Annons:
Etikettupplevelser
Läst 3697 ggr
Jonpih
5/11/12, 9:30 PM

11:11

Märkliga saker händer just nu. Jag tittar sällan på klockan på min mobil. Men de senaste 14 dagarna när jag tryckt på mobilen för att se vad klockan är så står det 11:11. Varje dag i 14 dagar. Vad är oddsen på det. Idag satt jag på jobbet och undrade vilket datum det var idag. Jag tittade i kalendern på skrivbordet. Jaha den 11:e. Tryckte samtidigt på mobilen som låg bredvid. 11:11. Jag blir inte ens förvånad längre, bara fascinerad. För några år sedan fick jag berättat för mig om betydelsen av att hela tiden se 11:11. Det var prat om starchild och lightworkers och jag vet inte vad. Nu till min fråga. Är det någon som hört talas om detta? Jag har försökt söka lite på nätet men hittar inget matnyttigt. Det kanske är fler som upplevt samma sak. Och det är ju inte bara i mobilen jag ser dessa elvor. De dyker upp överallt hela tiden. Jag ville bara skriva av mig lite, i all välmening. Ha en bra kväll! En annan dag kanske jag berättar om min närkontakt. Jag brukar inte prata om det eftersom jag inte känner någon som tror på det. Men det där känner säkert många av er igen. Jaja, nog om det. Tjingeling!

Annons:
[Hukanson]
5/12/12, 7:57 AM
#1

Om du tittar runt på trådarna här på sajten så ser du att detta varit uppe många gånger tidigare under åren. Mänga har upplevt att de ser sifferkombinationen överallt en tid.

Du skriver att du har en närkontakt men inte någon vän att prata med om detta. Låter litet trist tycker jag med tanke på att det ändå finns så många andra som ochså har kontakt och denna och andra sajter är ju till för att föra sådana människor samman att de börjar prata med varandra och blir vänner.

Ghosthunter
5/12/12, 8:48 AM
#2

Jonpih - Här har du vänner och det hade varit jättekul att läsa om din närkontaktFlört

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

annica77
5/13/12, 2:01 PM
#3

Här har du en telepatist som har polare som är medlemmar i the galactic federal of light (GFL). Jag snackar telepatiskt med dem så gott som varje dag! Min tvillingflamma är hemma från Kajeru, Alcyones 3dje planet. Alcyone ligger i pleiades. Min tvilling flamma heter Xzai-On Kumjat och är med andra ord en pleiadean…många av oss här på jorden skulle kalla honom till alien, men för mig är han en underbart man från pleiades, alltå från stjärnorna…Med andra ord, mina vänner är Et´s….

Det du beskriver är ett typiskt tecken på en stjärnfrö (Starseed) och lightworkers…Glad

KyssMy eternal love to my beloved flame! Kyss

http://pleiades.site40.net/xkumjat

Marr
5/13/12, 4:06 PM
#4

Jonpih! Du har kommit till rätt ställe! Här behöver man inte känna sig annorlunda. Här finns de rätta personerna att dela upplevelser med och man väcker sådant som varit "begravt" länge i ens sinne. Man lär sig massor om universum&på köpet sig själv! Skrattande

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Denna kommentar har tagits bort.
[kajmal-0]
5/13/12, 5:43 PM
#6

# 5 men herregud!

Annons:
[kajmal-0]
5/13/12, 5:43 PM
#7
Cristine
5/13/12, 7:03 PM
#8

Sim- salabim!Flört

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[GunillaR]
5/13/12, 7:33 PM
#9

Tänk vad det är praktiskt att trolla ibland. Flört

Jonpih
5/13/12, 9:44 PM
#10

Tack alla för god energi! Jag anar att ett inlägg blev borttrollat. Hann inte läsa det , men det kanske var lika bra det. :-)

Marr
5/13/12, 10:04 PM
#11

Hej hopp iväg i full galopp, Bye bye!

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Cristine
5/13/12, 10:26 PM
#12

Javisst är man trollpacka måste det utnyttjas!Skrattande

Jag hade redan varnat!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Amon
8/5/12, 10:25 PM
#13

Cristine - har du kollat hur många medlemmar det finns just nu på sajten?

Just det 1111 st! Och just när jag skulle lägga in detta - så visar min klocka på 22:22.

Ofta - när jag tittar på klockan - så visar den just på 11:11 - eller 22:22… Oskyldig

Annons:
Amon
8/5/12, 10:45 PM
#14

Och här en kort video som förklarar lite om de återkommande numren 11:11 mfl.

Cristine
8/5/12, 10:56 PM
#15

Wow..du har rätt Amon 1111 medlemmar, jag ryser!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Amon
8/5/12, 10:59 PM
#16

Japp - och här kommer en video till om 11:11:

Marr
8/6/12, 8:51 AM
#17

Oj det var bra uppmärksammat av dig Amon! Vad spännande och bra förklaringar i filmerna. Tack Amon!

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Amon
8/6/12, 11:11 AM
#18

Nu har en ramlat bort - så nu är det "bara" 1110.

När jag läste nyheterna på text-TV nyss - så kom jag att tänka på de här talen - och kollade då text-Tv sidan som jag just läste på - och den hade nummer 111.

Sedan kollade jag min termometer: den visade på 22.2 grader inomhus. Och just nu när jag ser på klockan - så visar den 11.11 !!!

Mystiskt!? SkrattandeFlört

Marr
8/6/12, 12:34 PM
#19

Ringde min väninna och med gråt i rösten bad henne komma med värktabletter till min tandvärk. Gissa vad klockan var? 11:11! Hon kommer och medecinen intogs, sen säger jag till henne att nu är värken borta. Tittade på klockan för att se hur lång tid det tog. Klockan var då 12:22! Lite mysko faktiskt! Glad

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Jonpih
8/6/12, 1:13 PM
#20

När det väl börjar så blir man inte av med det :-) Titta på klockslaget ditt inlägg kom in Amon.

Annons:
[Hukanson]
9/16/12, 4:25 AM
#21

Hej Jonpih, du är inte sämre själv, he he.

Detta år går det att tajma in en märklig datering; den 12 december 2012 kl 12:12.

Nandini
9/16/12, 9:34 AM
#22

Ja, det är intressant med dessa siffror som återkommer! Är själv intresserad av numerologi och tarot. Tarot är inte bara bilder utan lika mycket siffersymboler.

För mig är det siffrorna 21:12 på klockan som återkommer ständigt. Fast det kanske beror på att jag fyller år då!

Kristetoffer
9/16/12, 11:11 AM
#23

vaknade nyss och gick in för att läsa den här tråden… vad är klockan?

Nandini
9/16/12, 2:40 PM
#24

He! He! Nästan kusligt! Men också fantastiskt!

Nandini
9/16/12, 2:40 PM
#25

He! He! Nästan kusligt! Men också fantastiskt!

yamher
9/17/12, 10:20 AM
#26

Det finns en film som heter 11-11-11. Det är visserligen en skräckfilm men den ger en relativ bra beskrivning av fenomenet 11 :11.

Ettorna står, vad jag har fått lära mig, om möjliga öppningar. Inte att dagarna i sig blir mer magiska som 11-11-11 utan att de kan göra sig enklare att öppna portaler o liknande.

Men helt hundra är jag inte.

Vet att 3or står för förändring. Mycket har just den betydelsen för oss också; auktioner 1,2 …3 och så byter föremål ägare. men även annan nedräkning sker ner till tre. Från gammalt till nytt. Det kan röra sig om tex flytt, någon flyttar ut andra flyttar in osv.

I samband med 3.33 (kl.) och 4.44 rör det sig ofta om en förändring som är stor nog att påverka vår omgivning. Ungefär som att kasta en sten i en sjö och det blir vågor eller snarare. Större sten - större ringar, fler ringar (fast med tiden kan det som ska ske redan påverka oss innan det har skett). Du lämnar något till någon och påbörjar något annat.

Behöver inte inträffa precis i samma stund som förändringarna sker utan kan ske i sekvenser - omgångar - innan själva händelsen beroende på omfånget av det och betydelsen för andra av själva händelsen. Hur medveten man själv är (eller känslig).

En del av iaktagelserna saknar säkert också betydelse. Om man kollar en gång på klockan och ser 22.22 betyder inte att något kommer att ske. Lika väl som det kan handla om en mindre företeelse. Och inte alltid som vi tror.

Men ett intressant fenomen. Som att studera naturen inför förändringar, naturfenomen osv. Inför varje jordskalv, vulkanutbrott eller storm finns det inte alltid så tydliga tecken andra är det tydligt om man är medveten. Alla tecken leder inte till utbrott heller. :)

Alis volat propriis Oskyldig

Upp till toppen
Annons: