Annons:
Etiketthumor
Läst 1794 ggr
Cristine
3/12/12, 8:01 PM

Titta hur de skojar..

med den stackars mannen och byter skepnad, hunden tycks förstå att de är vänner.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Annons:
Ghosthunter
3/13/12, 3:53 PM
#1

Det var en bra film….härligt att se hunden reagera ocksåGlad

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Zynell
3/13/12, 5:01 PM
#2

Jag är rätt skeptiskt mot det som läggs upp på bland annat youtube, men om det där var äkta var det verkligen intressant! Skrattande

Cristine
3/13/12, 5:05 PM
#3

Man ser ju hunden  som skäller och viftar på svansen, han vet t.o.m att de är vänner.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Zynell
3/13/12, 5:12 PM
#4

Ja, jag reagerae också på den där hunden. Det var verkligen intressant att se den reagerade. Skrattande

annica77
3/13/12, 5:32 PM
#5

Vi har haft hundar och katter som husdjur allt sedan Atlantis tid! Dessa husdjur har under många tusen år utvecklat sina mediala sinnen och är betydligt mer avanserade än våra och vet utan tvivel vilka som är fiender och vilka som är fredliga. DE har lätt för att känna igen mörk energi och ljus energi! Onda aliens som sitter i sina skepp till och med utstrålar mörk energi och det får hunden att blotta tänder och att morra mot dem eftersom hunden känner deras fientlighet. En alien med god energi utstrålar kärlek,harmoni och frid vilket får hunden att vifta på svansen och visa iver och glädje…Glad Bra att ha hundar till hands…Flört

Hundar och katter kan både känna och se andar! Och det kan mina vänner kan jag säga är att vara medialt avanserad!Flört

KyssMy eternal love to my beloved flame! Kyss

http://pleiades.site40.net/xkumjat

Zynell
3/13/12, 5:44 PM
#6

Det kan jag hålla med om, Annica. Glad Hundars lukt och hörsel är ju dessutom mycket mer utvecklade än våra, liksom kattens syn. Jag önskar jag hade huset fullt av djur!! Nåja, åtminstone två katter och en hund skulle inte vara helt fel. Flört

Annons:
annica77
3/13/12, 6:25 PM
#7

#6 hahaha, ja det kan jag förstå att du vill…Skrattande Djur är underbara vänner! Visste du att kattens spinnande har en helande effekt om du tex ligger på soffan och den slår sig ner på din mage och spinner medan du kelar den.Flört Purr Purr Purrrrr

KyssMy eternal love to my beloved flame! Kyss

http://pleiades.site40.net/xkumjat

Ghosthunter
3/13/12, 6:31 PM
#8

Jag älskar katter, dom är så goa och roliga och visst är dom mycket mediala. Min katt, som dog för några år sedanGråter, brukade leka med sin bror….en spökkatt som följde med min katt när jag fick honom. Man såg tydligt hur han lekte med spökkatten och jag kände den stryka sig mot mina ben och hoppa upp i sängen…..det hände många gånger!!Glad

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Upp till toppen
Annons: