Drömmar & Framtidsvisioner

Utomjordisk teknologi

2012-04-12 21:06 #0 av: Cristine

*

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl
2012-04-12 21:57 #1 av: Lilla Stjärna

Tungan ute Väldigt intressant film!!! Jag älskar att titta på History Channel -nästan den enda kanal jag tittar på (sena kvällar, när TV:n blir ledig). Tyvärr kommer jag inte överens med deras programtablå på hemsidan, kommer bara upp klockslag och datum så jag får chansa hela tiden att det är nåt intressant för mig Rynkar på näsan!

Jag har länge trott att utomjordiska farkoster färdas genom universum mellan planeterna via maskhålen, "vittidstunnlar", och vad de brukar kallas, och då inte alls använder sig av några som helst motorer, magnetism eller annat utan att färdas i maskhålen går av sig självt, så att säja, bara man vet hur de hanteras. Det säjs att det finns mängder med maskhåls-anslutningar här på vår, och andra planeter, "kristallportar", "fönsterområden" o s v. Dessutom tror jag att det finns många jordiskt tillverkade rymdfarkoster, men det är bara vad jag tror!

Anmäl
2012-04-12 23:18 #2 av: Cristine

Jag tror också det finns jordiska farkoster, de har ju haft den som kraschade runt 50 talet att lära sig av. Det ska finnas magnetiska spiraler som de går igenom maskhålen i har jag hört.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl
2012-04-13 11:06 #3 av: Marr

Mycket intressant! I synnerhet magnetismen. Tänk hur länge mänskligheten&rymdforskningen har försökt efterapa sånt som finns på "historiska" föremål och målningar etc. Tur man inte lyckats än, med tanke på hur vi håller på här på jorden. Ännu ett bevis för mig hur vi ska fördummas och hållas ifrån sanningen. Varför skulle man annars hålla på med sånt här? Mycket bra film! Flört

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2012-04-14 19:11 #4 av: Ghosthunter

Lilla Stjärna - Jo, dom använder nog maskhålen, men dessa når ju inte ända ner till jorden så jag tror att dom använder gravitationen här....det är nog därför många av skeppen liksom ses hoppa framGlad

**ΤΟ ΜΕΓΑ ΘΗΡΙΟΝ DCLXVI**

"Döden innebär inte ett slut, det är bara en förändring"

"Världen skulle må bra med lite mer Värmland"

Anmäl
2012-04-14 20:31 #5 av: Lilla Stjärna

# 4! Ja, det är exakt så jag "tänker" mig det hela också, att det används någon slags drivkraft när de kommer ut ur maskhålen, ja t ex gravitationen Obestämd!

# 2! Jag har sett ett program ganska nyligen om hur mycket det har forskats och gjorts expriment kring rymdfarkoster här på Jorden! Man fick se gamla filmer innifrån forskningslokaler plus mängder av ritningar på t ex "flygande tefat", det var visst från 40-talet redan. Det var flera vetenskapsmän som hävdar att många av de farkoster som vi ser idag år våra egna!!!

Nu för tiden är väl alla exprimenten hemliga för allmänheten Rynkar på näsan......... 

Anmäl
2012-04-19 09:15 #6 av: Lilla Stjärna

Inomjordiska hemligheter.......

http://www.youtube.com/watch?v=g8jTbx9niM8&feature=related

Anmäl