Frågor inom ämnet söker svar

Violent alienras i tunnelbygge

2012-04-26 13:41 #0 av: Cristine

.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl
2012-04-26 17:33 #1 av: stina63

De var intressant, Tack för länken, Vet inte så mycket om de som jag kan säga något om detta, Men mycket intressant var det

Anmäl
2012-04-26 18:00 #2 av: Cristine

Jag visste inte heller Tina , jag tar fram det jag tycker ser intressant ut. Sedan får man välja.

Anmäl
2012-04-26 20:07 #3 av: Marr

#1 Nej sådant har man inte hört mycket om förut, men faktum är att många liknande filmer har "kommit ut" idessa tider. Du kan hitta mer i några gamla trådar, om jag inte minns fel nu... Det är inte dumt med dator, mycket sållas bort, annat blir man nyfiken på. Cristne plockar fram bra grejer som vi vill se. Glad

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2012-04-27 09:45 #4 av: Andina

Har tittat igenom halva filmen... Spännande och intressant... Läskigt bara med mannens upplevelser (han med 'bortbrända' fingrar)... ...

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Anmäl
2012-04-27 11:35 #5 av: Marr

#4 Samma här, ska se resten efter stadsärenden. Gör-spännande och riktigt ruskiga berättelser han återger!

Anmäl
2012-04-28 14:43 #6 av: Marr

Detta är ju fantastiska avslöjanden i en välgjord film dessutom! Vad skulle ske om den visades på tv i bästa sändningstid? Skulle människor fatta något eller skulle det bli panik? Undrar vad för slags information, som skulle vara lättast att ta in, för de som inte tror alls? En omskakande väckning eller med snoozer? Obestämd

Anmäl
2012-04-28 15:14 #7 av: Cristine

Endera skulle de inte tro på det alls eller så skulle de tro  att alla var liokadana. Dessa är som djur känner de sig hotade anfaller de. De finns i skogarna i Peru, militären har plockat upp fyra st på olika platser.

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.