E.T. / Utomjordiska raser

min systers ufo-observation

2012-05-12 09:20 #0 av: [kajmal-0]

När min syster var i 10 års åldern , hände två märkliga saker henne. Vid föräldrarhemmet stod hon på gården,när hon fick se en farkost på himelen .hon springer ner till vattnet nedanför gården, då kom en farkost svävande i cirklar genom luften ner mot henne.då vände den en slags ovansida mot henne, det var som en glaskupol. Då såg hon ett ansikte bland flera med två stora ögon som tittade ned på henne ,och svängde sen iväg och försvann, hon blev rädd och sprang upp till gården...................................................................en annan gång så hade hon varit oss en kamrat och var på väg hemåt i skymningen , det började mörkna . Då hon närmar sej föräldrarhemet, så ser hon en rörelse framåt vägen som går över en å med räcken på båda sidor vägen, så ser hon en lång man i svart lång rock ,och svart hatt, komma gående efter vägen, emot henne. Hon känner inte igen mannen från bybefolkningen, hon börjar bli rädd, och funderar om hon ska hälsa när hon möter honom. Det verkar nästan som han glider fram efter vägen, så helt plötsligt! När de är nära varandra så upplöses mannen i intet, och försvinner som i en dimma....................................................................50 år senare ser en man boende efter samma väg en liknande man sitta på vägräcket, för att sen försvinna i en liknande dimma................................................forfarande så känner mina systrar en oluskänsla när de går den vägsträckan särskilt i skymningen

Anmäl
2012-05-12 09:26 #1 av: [kajmal-0]

har skrivit så mycket , så kommer inte ihåg var jag lagt in saker, kan finnas en tråd sen tidigare.

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.