Annons:
Etikettutomjordiskt
Läst 2073 ggr
Marr
5/4/12, 12:51 PM

Svarta fåglar ur himlen?

En händelse jag minns från de "intensiva" åren, 2005 tror jag att det var; En väldigt mulen dag när det gråa låg tjockt i himlen, jag står vid köksbänken och tittar ut över gärdena. Plötsligt kommer ur skyn ca 200-300 meter ut, den ena svarta "fågeln" efter den andra, störtandes ner.

Ungefär 15-20 st hann jag uppfatta med huvudena före utan vingslag. Det konstiga var att dom verkade tunga som bly och jag funderade, är det här verkligen fåglar? Dom föll/störtade med en enorm hastighet utan att den minskade på något vis och försvann där marken började. Utomjordiskt eller ej men jag jag ryste/rös! Ingen verkar veta som jag frågat heller.

Tänkte på militären men inga flygplan kunde höras. Har någon annan en förklaring vad detta kan ha varit? Jag fattar det då inte! Förvånad

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Annons:
Gahella
5/4/12, 3:19 PM
#1

Ja usch vilken rysare ! Det måste känts som en mycket märklig upplevelse.  Förvånad

Cristine
5/4/12, 5:54 PM
#2

Nej har ingen aning faktiskt.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Ghosthunter
5/4/12, 6:23 PM
#3

Jag tror att det pågår en jäkla massa hemliga experiment med ultraljud, gifter och fan och hans moster som får fåglar att dö knall fall. Det har ju kommit rapporter om mängder av döda fåglar på små områden på senaste tiden.

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Marr
5/4/12, 6:50 PM
#4

Jo Spöket så är det nog också, fast då såg det snarare ut som "fåglarna" begick självmord. Tror egentligen inte att det var fåglar, men vad annat kan man tänka sig?? Ett mycket märkligt "skådespel" iallafall. Obestämd

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Ghosthunter
5/4/12, 6:51 PM
#5

Ja, det är märkligt. Men gick du aldrig ut och kollade på marken?

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Marr
5/4/12, 7:07 PM
#6

#5 Vi gick så långt man kunde komma på gärdena säkert 300-400 meter. Sen kom surmark med ån Tidan ivägen. Fanns inget att se, inget onormalt. Som om inget hade hänt…. Obestämd

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Annons:
Ghosthunter
5/4/12, 8:02 PM
#7

Okay….kanske inte så lätt att hitta heller om det är så pass stort område?Obestämd

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Marr
5/4/12, 8:27 PM
#8

Nej det var ju hur stort som helst när man gick å letade. Funderade om jag sett i syne, men det var för tydligt. Så är det ibland….

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Huygens
3/14/15, 10:29 AM
#9

Artikel om fågeldöden, som fortfarande pågår. Debatten mellan forskarna är uppjagad om man ska tro tidningen. Det verkar relaterat till älgdöden och laxyngeldöden menar vissa forskare. Det kan vara B-vitaminbrist, men ingen vet säkert.

Kan lika gärna vara mickrovågor eller ultraljud i luften.

Marr
3/14/15, 3:10 PM
#10

#9 Fy vad sorgligt!😢Är mycket runt Vänerns sydöstra kant och har ingenting sett av detta. Än så länge… kanske man ska säga. Detta borde ju tas ordentligt på allvar och utredas.

De fåglar som jag då såg 2005 störta mot marken kan möjligen varit Kajor eller Kråkor. Det var kusligt.

När 100 tals fåglar ramlade ner från träden i Falköping en vinternatt sedan några år efter, så tänkte jag ju på denna händelse. Dom dog ju inte ögonblickligen heller. Vill inte se sånt…aldrig någonsin!

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Huygens
3/14/15, 3:16 PM
#11

I och med att så många dör på en gång, eller faller ner på en gång på liten yta, tror jag inte på sjukdom. I alla fall ingen vanlig sjukdom, för då skulle fåglarna trilla av pinnen mer utspritt över tid, kanske över några dagar.

Marr
3/14/15, 3:33 PM
#12

Nej det verkar snarare vara en reaktion på chock, men jag är ju inte veterinär heller så vad ska man säga. Mer än att något är ordentligt fel någonstans…

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Gahella
3/15/15, 2:35 PM
#13

Precis som hopis och sioxerna spått om sedan långa tid tillbaka,  men det är ju lärdomar samtidigt, och det som ska dö och det som ska födas löper parallellt med varandra. Så ser jag det i alla fall.

Förra århundradet hade en gammal vis kvinna, vid namn Eyes of Fire, från Creeindianerna en framtidsvision. Hon profeterade att en dag, pga den vite mannens girighet, ska komma en tid, när jorden kommer att vara förstörd och utarmad, skogarna kommer att var förstörda, fåglarna att falla från luften, vattnet att bli nedsvärtat, fiskarna att bli förgiftade i floderna och träden kommer inte längre att finnas, mänskligheten som vi kommer att uppleva den kommer att göra allt utom att upphöra existera. Det ska komma en tid när alla de som bär med sig kunskaper och sedvänjor från stammarna, de som kan de gamla legenderna, historierna, kulturella ritualerna och myterna kommer att behövas för att återställa vår hälsa och göra jorden grön igen. De kommer att vara mänsklighetens nyckel till överlevnad, de var Warriors of the Rainbow. Det ska komma en dag av uppvaknande,när allt folk från alla stammar kommer att bilda en Ny Värld av Rättvisa, Fred, Frihet och igenkännande av den Stora Anden (Great Spririt).   

   http://paranormal.se/topic/profetior_om_rainbow_warriors.html

Annons:
Marr
3/16/15, 7:00 AM
#14

Fenomenet med unga djur som dör och har höga halter av bly sändes på Västnytt i går…Detta har ju skett med våra Havsörnar också det sista. Det finns nog mer än en orsak i detta med den mystiska fågeldöden.😕

http://www.svt.se/nyheter/regionalt/vastnytt/blyutslapp-hotar-fagelliv

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Magi-cat
3/16/15, 7:35 AM
#15

Fågeldöden, det är något så hemskt…😢 Det borde ge större rubriker än "Mellon" i alla fall.😡

"Fåglarna dör i drivor". Och forskarna kommer inte överens om orsakerna. 

http://miljo.ifokus.se/discussions/55008e098e0e745547002030-faglarna-dor-i-drivor?discussions-1


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Ghosthunter
3/16/15, 8:21 AM
#16

Människan förstör våran jord……måste döda för pengar, det är tragiskt!!😡

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Gahella
3/16/15, 8:25 AM
#17

Ja det är verkligen sorgligt att allt vi äter, andas in, bygger och inreder med förgiftar oss från vaggan till graven 😕

#15 Är det inte alltid så att distraktionerna finns där så vi inte ska orka bry oss?

Men om sagt "sent ska syndaren vakna"😓

Upp till toppen
Annons: