Övrigt

Illuminati i panik!

2012-04-26 13:07 #0 av: Cristine

.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl
2012-04-27 01:34 #1 av: Cristine

Jag får inte till ljudet i datorn så jag kan lyssna!

Anmäl
2012-04-27 07:33 #2 av: Marr

Va synd, för här är det mycket bra att höra. David Icke har en hel del att berätta om Kabalen&familjen Rothschild. Konstigt dom inte tagit kål på honom än. Fast han har ju ifrågasatts en hel del. Han är modig!

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2012-04-27 08:47 #3 av: Farwuq

Ibland är människor farligare döda än levande.

Den vilda glädje jag kände när jag var sexton och hittade en oöppnad flaska brännvin i snön vid fotbollsplan, är tyvärr utom räckhåll idag.

V:  för Astrologi M:  för Astronomi, Beroenden, Existens, Filosofi & Finland

Anmäl
2012-04-27 14:53 #4 av: Gahella

Sant Draken...

Jag skulle inte vilja vara i deras kläder nu inte för allt guld i världen....Obestämd

Anmäl
2012-04-27 16:11 #5 av: Marr

Det är nu man är glad, man är den man är! Stackars dessa högteknologiska varelser som kom så snett, tack vare EGOT! Där kunde vi också hamnat om vi inte lyckats uppmärksamma universum på eget bevåg!

Fast nu kan ju jag inte hålla på och tycka synd om dom. För de är tillräckligt smarta för att göra de val de gör. Synd bara att hederligt folk ska undanhållas det som finns framför näsan, till på råga av allt! Det verkar som det börjar ändra sig där ute nu, ärligt talat. Ser även små förändringar i det lilla, varje dag faktiskt!

Nu håller jag koll på nyheterna på ett annat sätt, gör det ni med som inte tänkt på det.(UR TED-Talks ser man mycket bra föredrag bl.a) Man kan se illusionen tydligare. arresteringar, ifrågasättanden, avslöjanden etc. Sånt som jag vanliga människa t.om.kan se numera! Tycker det börjar bli riktigt spännande... Tror många många fler vet att det finns "stora grejer" out there, än vad dom tänkte för 15-20 år sen!

Det var värst vad jag "drog iväg här". Svårt att hålla tråden tror jag, men jag blir så ivrig....

Anmäl
2012-04-27 16:28 #6 av: Cristine

Datorn har blivit en välsignelse!

Snart får vi sätta vingar på denGlad

Anmäl
2012-04-27 16:45 #7 av: Marr

Sannerligen! Nu går det snart inte undanhålla något längre. Tror Kabalen snart snubblar på egen tråd och gör bort sig, ordentligt! Det är ju bara att tacka och ta emot,isåfall! Skrattande

Anmäl
2014-08-06 15:10 #8 av: Huygens

Kan man köpa sej rättvisa?

Ja, tydligen om man tillhör Illuminati och bor i Tyskland. På så sätt slapp Ecclestone fängelsestraff på 10 år för skattefiffel, mutor mm. Han är 83 år gammal och hur pigg som helst tack vare att han dricker sitt dagliga krus med blod.

"Bernie Ecclestone betalade 100 miljoner dollar, motsvarande 687 miljoner kronor, för att muträttegången mot honom skulle läggas ner."

Som hittat.

gratis

Däremot dömdes bankmannen Gerhard Gribkowsky 2012 till fängelsestraff i 8,5 års för del i härvan. Han hade som tur var inte lika mycket Illuminatipengar som Ecclestone.

Anmäl
2014-08-06 17:43 #9 av: Farwuq

Så funkar den i den där världen.

Ledsen

Den vilda glädje jag kände när jag var sexton och hittade en oöppnad flaska brännvin i snön vid fotbollsplan, är tyvärr utom räckhåll idag.

Anmäl
2014-08-07 01:36 #10 av: Cristine

>>>>>Icke lever för att tar de kål på honom bekraftar de att allt han säger är sant.

Anmäl
2014-08-17 22:09 #11 av: Huygens

Jag försöker förstå hur personer i Illuminati har fått sin verklighetsuppfattning formad. Läste idag, tittade och fick en overklig känsla...

Bernie Ecclestone som köpte sej rättvisa i #8, det finns en liten artikel där hans dotter Tamara Ecclestene, 30, slår upp dörrarna i ett tidningsreportage. Ps. länk längre ner

Strategiskt?

Hon bor inte i slott utan i en lägenhet. Tamara visar upp sin lägenhet. Hon använder bara 3 rum säger hon.

Så det är som en 3-rumslägenhet.

...nästan.

.

Fast egentligen...

Hon bor i en 57-rumslägenhet.

Frågan är vad som pågår i dom övriga rummen?

Kan inte göra lika snygga länkar som du så det får bli så här

http://www.dailymail.co.uk/news/article-2726946/Tamara-Ecclestone-shows-mansion-Londons-expensive-street.html

Anmäl
2014-08-17 23:41 #12 av: Zepp

Det är där som Illuminati har sina möten.. tror jag!

Ljuva dröm att som en svensk se ut, att få lära sig att veta hut.

Anmäl
2014-08-18 06:52 #13 av: Farwuq

Fy...

Ledsen

Anmäl
2014-08-18 08:44 #14 av: Gahella

#11 Jag kommer inte in i någon länk där?

Och så här säger tysk lagstiftning: Enligt tysk lag är det tillåtet att betala för att ett åtal ska läggas ner om åklagare, domstol och de berörda parterna är överens

Ja vad ska man säga, inte är vi lika inför lagen precis

Och nyligen på nyheterna får vi veta att en enda människa Wallenberg kan påverka en hel regering om de vill fortsätta sina smutsiga buisness i Saudiarabien. I deras värld är människor inte så viktiga när det handlar om pengar, även om de har massor av dem. Kan åter igen bara beklaga deras hjärtlöshet

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article19376695.ab

Anmäl
2014-12-26 18:41 #15 av: Huygens

Nu det krig mellan två Illuminatifalanger.

Bernie Ecclestone, nämnd tidigare, har blivit stämd av en bank på 3,2 miljarder kr. Nåja, samtidigt är organisationen Formel 1 värd 92 miljarder kr, så han kan nog betala.

Anmäl
2014-12-27 07:23 #16 av: Farwuq

Låt dem puckla på varandra.

Anmäl
2015-01-02 20:56 #17 av: Huygens

En strid inom Illuminati har blossat upp, som kan skaka om den brittiska kungliga ödlefamiljen.

Prins Andrew och Bill Clinton är nu omnämnda i ett sexbrottsärende som kan få långtgående konsekvenser, men kommer troligtvis att tystas ner. Det verkar röra sej om sexorgier med flertalet offer inblandade.

Vi vet vad som hänt i tidigare sådana rättsärenden. Reptiliankontrollerade makthavare inom Katolska Kyrkan och Brittiska Parlamentet ser till att dokument, vittnen försvinner, offer svartmålas och domare manipulerar rättsprocessen.

.

"... a member of the British Royal Family, Prince Andrew.

'Jane Doe #3 was forced to have sexual relations with this Prince when she was a minor in London at Ghislaine Maxwell's apartment, in New York, and on Epstein's private island in the U.S. Virgin Islands in an orgy with numerous other under-aged girls'."

Anmäl
2015-01-02 21:13 #18 av: Cristine

Huvudsaken är att det kommit ut....kommer säkert en lång svans efter.

Anmäl
2015-01-03 07:30 #19 av: Farwuq

Allt kvävs i sin linda och de som försöker föra fram det förlöjligas.

Ledsen

Anmäl
2015-01-07 12:51 #20 av: Huygens

Illuminatimedlemmar skiljer sej ibland, rätt ofta, kanske pga reptilianpåverkan. Men hur mycket får frun vid bodelning?

Tydligen har en fd fru Sue Ann Arnall, fått en skilsmässocheck på 7 miljarder kr (ja, miljarder, inte miljoner) som hon förkastade. Hon vill ha mycket mer. Girigt eller bara typiskt Illuminatibeteende?

Frun kräver via domstol motsvarande 70 miljarder kr från fd maken Harold Hamm.

.

Ibland funkar inte MKULTRA mind control 100 %, utan somliga lyckas bryta sej ur.

Sexskandalen med ödelprins Andrew fortsätter. Som jag skrev i Otroliga grejer, hotar en professor i juridik och rymdödla att se till att sexslavarnas advokater fråntas sina advokatlicenser om rättsprocessen i sexbrottsmålet fullföljs. Nu har juridikprofessorn inlett en stämning mot sexslavarna som den tidigare dömde sexbrottslingen Epstein höll i sin ägo. Professorn uppmanar även andra inblandade Illuminatimedlemmar att stämma dom fd sexslavarna.

Det framkommer också att den assistent som tog en kopia på sexbrottslingen och miljardären Epsteins svarta bok "Holy Grail", assistenten avled förra veckan, ungefär samma dag som dom första mediaavslöjandena kom mot prins Andrew.

Frågan är vilka andra personer som också "försvunnit" så att det brittiska kungahuset och brittiska parlamentet ska kunna mörka sanningen?

Det är en ruskig historia.

Anmäl
2015-01-07 14:51 #21 av: Huygens

Tre minuter från BBC. Lägg märke till hur nyhetsuppläsarna försöker hålla igen på bandet mellan ödlan och Epstein.

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.