Kanaliserade budskap

Ställ dina frågor till utomjordiska Toisheeba!

2012-03-24 16:16 #0 av: Mannelin

Meddelande från Manne Lindberg och Maria Bertram från Moder Jord-nätverket:

Vi publicerade nyligen ett kanaliserat budskap från Toisheeba, en människoliknande kvinna (kanaliserad av Maria Bertram, se hennes teckning ovan) från en upplyst civilisation i solsystemet ”Arrakas” i Vintergatans västra del, och hon är även representant för Galaktiska Federationen – ett samarbete av upplysta civilisationer från hela Vintergatan. För er som inte läst kanaliseringen av henne så finner ni den på:

http://www.motherearthnetwork.net/documents/Offentlig_kanalisering_av_Toisheeba_fran_Arrakas_kanaliserat_av_Maria_Bertram_Stockholm_Jordstralningscentrum_9_maj_2011.pdf

Hennes budskap har berört och inspirerat många, och det har även väckt mycket frågor och nyfikenhet, och vi har nu beslutat oss för att göra en uppföljningskanalisering där Toisheeba svarar på frågor från våra läsare – vi vill ge dig möjlighet att ställa dina frågor direkt till henne.

Fundera på vilka frågor du skulle vilja ställa till henne, och sänd dem till oss via mail. Vi kommer av naturliga skäl inte att kunna ta upp alla frågor i kanaliseringen, utan vi kommer behöva göra ett urval av frågorna vi får in. Vi kommer att eftersträva en så stor bredd som möjligt när det gäller olika typer av frågor.

Skicka in dina frågor till moderjordnatverket@gmail.com senast den 20 april. Du kan också skriva dem som kommentarer till detta inlägg. Underteckna frågorna med ditt förnamn och land. Vill du inte att detta publiceras så ange att du vill vara anonym. Vi kommer att skicka ut ett nyhetsbrev när vi publicerar kanaliseringen. Om du vill ha vårt nyhetsbrev (gratis) så kan du anmäla dig på vår hemsida.

Vi ser fram emot att ta emot era frågor till Toisheeba!

♥ Ljus, Jordning och Kärlek

Maria & Manne

Moder Jord-nätverket

www.motherearthnetwork.net

Facebook-gruppen:

http://www.facebook.com/home.php?sk=group_168813899821544

Anmäl
2012-03-25 09:45 #1 av: [Tjabbelabbe]

Hej Manne !

Fråga Toisheeba om hon känner till Livets Bok, den nya Världsbilden ?

Lars Norgren

Anmäl
2012-03-25 22:21 #2 av: Ninnib53

Hej! Och tack för denna fantastiska kanalisation från Toisheeba!

När det gäller Moder Jord-meditationen så ser jag kristallgrottor i Moder Jord. De är fantastiska! Så när jag ska föreställa mig det röda från jorden till min kropp, känns det som smärta. Det röda är som blod.

Jag får en känsla av att kraften finns i magen och att kristallerna hjälper till att rensa där.

Jag undrar därför om Toisheeba kan säga om det finns ett samband mellan kristallerna och det röda från jordens inre?

Eller är det bara mig själv det handlar om?

Ninni B

Anmäl
2012-03-26 15:18 #3 av: Lilla Stjärna

Snälla, fråga Toisheeba om när och var masslandningarna kommer att ske!

Vi får hela tiden höra: "snart" "när alla människor är mogna (kan ju dröja hur länge som helst!)" " vi kan inte berätta det för er just nu"??????????

Varför? Jorden är ju vårt hem, vi, människorna har rätt att få veta! Varför sker så mycket hemlighetsmakeri bakom våra ryggar?

Mina varmaste hälsningar till Toisheeba!

Stjärnan, jordbo, Sverige

Anmäl
2013-03-12 21:16 #4 av: SuperMegaNova

Har dom landat än?

Anmäl
2013-03-13 10:55 #5 av: Cristine

Hur många länder har de avväpnat?

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.