Annons:
Etikettupplevelser
Läst 1787 ggr
[kajmal-0]
4/26/12, 2:23 PM

kamjal

de som känner till min guide kamjal..så är hon tillbaka igen,..hon kom efter jag såg det stora skeppet, som det finns en tråd om……..hon är snäll å rar hon säger love hela tiden.   problemet är att det har kommit hit lägre andar, ganska många av dem!. som följer efter och letar kamjal hela tiden. de  letar efter en port in hit till mej….det är ändå lätt att skilja dem från kamjal, som är så att säga en massiv ande eller utomjording……de andra andarna försöker använda sej av en liknande röst , och färg i sina tal som kamjal.  ja  när jag hör andar tala så hör jag hur massiva/vilken färg de har på rösten.så med träning går det skilja dem och exempelvis utomjordingar i från varandra

Annons:
[kajmal-0]
4/26/12, 2:28 PM
#1

exempelvis andar från atlantis   har jag sett i visioner, och de är smutsgula i färgen, efter som de är inte nog rena………………………..sätter in det igen…………….atlantisborna gick under av sin egen teknologi, det finns vissa ännu idag som återfödds på jorden, de var så tekniskt avancerade, att de kunde förandliga själva, så de flesta av dom blev andliga på konstgjord väg, men så blev de inte förandligade genom evolutionen, så de är konstgjord andliga, och har en del mänskliga brister kvar, en del valde att vara fortsatt fysiska, som återfödds eftersom århundranden går, de har tillgång till ett fåtal ufos, men vill inte ha kontakt med utomjordingar, utan ser jorden som sin planet, och vill upplysa människor i mindre begränsning, eftersom de behöver gener från levande människor, de som är fysiska, och de andliga som vill återföddas , som fysiska igen, det finns många framstående mänskliga personer genom världshistorien, som kan ha varit återfödda atlantisbor, när det gäller m,i,b, männen i svart kan det vara atlantisbor , som vill förhindra männsklig kontakt med utomjordingar…………..de konstgjord andliga atlantisborna blev inte nog "rena" i sin andlighet eftersom , den var skapad av dom själva,så det förekommer fortfarande strider, i deras andliga värld, de bråkar om vem som ska vara kung av andalusien,när atlantis sjönk i havet, så flydde de överlevande fysiska till provinsen andalusien i portugal/spanien ( eropas äldsta stad är för övrigt cardiz i andalusien. och portugal, är det första landet i europa)

Farwuq
4/26/12, 5:59 PM
#2

Kajmal-0, har du någon "hemsida" där du samlar ditt textmaterial?

Obestämd

Dina texter är intressanta, men här på iFokus så är de fragmentariska. Det skulle vara kul och få en samlad bild av dina besökare.

Gärna med teckningar och annat bildmaterial.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

[kajmal-0]
4/26/12, 6:10 PM
#3

hade en sajt men lade ner den…ingen ville skriva där å så var det dyrt att ha den

Farwuq
4/26/12, 6:21 PM
#4

Finns det inga "gratis" webbhotel, med reklam och sådan där du kan ha ditt stuff?

Jag kollade på din gamla sajt även om jag inte skrev något där inne.

Det funkar på samma sätt här på iFokus, det är kanske en av tio som skriver något, de andra bara läser.

Glad

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Marr
4/26/12, 7:48 PM
#5

#1 Jag ryser lite när du pratar om smutsgula. Den färgen hade den jag såg på ett tak, knappt 100 m framför mig. Smala långa armar, smal kropp 1-1,20 m lång. Känner du igen det? (Skrev om den händelsen för ngr månader sen). För övrigt gillar jag också dina texter, logiskt liksom!

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Farwuq
4/26/12, 8:15 PM
#6

#5

Jag ryser bara du nämner, dessa.

Jag har själv mött något liknade och det var inte kul.

Rynkar på näsan

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Annons:
Cristine
4/26/12, 8:23 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

Kajmal, jag var ute på spanska nätet  för några veckor sedan och då hittade jag en alldeles färsk video om att de hade hittat en massa ruiner utanför andalusiska kusten och skulle leta upp den igen men kom in på en annan  video om ett nytt hotell de byggt 100 meter från där jag bodde och då kom jag av mej. ska försöka hitta den igen.

OT..här bodde jag! Här någonstans ska de finnas

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Marr
4/27/12, 8:15 AM
#8

#6 Fy 17! Hoppas jag inte blev smittad med något. Dom var på besök i ett helt dygn nästan. Han (alien) såg mig/oss och vi honom. Sa till honom att; Ingen ide att kamoflera dig, för jag har redan sett dig(när han försökte anta formen av en parabolantenn). Undrar jag vad dom gjorde på grannhusets tak egenligen? Obestämd

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

[kajmal-0]
5/1/12, 7:00 AM
#9

#2   nya filmer på min kanal…………         http://www.youtube.com/user/blendalism?feature=guide

[kajmal-0]
5/1/12, 7:23 AM
#10

#7   hittar det inte längre?   men tidigare då man gogglade  "andalusien   legender"  så kom det upp hundratals svar

Cristine
5/2/12, 12:41 AM
#11

Jag hittade videon men då slog datorn av och jag tappade den igenSkrikandes

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Marr
5/2/12, 1:31 PM
#12

Konstigt att vissa viktigheter försvinner, eller? vissa grejer får man fram till sig själv, men när jag ska spara el flytta till mina dokument. Borta! Obestämd

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

[kajmal-0]
5/5/12, 12:47 AM
#13

#2  åter igång…   http://ufo-nord.ning.com/

Annons:
Marr
5/5/12, 8:14 AM
#14

Ska gå in å kolla där nu kajmal. Roligt! Glad

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Farwuq
5/5/12, 1:58 PM
#15

Jag ska också bege mig dit.

Glad

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Cristine
5/5/12, 3:15 PM
#16

Glad

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Farwuq
5/5/12, 3:27 PM
#17

Gå dit och "regga" er och läs, jag är redan där och läser.

Glad

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Upp till toppen
Annons: