Frågor inom ämnet söker svar

Ni som gillar ufoballonger...

2012-05-04 17:25 #0 av: Cristine

har en video här full av dem( och lite till).Skrattande

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl
2012-05-04 20:20 #1 av: Marr

Sedär, så jobbar dom! Satt häromdagen å läste Claes Svahns blogg, (som f.ö inte verkar så värst spännande) hur han försökte få tag i människor som skulle lämna uppgifter. Fast det var så hopplöst för ingen ville svara!  Dom sökte mig med för många år sedan, men jag svarade inte heller när dom ringde. Kände att detta viktiga har jag ingen lust att delge dom. Attityden mot uppgiftslämnare verkar ju inte blivit ödmjukare med åren heller. Synd! Rynkar på näsan

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2012-05-04 20:34 #2 av: Cristine

Autistiska dottern som alltid köpt hans böcker när de kommit ut är besviken och vill inte ha dem längre nu tror hon att allt han skriver är falskt.

Anmäl
2012-05-05 08:12 #3 av: Marr

Klok dotter! Det som retar mig är "översittartendenserna" och attityden till människor. Ingen respekt! Denna film är ett bra bevis på deras typiska sätt att arbeta. Tragiskt&sorgligt! Rynkar på näsan

Anmäl
2012-06-30 15:42 #4 av: Marr

Har funderat lite på vad han Sävedalarn gör nu för tiden...Här i allafall en liten snutt om hans aktivitet på bloggen. Motarbertad verkar han ju bli iallafall...Suck!Rynkar på näsan

http://www.youtube.com/watch?v=M2iGBk9SbSE

Anmäl
2012-06-30 17:15 #5 av: [kajmal-0]

organisationen ufo-sverige är numera helt och hållet en skeptikerorganisation...deras forum som tidigare varit fritt. är numera cencuerat. inlägg som görs på forumet, måste granskas , innan de läggs ut.............har skrivit i många år på deras forum.........när jag gick ur från nån månad sen togs alla mina inlägg bort

Anmäl
2012-07-01 15:06 #6 av: Marr

Jaa du kajmal, inte ska du vara med hos dom där elakingarna. Dom har minsann gjort narr av oss här med och gjort sig så lustiga så! Varför då? Att man sen bråkar med folk också bara för att dom säger vad dom upplevt/sett...va? FörvånadSkrikandes

Synnerligen oproffesionellt från en stor organisation! Konstigt att man sen blir misstänksam eller... ? Nää du den gubben går inte. Att det ska vara så svårt med lite ödmjukhet...tänka kan man väl göra själv utan att jävlas med andra... Glad jag inte har bråttom av mig, annars hade jag hunnit gå med där en gång i tiden....SkämsGladTungan ute

Anmäl
2012-07-01 18:08 #7 av: Cristine

Jag hejar på Säverdalarn för hans arbete med att fånga dessa ovnis och bli känd långt utanför Sveriges gränser, han har också visats upp på en international ufo kongress.

Anmäl
2012-07-01 18:40 #8 av: Ghosthunter

Jag gillar inte UFO-Sverige heller. Visst ska fenomenen granskas noga..men inte så stenhårt och med dessa översittartendenser.

Jag har böcker med Claes Svahn och visst är en del böcker bra....så länge inte Svahn kommer med sina skeptiska kommentarer som han alltid ska lägga in....det är bara såååå tröttsamt *suck*

Jag fattar inte varför man skriver böcker om sånt som man inte tror på? Han är nog bara ute efter att tjäna pengarObestämd

**ΤΟ ΜΕΓΑ ΘΗΡΙΟΝ DCLXVI**

"Döden innebär inte ett slut, det är bara en förändring"

"Världen skulle må bra med lite mer Värmland"

Anmäl
2012-07-01 18:46 #9 av: Ghosthunter

Förresten....att vi inte bjuder in mannen i Sävedalen här på UJ?....det hade varit jätteskoj och ha honom här!!Glad

**ΤΟ ΜΕΓΑ ΘΗΡΙΟΝ DCLXVI**

"Döden innebär inte ett slut, det är bara en förändring"

"Världen skulle må bra med lite mer Värmland"

Anmäl
2012-07-01 19:38 #10 av: Marr

Han verkar ha det hett om öronen så han kanske inte orkar, men här skulle han ju få stöd... Har ju sett precis samma som han i många år. "Ada" & jag ska ut och åka där i sommar nu, för det har hon lovat. Ska allt hålla ögona öppna efter honom med hi hi! Skulle vara himla kul att prata lite, ifall nu han tycker det själv vill säga...  

Anmäl
2012-07-01 20:25 #11 av: Gahella

Tittade nyss på filmenoch såg att det var taget texter från Ufo-sajten som jag var med och drev då.

Jo tack vi hade ständiga besök av dem bl.a Håkan Blomqvist som är en av dem som driver Ufo-Sverige. En av dem *Intresserad* var nog bland det sjukaste jag varit med om för han verkade vara helt besatt av vad vi tyckte på sajten! Sedan gick han in på Ufo-Sverige och skvallrade om vad vi tyckte och det ständigt och jämt, på slutet kom han in undercover då vi slutligen fick nog av deras ständiga frågor och som aldrig lyssnade på svaren och stängde av dem.

Så där blev jag verkligen varse deras taktik och hur den sög märgen ur oss.

Ufo-Sverige startades från början av bl.a Carl-Axel Jonzon som var helt seriös i denna fråga, men det sägs att han blev av med den under vad man kan kalla en kupp av herr Svahn och c:o

Anmäl
2012-07-01 21:21 #12 av: [Legacy]

Det är intressanta videos tycker jag, men negativa skeptiker ska jämt förstöra allt. Håller med #8, har själv en bok av Clas och innehållet var kul ända tills man läste att "det får man tro som man vill" och bara ger en massa naturliga förklaringar! Då är det inte alls spännande längre!

Men jag tror! trots allmänhetens skepticism. man får tro vad man vill, enligt mig.

Anmäl
2012-07-05 04:27 #13 av: [kajmal-0]

om ufo-sverige....http://www.youtube.com/watch?v=zYOGFLCSx-4&feature=plcp

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.