lilla Kaijsa katt som blivit avklippt sin tjocka tjocka päls hos veterinären. Hon fryser men är vääldigt söt! Ser ut som ett litet lejon. Ska ägna en stund här nu sen hundpromenaden. Ha en bra fortsättning på dagen allesammans!! Skrattande

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

[Legacy]
2012-06-01 18:36
#69

Regnat hela tiden här…har dock klarnat upp lite nu Glad men jag hörde endel snack om att det skulle snöa här (bor i Örebro) men lyckligtvis gjorde det inte det! Skrattande hade varit liiite konstigt Tungan ute någon som har sol & 20+ grader som kan dela med sig?

Annons:
Cristine
2012-06-01 19:35
#70

NääääGråter

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Marr
2012-06-01 19:51
#71

Solen kommer fram nu väster ifrån! Hurra! Grannen ringde nu… Bjuder på mat Gratäng blir det, nu på stubben! Mums vad gott! Sticker dit med en gång!Tungan uteSkrattande

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Cristine
2012-06-01 20:07
#72

Alltså  sol har jag men att sitta och titta på den genom fönstret för att det är så kallt är ingen höjdare.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Marr
2012-06-02 09:38
#73

Morrn! Här blåsigt 7 grader varmt, men solen skiner! Ska med grannen till stan och hämta nya bilen han köpt. Tar nog hundsvängen i skogen idag med eftersom det verkligen tar i och blåser nu! Förvånad Hörs vidare under dagen… Ha det gött denna lediga? 2:a Juni! Glad

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Marr
2012-06-03 01:37
#74

Fastnade på YouTube i 2 timmar… Gäsp! Dags att sova känner jag… Natti & sov gott nattugglor!

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Cristine
2012-06-03 06:44
#75

Go'morron på er, nu ska jag gå oh fika och sedan lägga mig en stund till.    

Ha en härlig söndag

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Marr
2012-06-03 09:20
#76

 Godmorgon! Så har man vaknat till en ny dag. Här är det grått och blåser idag med. Hoppas solen letar sig fram, för det är kallt brrr!

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Annons:
Cristine
2012-06-04 12:31
#77

Det regnar och blåser men jag bryr mig inte så mycket då jag har saker att göra.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Marr
2012-06-04 12:39
#78

Ja så är det nog på många ställen i landet nu! Har ju hur mycket som helst man skulle behöva göra inomhus. Egentligen en perfekt dag för sånt! Flört

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Marr
2012-06-05 11:52
#79

Godmiddag! Här kan alla som gillar vackra män titta och njuta! Tungan ute Ha en fin dag allesammans! Flört

http://www.youtube.com/watch?v=U3IUANbisDw

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Marr
2012-06-05 12:09
#80

För att vara rättvis så lägger jag in en video på vackra kvinnor också! Flört

http://www.youtube.com/watch?v=2HxhKLsn7rM

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Marr
2012-06-05 13:55
#81

Detta skulle jag ju lagt in på OT ju! Men så blev det…ja ja det får väl gå ändå…Obestämd

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Marr
2012-06-07 11:57
#82

God middag alla själar! Idag mulet men varmare. Regnet hänger i luften så jag och Kid´yo (hunden min) ska ta långpromenaden nu, innan det släpper loss. Sen ska jag gå till grannen och diska för han har skadat handen. Ses senare igen… Ha en fin dag sålänge! Glad

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Cristine
2012-06-07 13:43
#83

Ja nu har jag lyckats få sprätt på datorn någolunda, jag kom iaf hit.Sitta och sväära över en dator io flera dar  är inte mitt favorit göra.

Finväder här men blåser kallt!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Annons:
Marr
2012-06-07 14:37
#84

Ha ha ha! Har svurit och skällt ut fan själv här idag, för min dator bara buffrar nu igen och inget fast bredband har vi här heller. Men har bett guiderna om hjälp och nu lyssnar jag på underbar musik, för det fungerade! FörvånadSkrattande

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Ghosthunter
2012-06-08 17:42
#85

Tack Marr #80…heheTungan ute…Nåt att titta på!!Skrattande

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Cristine
2012-06-08 21:54
#86

Stgackares Marr är här ensam nästan jämt och lördag och söndag hinner jag knappast komma in något heller. Men jag lovar att på måndag blir det ändring.Kyss

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Marr
2012-06-08 22:20
#87

Cristine! Fortfarande ingen fara med mig! Har hoppat ut och in här, mellan det dagliga livet. Kom hem för 1 tim sen ifrån en båttur i grannens eka med elmotor… Helt underbart!! Oskyldig  Har käkat mat sent och mår gott. Nu måste jag kika runt lite här och fortsätta där jag var sist. Nu ska ni ha det så skönt där hemma och njuta tillsammans "gänget" och du!

 Kika gärna in och kolla så jag inte tappat tråden någonstans, lite halvvirrig som man är…Ha ha ha! Skrattande Ps. Regnet började ösa ner när man redan kommit hem. Vilken tur! Ds. Tungan ute Hälsa!! Flört

Spöket! Ha ha! Akta dig för "elektroplasman"..He he he! Tungan ute

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Ghosthunter
2012-06-08 22:49
#88

Marr - Jag är van att altid bli den som alltid blir sistFlört

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Marr
2012-06-08 23:02
#89

Va? e du lite slirig så här på fredagskvällen eller? He he he! Ghosie Ghost!!Kyss

Vaddå sist, då änna? Hmmm…? Glad

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Cristine
2012-06-09 00:04
#90

ÄSCH HAN VILL BLI OMPYSSLAD BARA!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Annons:
Marr
2012-06-09 00:39
#91

Tro dä! Det vill ja med, he he!Glad

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Ghosthunter
2012-06-09 09:24
#92

Marr - vet ärligt talat inte varför jag har svarat så…..jag var full som en kastrull igår kväll!!Skrattande

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Marr
2012-06-09 09:51
#93

Va du e gölli Spöket! Har sänt dig å mor din tankar med ljus nu! Här är ett helsikes regnande sen vi kom hem från sjön igår. Hade ju varit himla mysigt att komma upp på Kinekulle en sväng, men ska det va på detta viset så…. Oj vad ser jag? Sol någonstans! Det kanske inte blir så illa ändå!!! Ha nu en skön ledighet allihop och Må Gott vännerna!

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Ghosthunter
2012-06-09 10:55
#94

Tack Marr….du är en bra person med hjärtat på rätt ställe. Kram!Kyss

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Marr
2012-06-09 12:07
#95

Tack Spöket! Skäms Det är ju du med för det vet jag! Kraam!Glad

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Marr
2012-06-09 20:57
#96

Hallå hallå! Ifall någon undrar var jag är, så måste meddela att här stora problem att ta sig ut å göra sig hörd! Hela eftermiddan har det hållt på…sen verkar det funka och då fastnar datorn helt och kommer varken ut eller in!!Skrikandes

 Varför är det så? Har mobilt bredband täckningen är väl inte bäst, men 3G iallafall. Regnet står som spön i backen titt som tätt svarta moln men sol bakom ibland. Är det så här när man har mobilt bredband eller? (Bäst få iväg det här så länge det funkar…)Någon som vet?Obestämd

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

annica77
2012-06-09 21:03
#97

Min älskling håller på att jobba ihjäl sig med att fixa det som skall fixas innan han landar! Men gud vad tyst det har varit idag! Han snackade med mig i några få minuter innan han måste ta itu med saker med sin kusin Mon-Ka…han hann ju knapt vila sig innan han måste ge sig iväg och ta itu med saker med Mon-Ka…Saknar honom, vill vara i hans armar, i hans famn, i hans trygga kärlekfulla famn. Jag älskar dig Xzai-On, jag saknar dig så och längtar SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ efter dig!Kyss

KyssMy eternal love to my beloved flame! Kyss

http://pleiades.site40.net/xkumjat

Annons:
annica77
2012-06-09 21:05
#98

#79 hahaha, din lilla retsticka!Tungan uteTungan uteTungan uteTungan ute

Kan inget mer än instämma, världens vakraste män är indianer med sitt vackra utseende och sitt långa hår! Men…universums vackraste indianer finns i pleiaderna, Alcyone i kajeru! LalalalalalaaaaOskyldigSkrattande Rick Mrora Xzai-Ons dubbelångare här på jorden…

KyssMy eternal love to my beloved flame! Kyss

http://pleiades.site40.net/xkumjat

Marr
2012-06-09 21:30
#99

Ha ha ha! Jamen tänk på lilla mej då? Jag får ju nöja mej med pojkar på bild! he he he! Be han fixa "täckningen" på bredbandet åt mig eftersom man tydligen lär bli sittande här…Något skoj måste man ju ha! (jaha en jättekonstig "ruta" igen när jag ska skicka…)

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Marr
2012-06-10 10:21
#100

Morrn morrn! Idag verkar jag kunna komma in här än så länge, men när jag hittade en bra film jag tänkte fler kanske vill se, så kunde jag ej se mer än 3 minuter…bara buffrar hela tiden! Nu tar jag en hundpromenad istället så får vi se hur det är sen. Tunga svarta moln på väg in här igen!

Hörs senare igen och ha en bra sista ledig dag ni som jobbar. Hoppas solen skiner någonstans i landet, annars får vi väl ha sol i sinnet! Hi hi! Glad

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Zynell
2012-06-10 13:34
#101

#98/99 Haha! För mig personligen spelar varken hudfärg eller hårfärg någon roll. Det är ansiktsdragen som avgör om jag tycker att en man är vacker eller inte. Flört Men jag är också väldigt kräsen och det är sällan jag ser en man som jag anser mig tycka är vacker. Men eftersom vi pratar om män med indianskt utseende tycker jag att han som spelar Seth i Twilight-filmerna är snygg. Fast han är ju lite ung. Tungan uteLÄNK

Marr
2012-06-10 13:51
#102

Jo det har du så rätt i Zynell! Fast ögonen säger så mycket också, fast då vill man se dom "live" så att säga. Seth blir fin när han blir stor, en söt valp nu hi hi!

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Zynell
2012-06-10 14:05
#103

#102 Ja, precis! Om några år kommer han se riktigt bra ut. Skrattande

Choklad
2012-06-10 15:50
#104

# 34

Cristine jag lånar din bild på den fina katterna . Så fina de är de lurvpälsarna Glad

U R us

Annons:
Upp till toppen
Annons: