Annons:
Etikettupplevelser
Läst 1293 ggr
Marr
2012-04-06 09:44

Röd jätteglob!

En kväll i början på 2000 talet var jag med om mitt 1a möte med ett enormt skepp/ufo. Klockan var 22 på kvällen och det var sensommar. Det hade inte hunnit bli mörkt ute. Hade varit och handlat isista minuten, åker ibilen på landsvägen när jag ser månen röd och tjusig framför mig. Plötsligt ser jag att månen som står lågt rör på sig. Den liksom vinglar fram utmed vägen på väg mot mig, som om den körde på vägen men den var ovanför trädtopparna. Vid det här laget stannar jag bilen och låser för säkerhetsskull dörrarna. Skeppet kommer sakta vinglandes, jag nyper mig, gnuggar mina ögon för att övertyga mig om att jag inte drömmer. Sen står det där! Vid sidan om mig snett framför har nu den enorma globen placerat sig, ca 50 meter ifrån mig hänger den i luften. Den liknar en röd diskokula. Sitter nog 15 minuter och bara stirrar, då ser jag liksom blixtrar/pulsar så jag vänder huvudet åt sidan. Där står ett annat platt föremål i luften framför globen. Nu vet jag inte var jag ska titta, för jag måste liksom ömsom vrida huvudet fram och till höger för att se dom samtidigt. Dom pulsar sinsemellan, sen försvinner den platta saken genom att bli mindre å mindre sen borta. Globen står kvar. En halvtimme senare startar jag bilen(den startade!) åker hem. Globen är kvar när jag lämnar. Där fick jag att fundera på! Efter det har det varit några intensiva år med alla möjliga konstigheter. Efter 2007 har det lugnat ner sig för mig, men kan fortfarande se besökare i himlen. Är det ingen annan som har sett globen?

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Annons:
Ghosthunter
2012-04-10 16:05
#1

Vilken uppelvelse du har haft. Så nära och så tydligtGlad

Jag såg ett rött märkligt klot på Påskaftonen. Den gled fram högt upp i himlen och plötsligt så bara försvann den…..men inte bakom nåt moln eller så, för det var helt stjärnklart.

Men det kan också har varit nåt som nån sköt upp i luften, för nån kilometer ifrån mig så sköt dom raketer och kanske vara det en sån där kinesisk lykta (eller vad det nu heter?) men jag vet inte hur såna ser ut. Denna var helt röd och rund.

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Cristine
2012-04-10 17:20
#2

Det var ett sdant klot/glob du såg. De finns i många färger…här är de gula (över Mexico)

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Marr
2012-04-11 10:21
#3

Vad häftigt! Har sett gula och röda ljusklot på himlen några år före denna händelse. Så det stämmer ju bra med vad du säger Christine. Ofta kunde man se 2 st, som stod tillsammans på himlen och pulserade till varandra. Fast jag trodde nog att man skulle få se ngt diskusliknande om man skulle ha tur. Detta hade jag aldrig kunna tänka mig. Måste erkänna att jag hade en besvärlig livssituation vid till dessa situationer och kände mycket sorg. Vände mig ofta mot universum och bad om tröst och att dom skulle visa sig för jag tyckte att jag ej hörde hemma här. Nu för tiden har jag börjat tro att det var därför dom visade sig för mig. Idag kan jag bara se dom som ljusprickar och mitt liv är bra nu! Tack kära ni för era svar! Glad

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Ghosthunter
2012-04-11 14:04
#4

Jag har sett ett diskusliknande UFOTungan ute

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Upp till toppen
Annons: