Dimensioner

dimensioner

2012-05-04 08:23 #0 av: [kajmal-0]

hade besök för ett antal dar sedan.....det var som en annan dimension, de pratade olika personer , bakom en osynlig vägg, de hjälptte mej med vissa saker. och de ville att jag skultle komma över, jag försökte förklara för dem att jag inte kunde gå igenom väggen.jag frågade om det var en dimensionsport oss mej. ja svarade de...vi pratade och de sa att en av dem var gud.          tillslut kom en över, en man. jag kunde inte se honom, men kände hans närvaro. katten satt och stirrade stint mot hallen där han stod.........jag måste nästan skratta,( när han gick, jag hörde hur hans röst försvan längre och längre bort)  så sa han "du håller på i småskolan"

Anmäl
2012-05-04 18:26 #1 av: Ghosthunter

Oj, det var en intensiv och spännande upplevelse. Du skulle fråga hur du kan ta dig genom porten.

Lite komiskt också...."Du håller på i småskolan" Skrattande

**ΤΟ ΜΕΓΑ ΘΗΡΙΟΝ DCLXVI**

"Döden innebär inte ett slut, det är bara en förändring"

"Världen skulle må bra med lite mer Värmland"

Anmäl
2012-05-04 23:14 #2 av: Cristine

Det händer mycket hos dej Kajmal.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl
2012-05-05 08:23 #3 av: Marr

Om du går igenom porten kajmal, se till du kommer tillbaka. Annars kommer katten och vi sakna dig! Fast du vet säkert vad du gör. Vilket spännande liv du har, jag gillar att läsa om det. Tack! Glad

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2012-05-05 09:22 #4 av: Ghosthunter

Ja, han får uppleva en massa spännande saker och det är kul att läsa omFlört

**ΤΟ ΜΕΓΑ ΘΗΡΙΟΝ DCLXVI**

"Döden innebär inte ett slut, det är bara en förändring"

"Världen skulle må bra med lite mer Värmland"

Anmäl
2012-05-12 10:50 #5 av: [kajmal-0]

har en gammal svart-vit tv igång  snöande.........får se om de kan vissa sej på den!

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.