Frågor inom ämnet söker svar

Husdjuren?

2012-05-10 16:37 #0 av: Cristine

Det sägs att det finns aliens som bor i hav och sjöar, är det deras djur måntro.Tungan ute

Det är konstigt att de två sista åren har man hittat så många underliga djur världen över.

Vad tror DU?

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl
2012-05-10 16:43 #1 av: Cristine

Fin färg har de iaf, man skulle nästan vilja ha en, de är så lekfulla!Skrattande

Anmäl
2012-05-10 18:18 #2 av: Christina_46

Hu då. Hoppas inte filmerna är riktiga. Burr

Anmäl
2012-05-10 18:37 #3 av: Cristine

Jag tycker de är söta, och så roligt den i första filmen har, det ser ut som att den skrattar.

Anmäl
2012-05-10 20:11 #4 av: Gahella

Jag tror dinosaurier finns för jag har haft en mycket levande dröm om en sådan, upplevde att jag befann mig i den inre jorden då. En s.k klardröm, alltså ingen dröm utan ett minne från en annan verklighet :)

Sedan har jag hört att de bor i den inre jorden, att de tog sin tillflykt dit vid en brytningstid då de har en större kärleksförmåga än vi människor har. Och när det är dags kommer vi leva igen i samma verklighet.

Och de rör simmar i jordens tunnelssystem, vattenådror som leder till alla hav och sjöar och ibland visar sig för oss människor. Som den där lille parveln på filmen :))

Anmäl
2012-05-10 20:52 #5 av: Cristine

Tänk att så har jag alltid tänkt att det varit, att de simmar i grottor och smala passagen från hav till sjö och vise versa

Anmäl
2012-05-11 00:03 #6 av: Marr

Ja dom här är ju jättesöta! Det är ju så mycket vi inte har sett än så länge, så varför inte, egentligen? Det stämmer ju bra med tiden också.  Det har man bl.a kunnat läsa i GFL:s agenda från i år. Just med att vi skulle bli medvetna om och upptäcka många nya arter. Att livsformer som vi aldrig kunnat tänka oss, existerar! Delfiner t.ex. ska ju ha kontakt med Inner Earth...... 

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2012-05-11 08:03 #7 av: Ghosthunter

Även här finns de små sötingarnaSkrattande

Marr - det ligger mycket i det du säger och även dessa små krabaterna börjar att visa sig. Det finns ju också en hel del djurarter som har överlevt sen dinosauriernas tid...t.ex krokodiler, så varför inte dessa? Det behöver ju inte vara några övernaturliga väsen....bara överlevare sen urminnes tiderGlad

**ΤΟ ΜΕΓΑ ΘΗΡΙΟΝ DCLXVI**

"Döden innebär inte ett slut, det är bara en förändring"

"Världen skulle må bra med lite mer Värmland"

Anmäl
2012-05-11 08:30 #8 av: Marr

Jaa, just precis så är det ju! Tog upp det här med en kompis igår och naturligtvis får jag höra; -Men skärp dig! Då blir jag grinig och replikerar; -Skärp dig själv! Är du intelligent eller? Tala INTE om för mig att jag är idet blå för då tappar jag respekten för dig! Jag accepterar att man har skilda åsikter, men tala för f*n inte om vad jag SKA tro på eller inte. Då kan jag lika gärna gå med i en sekt! Det tyckte han va bra sagt och slog upp en liten hutt å vi skålade på det! Ha ha ha! Det här tyckte jag var lite härligt för vi är väldigt goda vänner! Tungan ute

Anmäl
2012-05-11 10:01 #9 av: Andina

Spännande! Oavsett det är nya 'jordiska' arter eller har ett drag av "övernaturligt" i sig - så tycker jag också de ser go'a ut! Och de verkar ju inte vara ute efter att bita någon människa i baken i alla fall - inte på videofilmerna åtminstone - så då är de nog söta till sättet också! ;))

Det är härligt att det finns arter som människan ännu inte har sett - för då har vi mer att upptäcka och kanske inser att vi inte vet allt, som vi gärna vill tro ibland... ;)

Jag har inte läst så mycket om GLF's agenda - men kanske ska jag sätta mig ner för att leta rätt på och läsa om det...

Marr - Härlig vän du har!

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Anmäl
2012-05-11 10:13 #10 av: Cristine

Jag blir så himmla glad när jag ser dem, särkilt den första som tycks njuta i stora drag !Skrattande

Anmäl
2012-05-11 10:52 #11 av: Marr

#9 Jaa han är för bra! Har känt varann snart 30 år... Sen verkar det ju även finnas mindre söta "djur" också. Kanske bäst hålla ögona öppna i fortsättningen??? Man vet ju aldrig vad som kan dyka upp... he he he!! brrr!! (fast jag glor ju jämt men mest i himlen...) #10 Jaa! Han skrattar verkligen! Han är för härlig, vad han nu är för något! Skrattande

Anmäl
2012-05-11 16:43 #12 av: Gahella

#5 Jag med Cristine, det har känts så självklart på något sätt som om man vet att det är så....Glad

Ja h*n är såå gullig :))

Anmäl
2012-05-11 21:39 #13 av: stina63

Den var ju söt lille draken eller ödlan vad det nu var för någotGlad

Anmäl
2012-05-13 21:40 #14 av: Minoth

Kolla på nya avsnittet Ancient alisens - aliens and dinosaurs

Den var riktigt riktigt intressant och kan svara på en del av dessa frågor :)

Medarbetare på Burfåglar och Undulater

Anmäl
2012-05-13 21:48 #15 av: Marr

#14 Var kan jag hitta det avsnittet? På teve? Vilken kanal isåfall?

Anmäl
2012-05-13 21:57 #16 av: Minoth

#15 nej man kan ladda ner

Anmäl
2012-05-13 21:59 #17 av: Cristine

...............................................................................

Anmäl
2012-05-13 22:08 #18 av: Minoth

#17 tack! :) där är den jag menar. Har du sett den? Vad tycker du?

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.