Vetenskap

Utomjordiska fornlämningar

2012-04-12 21:10 #0 av: Cristine

*

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl
2012-04-14 23:34 #1 av: Cristine

Ja inte sjutton kunde människor flytta 50 ton över flod och uppför ett be

Anmäl
2012-04-15 09:11 #2 av: Ghosthunter

Ja, det är väldigt intressant det där med gamla fornlämningar och fynd som tyder på utomjordisk aktivitetFlört

**ΤΟ ΜΕΓΑ ΘΗΡΙΟΝ DCLXVI**

"Döden innebär inte ett slut, det är bara en förändring"

"Världen skulle må bra med lite mer Värmland"

Anmäl
2012-04-15 13:16 #3 av: Cristine

Det mest intressanta är att de stått där sedan före kristus och att stenarna är skurna med någon slags maskin, och dessutom har ni kunnat se att de väger flera ton och ligger högt på bergssluttningar!

Anmäl
2012-04-16 00:06 #4 av: Andina

TACK! För denna video! Jag har alltid älskat att se filmer som dessa. Ända sedan jag var ett litet barn har jag trott att dessa gamla städer och byggnadsverk är skapta av något "större än människan". Och ju mer jag ser av dem och får höra om den desto mer stärks min tro... ;)

En aztekindian som var "chief" för en dansgrupp som turnerade över världen tyckte att detta att lyfta enormt tunga stenar (t ex) inte alls var så konstigt - det rörde sig om att använda sig av energier. Han illustrerade detta med den lek som många av oss fått göra redan som barn. Den där man är fyra st som lyfter en femte person med bara pekfingrarna.

Många anser ju dessutom att indianer är nära ättlingar till utomjordiska varelser...

Så vem vet... Men vansinnigt intressant, hänförande och spännande är det!

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Anmäl
2012-04-16 19:53 #5 av: stina63

Wow så spännande den var cristine. Tack för videon,

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.