Annons:
Etikettutomjordiskt
Läst 2338 ggr
Cristine
2012-04-02 20:48

SPÄNNANDE VIDEO

en av de bästa jag sett!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Annons:
Marr
2012-04-03 14:15
#1

Måste säga att det finns många moln som är lite skumma! En händelse jag hade tillsammans med en god vän, var just upplevelser från ett moln. Jag har övernattat hos henne, vi vaknar på morgonen av en ihållande ringsignal som inte kommer från någonstans, den ringer väl ca 20 minuter och är öronbedövande. Vi ska göra frukost, startar mikron, jordfelsbrytaren slår ifrån. Trots strömlöst ser man saker på väggen där mikron stod(för den hade jag dragit ur kontakten på och stållt på en stol). Färgglada "nystan" i neonfärger dansade runt på väggytan, och liknande en tvskärm kom upp och visade störningar som när man inte kan få in tvkanaler. När vi senare ska sitta vid köksbordet, ser jag molnet ovanför grannhuset. Det står liksom och ruckar på sig utan att komma ngnstans. Inuti molnet åker ngn slags orange klot framåtillbaka. Över molnet hänger ett slags nät, man kan se kanten hänga ner. Jag fick för mig att dom kört fast. En liten gulaktig alien sitter på huk vid skorstenen på hustaket. Han var ca 1.20 lång och försökte anta formen av en parabolantenn, fast det inte ens fanns någon sån där. Under tiden han kliver i och ur skorstenen händer andra saker på huset. Ur dom mindre fönstren på övervåningen fullkomligt rinner det ut folk i långa köer. Som om dom steg av ett stort tåg och dessa fönster är enda utgången. 100 tals med människor som ser ut som du och jag, med barnvagnar, gamla som unga. Vi stirrar och tror knappt våra ögon, dom tittar tillbaka och går vidare som dom ska någonstans. Känner att jag vill gå in i vardagsrummet, tittar ut på balkongen genom fönstret. Ropar på Anna för nu sitter det fullt med folk på hennes balkong och dricker kaffe, hon ser dom också och dom ser oss. Ska tillägga att hon bor på 2a våningen. Alla dessa människor var liksom genomskinliga, men man kunde ändå se män, kvinnor,barnvagnar som det ser ut. Ja jösses! Den här molnformationen var kvar ca 1 dygn och det hände massor med saker under tiden. Ska lära mig skriva lite snyggare, för det här blir jobbigt att läsa. De andra fenomenen som skedde  under detta dygn,går jag kanske in på ngn annan gång. Ljus och kärlek! Marie

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Cristine
2012-04-03 14:21
#2

Det låter som om ni såg in i en annan dimension enligt vetenskapsmännen ska det bara finnas 3 cm emellan.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Amon
2012-04-03 14:33
#3

#1  Det här låter ju helt fantastiskt - otroligt spännande! Man kan undra om det blir så vi uppfattar verkligheten när vi såsmåningom kommer upp i den fjärde ellr femte dimensionen? Obestämd

Marr
2012-04-03 15:37
#4

Ja det var fantastiskt! Det där med dimensioner kan jag hålla med om. Fast är det så det kommer se ut, blir det kanske lite trångt. Förresten har jag hört att den 4e dimensionen är borttagen av GFL. Det var i den dimensionen andar kunde fastna i. De som nuförtiden dör/lämnar jordelivet kan inte fastna här längre. En annan häftig grej som hände den dagen var att jag ville titta på ett fotografi. Annas syster min barndomskamrat, hade hastigt gått bort något år innan. Nu kände jag att jag måste titta på det senaste fotot av barndomsvännensom står på bokhyllan. Fotografiet pratar!! Oj vad hon pratar, munnen går fort fort fort. Ögonen blinkar, flirtar, kinderna rör sig, hon skrattar, gråter lite, pratar,pratar,pratar. Jag ropar på Anna igen och visar, vad ser du nu frågar jag? Men herregud vad säger hon, vad är det hon försöker säga undrar Anna. Runt om i lägenheten har hon flera tavlor som även dom ändrar sig, men dom ändrade sig i olika skepnader. Olika porträtt dök upp på personer vi aldrig sett. Vad vår vän och syster ville säga gick tyvärr inte uppfatta då hon talade så fort….

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Amon
2012-04-03 16:28
#5

Det låter lite som i Harry Potters trollkarlsskola - där personerna på tavlorna hela tiden rör på sej och pratar! Skrattande

Men den fjärde dimensionen är nog inte helt borta än - vi är många här som förtfarande håller på och hjälper dessa astralandar vidare!

En kvinna som varit hos John of God i Brasilien förra året - berättade att andevärlden undrar hur vi skall hinna rensa bort dem helt och hållet innan vi går upp till den femte dimensionen.

