Kosmiska energier/frekvenser

Försvunna

2012-04-17 22:00 #0 av: Cristine

Här behövs ingen röst, byn övergavs för så mycket folk som försvann särskilt forskare som reste dit för att undersöka det som sas vara porten till en annan dimension. Särskilt på stigen försvann många. det blev mer och mer svårt att bo där för luften kändes tung och seg och svår att andas, konstigq ljus i skogarna runt om, ljud i huvudet... en irriterande ton, fortfarande likadant. Nästan alltid dimma, känns oroväckande och kusligt gå där, folk som åker dit för att filma eller undersöka håller varandra i händerna när de går på stigen

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl
2012-04-17 23:00 #1 av: Gahella

Låter spännande, men var då någonstans hjärtat? Kyss

Anmäl
2012-04-18 06:12 #2 av: [kajmal-0]

?

Anmäl
2012-04-18 12:41 #3 av: Cristine

Det är i Spanien och det finns 5 olika byar som blvit lämnade av samma orsaker. Satanister som flyttade nära byn för att göra den till sin har också försvunnit och de flyttade därifrån.

Anmäl
2012-04-18 13:32 #4 av: Gahella

Va obehagligt.

Jag har också hört talas om detta, har för mig att de kallas för astrala fickor som är från en helt annan tidsdimension.

Anmäl
2012-04-18 13:43 #5 av: Marr

Otroligt spännande, men skulle aldrig gå på den stigen, inte ens om jag höll ngn i handen! Rynkar på näsan

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2012-04-18 13:50 #6 av: Cristine

Man ser bara på bilderna att det är en obehaglig atmosfär där..usch!

Vi åkte en gång till en annan by i Spanien som hade en makaber historia och invånarna som var avkommor till de som bodde där då och gjorde dådet, smyger omkring som spöken och stänger in sig om någon utifrån kommer dit.

En verklig spökby fast med dessa som som bor där. Deras drama är att de åt bröd som deras mammor doppade i fettet som trängde ut från huden på den oskyldiga personen de brände på bål under kriget tror jag det var.

Anmäl
2012-04-18 18:05 #7 av: stina63

Låter obehaglit att så många försvinner, Alla lämnar byn.

Anmäl
2012-04-20 06:47 #8 av: Farwuq

Förvånad

Kunde de inte finna något bättre fett till brödet?

Vilket krig rör det sig om?

Den vilda glädje jag kände när jag var sexton och hittade en oöppnad flaska brännvin i snön vid fotbollsplan, är tyvärr utom räckhåll idag.

V:  för Astrologi M:  för Astronomi, Beroenden, Existens, Filosofi & Finland

Anmäl
2012-04-20 14:01 #9 av: Cristine

Ska se om jag hittar videon

Anmäl
2012-04-24 19:40 #10 av: Lilla Stjärna

Hu, alltså vad läskigt Förvånad ! Som sagt var så känner man det läskiga hela vägen hit bara man tittar på filmen. Stigen känns ju och ser ut som nån läskig, tät tunnel, tycker jag. Tänk om man skulle våga åka dit och forska om det där!?!? 

Anmäl
2012-04-24 21:48 #11 av: Cristine

#8 Spanska inbördeskriget Draken!

# Det är inte många som vågar sig in i byn eller gå på stigen, då är de väldigt många!Glad

Mycket av det läskiga tror jag man bygger upp själv med fantasin!

Anmäl
2012-04-25 21:48 #12 av: Ghosthunter

Såna försvinnande är intressanta. Jag läste om en familj som stod ute på gården....dom fick besök av några vänner och när fadern gick över gräsmattan för att möta dom så skrek han till och bara försvann. Han kom aldrig till rätta igen och på gräset kunde man i flera år se ett märke som såg ut som ett brännmärke och inget växte där.

**ΤΟ ΜΕΓΑ ΘΗΡΙΟΝ DCLXVI**

"Döden innebär inte ett slut, det är bara en förändring"

"Världen skulle må bra med lite mer Värmland"

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.