Frågor inom ämnet söker svar

Nej i Sverige finns inga ufon

2012-03-12 07:37 #0 av: Cristine

bara fåglar ballonger meteoriter etc...

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl
2012-03-12 12:06 #1 av: annica77

HAHAHAAAAAAAAAAA! Det var det mest absurda jag har hört! Svenska Dark Cabal/Illuminati på HÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖG Nivå!!!! *skrattar så jag rullar i golvet".SkrattandeSkrattandeSkrattande

Anmäl
2012-03-12 14:16 #2 av: Ghosthunter

Ja, men det är typiskt Sverige. Detta är ett land där vetenskapen regerar och allt paranormalt är nåt som helst inte ska snackas öppet om och de få gångerna som det görs på t.ex TV.....så är det nästan alltid ur ett skeptiskt perspektiv eller annars brukar dom skämta om det.

Dock finns ju vissa program.....men i typ nyhetsprogram eller andra program så är det tyvärr så!!

annica....hur är det i Finland? är det paranormala acceptabelt bland allmänheten?

**ΤΟ ΜΕΓΑ ΘΗΡΙΟΝ DCLXVI**

"Döden innebär inte ett slut, det är bara en förändring"

"Världen skulle må bra med lite mer Värmland"

Anmäl
2012-03-12 16:13 #3 av: annica77

De har blivit lite mer öppna för det paranormala här samt UFOS och så! Men forfarande en del skepsism. Pratas inte så mycket om UFOS och aliens i median här i Finland! Det får man själv söka fram från annat håll typ!

Anmäl
2012-03-12 16:28 #4 av: Ghosthunter

annica - samma som i Sverige med andra ord!!

**ΤΟ ΜΕΓΑ ΘΗΡΙΟΝ DCLXVI**

"Döden innebär inte ett slut, det är bara en förändring"

"Världen skulle må bra med lite mer Värmland"

Anmäl
2012-03-12 16:33 #5 av: annica77

Jo tyvärr så är det så, än så länge! Däremot vet jag att danmar,tyskland,frankrike,italien och spanien har lagt ut sina Ufo dokumentationer och så skulle jag ha för mig att Änen Norge lagt ut sina UFO dukumen och äve england skulle jag ha för mig att jag har sett någonstans...Mins inte riktigt vad adressen till den saiten hette...mmm...jag skall söka fram den!

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.