Det talades om att det troligen kommer att komma ett stort "grönt klot" på himlen för att ta med sej alla de som finns kvar. Och ser man detta klot - så skall man hålla sej inomhus i tre dygn - sa hon. Därför att många astralandar kan då bli desperata - och suga tag i personer på jorden - för att få vara kvar här.

Men detta var för drygt ett år sedan - så jag vet ej om denna info är aktuell längre.. Tillstånd förändras ju snabbt - och information är färskvara! Obestämd

Ghosthunter
2012-04-03 18:05
#6

Wow…..den var riktigt braFlört

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Annons:
Marr
2012-04-03 20:15
#7

Måste bara säga att Christine är suverän på att hitta roliga och nyttiga grejer! En del moln är inte som andra… Flört

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Amon
2012-04-03 20:55
#8

En gång förra sommaren när vi satt ute på altanen o fikade på mitt jobb - så låg det hela tiden ett stort tallriksformat ljust aprikosfärgat moln ovanför huvudet på oss. Det såg ut precis som ett stjärnskepp och låg alldeles stilla - precis som om de kikade på oss. Obestämd

Ghosthunter
2012-04-03 21:38
#9

Ja, dom spanar på oss hela tiden….en del skepp är osynliga för våra ögon.

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

felixhaljeskog
2012-04-04 10:04
#10

Militär flygplan?

[GunillaR]
2012-04-04 19:50
#11

Oj det där var verkligen spektakulärt!Förvånad

Någon/något skjuter ifrån molnet, det ser man tydligt.

felixhaljeskog
2012-04-04 20:41
#12

hehe man ser ju att den kommer från andra änden och åker rakt igenom molnet, helt klart ett stridsflygplan..

Cristine
2012-04-04 23:28
#13

Inte kan jag se något plan gå in i molnet på andra sidan!

Jag har  aldrig heller sett ett jaktplan med så trubbig nos, den har ju mer formen av en helikopter, men en sådan får ju inte upp en sådan fart

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Annons:
felixhaljeskog
2012-04-05 08:20
#14

Me en sådan rutten kamera som snubben använder så skulle vad som helst bli i den formen om de gick tillräckligt fort..

Och kolla noga på videon så ser du att objektet kommer från höger och flyger rakt igenom ;)

felixhaljeskog
2012-04-05 08:22
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Cristine
2012-04-05 08:50
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#16

Ja nu ser jag, men, vad är det för sorts jaktplan som är så trubbigt fram?

Konstig form!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Cristine
2012-04-05 09:55
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#17

Det ser då inte alls ut som något jaktplan

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Cristine
2012-04-05 10:09
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#18

Innan den flyger in i molnet.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Marr
2012-04-05 10:22
#19

Nä det gör det verkligen inte! Hur förklarar man hastigheten på föremålet? Kan ett jaktplan göra så förresten?

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

julklappen
2012-04-05 11:17
#20

vad konstigt. Hoppas inte att det kommer hit några sådana utomjordingar och kanske är fredliga och som kontaktar var och än här.Då kanske man inte vet vad som skulle hända. Ifall om "de som bestämmer här i sverige , kanske krigsmakten eller så. Man vet inte om de eller andra människor här i sverige skulle missförstå och på så sätt öppna upp något negativt mellan oss människor här på jorden och mellan utomjordingar så att det kanske blev en katastrof för oss alla.

Annons:
[GunillaR]
2012-04-05 11:20
#21

Det är inget jaktplan. Inte med den formen.

Undrar om det syntes något på radarn.

felixhaljeskog
2012-04-05 11:24
#22

Tänk på hur fort det går, säg något som inte skulle se ut sådär i den farten..
Och om man nu ska gå efter hur den ser ut när man stoppar videon, s¨å skulle jag säga att jag ser en flygande pansarvagn…

#19 JAS 39 Gripen har en max hastighet på 2126 Km/h, ett sådant plan drar iväg snabbare än ljudet, så ja de går fort som fan.

felixhaljeskog
2012-04-05 11:27
#23

Gunilla, tror du verkligen att om man stoppar en video, filmad med en kass kamera skulle göra så att föremålet blir perfekt? När man stoppar så pressas alltid de e ihop lite, speciellt när något kommer i den där farten.

[GunillaR]
2012-04-05 11:45
#24

Jag är ingen kameraexpert, tvärtom skulle man säga. Jag säger inte heller att det är det ena eller andra, men nog sjutton ser det konstigt ut. Och att det avfytas något ser man ju på molnet som skjuter ut en puff.

Marr
2012-04-05 14:55
#25

Kanske något som äter föroreningar? Roligare att tänka så, tycker jag. Häpp!Flört

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

felixhaljeskog
2012-04-05 15:17
#26

#24 Ja molnet flyger ju iväg lite för att planet eller va de nu är åker rakt igenom det :P

Upp till toppen
Annons: