Anslagstavlan

Lystring Alla

2012-05-11 23:17 #0 av: annica77

Okej!

Som ni alla vet så är min älskade tvilling flamma Xzai-On Kumjat en pleiadean! Han är hemma från Kajeru, Alcyones 3dje planet som ligger i plaiades i konstellationen Oxen. Pleiades är nämligen oxens öga. Pleiadeaner är humanoider och du skulle inte kunna se skilnaden på en pleiadean och en jordisk människa om man inte visste skillnaden mellan en pleiadean och en jordisk människa...

Det finns 3 typer av pleiadeaner...

Den första är den som man brukar kalla till den Nordiska typen (ljushyad,blont till brunt hår, blåa,blågråa,gröna till blåagröna ögon.

Den andra typen är den som man kan kalla den medelhavstypen. (Brunt,tillsvartbrunt hår, en aning mer tannad än den nordiska typen, Hazelbruna till bruna ögon)

Den tredje typen ar den som man kan kalla till den indiska typen, denna typ liknar Indianer och Indier och har rödbrunt till gyllebrun hy, bruna till svartbruna ögon och svartbrunt till svart hår...

Den tredje typen dominerar i Kajeru, även om några Nordiska och medelhavstypade pleiader även finns där!

Jag har varit telepatist sedan jag föddes och redan som 5 åring vetat av utomjordingarnas existens..

Ashtar Sheran, Mon-Ka Kadar,Rex och Korton är mina vänner! Xzai-On Kumjat är min flamma och alla är medlemmar till GFL (Galactic Federal Of Light) Jag vill bara påpeka att vissa medlemmar här på utomjordiskt bör vakta sin tunga och se efter vad man släpper ur sin käft! För den som förolämpar GFL förolämpar MIG! En förolämpning till från vissa medlemar här och jag drar! Då får ni varken veta om utomjordingar och annat som har med dem att göra som flygande tefat mm....

De som skulle vilja se ett flygande tefat på nära håll någon dag så får värkligen se efter vad man släpper ut ur sin käft. För som jag sa några fler förolämpningar och jag drar.... TACK!!!Obestämd

Anmäl
2012-05-12 05:41 #1 av: [Shamanwolf]

Annica jag hoppas innerligt du inte försvinner och jag har själv erfarit mycket dumheter på i fokus,det obehagaste var dom gånger mitt konto blev kapat , pm samt inlägg gick ut som inte var från mig men snabbt avslutade jag och bytte nick.Nu byter jag kod ofta och då kommer man inte lika lätt åt.

Så trist när folk ska förolämpa andra och sånt gör man av ren avundsjuka när någon har något vettigt och intressant att komma med.Både du och jag lever ju nära med våra flammor min på andra sidan och din från Pleiaderna.

Vi vet vad vi har,vad vi kan så försök att inte bry dig om förolämpningar som kommer och tänk så här det gör människor för dom blir avundsjuk och kan inte ta viss kunskap och upplevelser andra har.Se det som en komplimang att du har något andra inte har.En person som förolämpar mår själv inte bra gjorde man det skulle man inte ha nöje i att göra dumt mot andra.Försök att strunta i sånt.

Jag vet det är inte lätt att ignorera och jag har bytt namn många gånger på i fokus men vill tillbaka till dom trevliga forumvänner som finns på dolda sajter,det är dom som drar andra måste jag strunta i.

Bara nu sen jag tog Shamanwolf har pm kommit från några stycken men dom vägrar jag öppna för jag förstår vad tok det står och det nöjet ska dom inte få och det syns i våra utkorgar när pm är oöppnad,det kan dom gott ha.

Du som alla andra har samma rättighet att visstas här så strunta i dumt folk,svara inte ens på dumma inlägg det bara göder och ger mer bränsle att fortsätta.Ignorerar man ger det sig av sig självt.

Det är uppriktigt inget att bry sig om såna som dummar sig med folk,bara strunta i dom och gör ditt ,berätta det du vill dela med dig av så gör jag och passar det inte vissa ja men slipp då säger jag med ett leende på läpparna.

Jag vill att du finns kvar på i fokus  för du har massor att dela med dig av och jag tycker det är underbart att möta andra som har så starka band och kontakt med sin tvillingflamma vi liksom förstår varandra så stå på dig och låt ingen trycka ner på något vis.

Blir det tufft be Xzai-On om hjälp han finns lika bergfast vid din sida som Wolfen vid min och dom kan vi alltid lita på,dom sviker oss aldrig och stöttar när helst vi behöver.Det vet både du och jag Flört

Det är inte helt ovanligt på forum att folk gör sig dum med andra,har sett det på många håll bara här på i fokus.

Kramen på dig goa Annica ,du har så mycket underbart att dela med dig av,låt ingen annan ta ifrån dig det Kyss

Anmäl
2012-05-12 07:57 #2 av: Marr

Hej Annica! Vad roligt att se dig här, har saknat dina inlägg så jag har gått till "din sida" ibland men inte pratat! Jag är helt på din linje, men tänker inte sluta delta här. Det är pinsamt för dessa nejsägare, för snart så är det hela uppdagat. Nu kanske någon fnissar och fnyser,,,? men så gör det då! Eftersom det finns flygande tefat...som man säger, det vet ju alla upplyst eller inte...så är det ju då konstigt att man kan idiotförklara dom som har sett och hört=haft upplevelser! Men så är det...  fast snart så....

Stå på dig underbara Annica och försök att inte bli för ledsen och arg. Det har allt kokat till i mina (finska) gener emellanåt, men här har jag lärt mig att bättre ta det med ro. Jag litar fullständigt på GFL, men känner jag måste göra något under tiden! Vad ,vet jag inte men snacka å lära sig massor här av sådana som du, vill jag! KRAM på dig!!! Kyss 

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2012-05-12 13:14 #3 av: Amon

Härligt att du är tillbaka Annica! Glad

Jag har också saknat dina inlägg här - och undrat vart du har tagit vägen. Jag får säga som Marr och Shamanwolf - att du ska inte bry dej så mycket om vad andra säger och tycker.

Din sanning är HELT och hålllet DIN - och den kan ingen ta ifrån dej. Så får andra tycka och tänka vad de vill - och hålla sej till SIN sanning. Många har svårt att förstå ovanliga upplevelser som de själva inte har eller har haft.

Så finns det också organiserade personer - som är inne på olika sajter. De slår ner på allt utanför den vanliga "boxen" - för att splittra och tysta oss som har andra erfarenheter. De behandlas bäst med ignoration. Låt dem inte ta din energi och tysta dej - då har de ju nått sitt mål!

Så nu ser jag framemot nya intressanta inlägg från dej!

Kram från din "gamla syster". Kyss

Anmäl
2012-05-12 13:33 #4 av: annica77

#3 Ja dom där förbaskade Dark Cabal och illuminatis och deras allierade organisationer tycks man inte bli kvitt med i första taget precis

Tack allihopa! Ni som är snälla så skall jag lova att Xzai-On och jag skall komma och visa upp sig med hans tefat på nära håll,så ni kan filma och ta foton av tefatet och eventuelt om ni är RIKTIGT,RIKTIGHT snälla får ni filma min pleiadeanska flamma....Flört Men först måste han landa. Vi har ett uppdrag att göra tillsammans innan masslandningen sker...så mycket kan jag avslöja åt er...

Anmäl
2012-05-12 13:56 #5 av: Amon

#4  Det där låter ju riktigt spännande! Får hålla utkik - och ha kameran laddad! Flört

Anmäl
2012-05-12 14:04 #6 av: [Shamanwolf]

Spännande Annica det ser jag fram mot men äger ingen digitalkamera längre den har åkt ut så han törs visa sig utan att bli varken plåtad eller filmad av mig,men det vet han nog redan om.Bara se räcker för mig det är upplevelsen som räknas inte dokumentationen Cool

Anmäl
2012-05-13 05:30 #7 av: [kajmal-0]

kul du är tillbaka annica........vad har du för hemsida ?

Anmäl
2012-05-13 05:42 #8 av: [Shamanwolf]

Kajmal titta i signaturen under hennes inlägg där finns länk till hemsidan Glad

Anmäl
2012-05-13 10:05 #9 av: Cristine

Jag passar då på att säga till alla nejsägare här att vill de ha en sida att gå till så är det bäst att de tänker över vad de säger. Jag förstår att alla inte drar åt samma håll så att säga, men  jag vill absolut inte att någon ska hånas och behöva hoppa av, här ska man kunna diskutera utan att prata illa om varken varken utomjordingar eller något som hör till, elle håna medlemmar.

Den som inte håller sig inom dessa ramar åker ut.

//Cristine

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl
2012-05-13 10:28 #10 av: Cristine

#7 Kajmal det var jag som skrev till Annica och bad henne hoppa över vissa inlägg. Jag gav henne ochså din adress eftersom ni kan utesluta de ni inte vill ha där.

Här ska nu bli ordning och reda och alla ska få säga sina sanningar men utan antydningar till andras, på ett negativt sätt. Man kan tala om att man inte är ense på ett vänligt sätt och det ska bli vår melodi!

Anmäl
2012-05-13 11:05 #11 av: Marr

Bra Cristine!!! Dom som vill nedvärdera oss kan göra det sinsemellan på sina egna sajter! Det gör ju t.ex. UFO- Sverige ganska ordenligt när dom bloggar med varann... Där vill jag verkligen inte vara med!!!! Tvi bubblan!!

Anmäl
2012-05-13 19:06 #12 av: Cristine

Där åkte en upp to the stars forewer!Skrattande

Anmäl
2012-05-13 21:29 #13 av: Marr

Jag är ordenligt jordrotad, men dyker dom upp kommer jag levitera alldeles själv!

Anmäl
2012-05-13 21:34 #14 av: annica77

#12 Bra TACK! Och den lilla ödlan får hållas där också! hahahaSkrattande

Anmäl
2012-05-14 21:18 #15 av: Ninnib53

Jag har också saknat dig Annica! Tänkte att du farit iväg i ett stort moderskepp med din tvillingflamma..

Och nu har ni ett uppdrag innan masslandningen sker. Hm. Det känns allt lite pirrigt. Men jag är glad att du är tillbaka!

Anmäl
2012-05-14 23:35 #16 av: annica77

#15 Jo vi har ett uppdrag att göra. Så han kommer att landa ganska snart! När han landat i den destinaton han skall först så kommer han efter mig sedan. Det skall vara härligt att då äntligen få åka i ett flygande tefat! Kan knapt vänta!Skrattande

Anmäl
2012-05-14 23:42 #17 av: annica77

#15 Haha, Nej inte ännu i allafall! Men innom snar framtid så...Flört

Anmäl
2012-05-14 23:59 #18 av: Amon

Tänk att jag drömde idag att jag var ombord på en rund, ganska platt farkost med flera olika rum i. Jag hade ett eget rum där, det fanns ett större sällskapsrum med flera personer i och så hade ju förarna av farkosten ett eget rum - för dessa såg man inte. Denna farkost kunde ta sej fram på land, i vatten och i luften.

Jag såg också som en stjärnkalender med olika planetkonstellationer på för varje dag - samt viktiga möten på olika platser i anknytning till dessa konstellationer.

Vi var på ett möte på ute havet - och när vi skulle därifrån - så dyker plötsligt farkosten djupt ner i vattnet - jag blir förskräckt och säger - nu dör vi! Men det gjorde vi ju inte förstås - det var en undervattensfärd i rasande fart! Vattnet forsade fram utanför fönstren! Ja, det var en häftig dröm - vare sej den nu var symbolisk, en framtidsdröm eller bara underhållning.. Glad

Anmäl
2012-05-15 13:42 #19 av: annica77

#6 jag tror inte att det var bara en dröm. Till mig låter det som en vision om vad komma skall snart...Flört

Anmäl
2012-05-15 14:27 #20 av: Amon

Ja - kanske det.. ObestämdSkrattande

Anmäl
2012-05-15 20:16 #21 av: Cristine

Jag hade också en utomjordisk dröm i natt, och som många gånger förr

var jag ombord på ett skepp och  kände genast igen mej, det är ett rum med bara skärmar runt väggarna avlånga och buktiga och ibland kommer de emot dej som zommande, de har inga fönster men man ser på skärmarna allt där utanför som om de skulle vara stora rörliga fönster

Som alltid så ville jag veta olika saker och undrade vad jag gjorde där  och då hände något som inte hänt på 3½ år, jag såg min guide(förut har jag aldrig vänt mej om för att titta på honom, jag vet inte varför!!)

och han talade med sin lilla mun, jag blev väldigt förvånad för han lät som ett litet barn och entonig ungefär som autister, just när jag tänkte att det skulle bli svårt att koncentrera sig på vad han sade med en 6 årig flickas röst så mörknade den och hördes mycket vuxnare. Han svarade att jag undrat om djuren  var deras och andra rasers husdjur och talade om att eftersom jordaxeln ruckat på sig lite mer än vad den skulle så hade väggarna mellan dimentionerna blivt så tunna på en del ställen att det var lätt att gå igenom så många försvunna från jorden har helt enkelt travat eller kört in i en annan, både flygplan båtar och bilar och med färvåning sett en annan värld. Medans vi inte vet av att vi kan komma till en en annan dimention så vet de av det på andra sidan, så många finns här.Fast några kan gå vilse där också. Jag skulle fråga om hur de blir till en annan gång jag var där men hann inte så nu passade jag på och då fick jag veta att de lever väldigt länge och de dör inte av sjukdommar utan det kan då vara av en olycka men att de kan reinkarnera själva på en gång eller vänta, det kan de styra själva och de kommer tillbaka som vuxna, men de vill ha mer jordiska gener för att passa in här för i framtiden ska vi ha mera umgänge och resa mellan planeterna.

Många av deras djur och insekter har kommit igenom så en del sjöodjur är nya medan andra har alltid funnits här. jag ska lämnas av och undrar innan vad som ska hända och han säger att jag behöver inte oroa mej.

Anmäl
2012-05-15 20:52 #22 av: stina63

Jösses cristine den där drömmen var mer än en dröm, Förvånad

Anmäl
2012-05-15 22:12 #23 av: Marr

Waow! Ja vilken fantastisk dröm! Fast jag säger som stina, det var nog mer än en dröm... sen ser man ju svaret om "husdjuren" i den upplevelsen bl.a. Åhh vad härligt!

Anmäl
2012-05-15 22:19 #24 av: annica77

Jag vill bara meddela att det finns en utomjordisk ras som är småvuxna och påminner om småbarn både i utseende och röst...Nu minns jag inte på rak arm vilket namn de har. Vet bara att det finne en utomjordisk ras som är småvuxen och påminner mycket om barn och äve rösterna...

Anmäl
2012-05-15 23:04 #25 av: Amon

#21  Det var en fantastisk dröm, Christine! Glad

Men är det inte de "små grå" som är här för att få tag i mänskliga gener genom att skapa hybrider mellan människor och deras ras - i utbyte mot viss teknologi som nästan uteslutande använts inom militärindustrin? Detta har jag läst om på många ställen. Men kanske det finns flera olika raser av "de grå" också? Obestämd

Anmäl
2012-05-15 23:38 #26 av: [spacebeam]

Dröm eller verklighet .... Jag tror det var på riktigt . En sak som jag undrar Christine är : hur kände du dej när du vaknade ? Kände du dej varm och trygg inombords eller inte. I den känsla du upplevde, tror jag svaret finns på vilka de var.

Anmäl
2012-05-16 17:14 #27 av: Cristine

Jag kände mej trygg och jag glömde skriva allt, det var så mycket så man kommer inte ihåg. Har hämtat texten. 

.Nu kom jag ihåg en sak till som han sade och det var att naturligtvis så var det olika mellan raser från olika planeter, att många såg ut som vi ock fick barn, att en annan ras inom deras släkt tillverkade barnen ungefär som man gör på jorden in vitro andra planterade in gener i andra, att långt tillbaka i historien hade de kunnat få barn på naturlig väg men förlorat de egenskaperna och samma kommer att hända med oss om inte forskarna stoppar upp med det. Sexualdriften drivs utav fortplantering(heter det så?) men upphör den driften, för att längre fram inte ens behöver bära på barnet så försvinner den lustan.

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.