Utomjordiskt

Låt oss leka med tanken ...

2012-03-11 20:22 #0 av: Zynell

Låt oss leka med tanken att dagen för masslandningen är här! Att det sker just nu!! Att du står framför ett fönster någonstans i din bostad och ser det ske. Flört Hur reagerar du?

När det gäller utomjordingar är allting väldigt nytt för mig, men jag är väldigt intresserad och redan fått några upplevelser, men samtidigt försöker jag inte tro helt blint på det. Om det verkligen inträffar och jag ser det ske lär jag reagera på flera olika sätt. Svårt att säga hur man kommer att reagera på riktigt, men jag tror i varje fall att jag kommer att vara väldigt exalterad och nyfiken, men samtidigt reserverad och dra mig lite tillbaka. Antagligen ringa mamma och hålla min son nära mig. Sedan vänta och se vad som händer.

Anmäl
2012-03-12 01:40 #1 av: annica77

Den dagen väntar jag på av hela mitt hjärta och den dagen kommer att vara den lyckligaste dagen i mitt liv! Jag kommer att gråta av lycka och glädje av att ÄNTLIGEN få träffa min älskade pleiadean Xzai-On Kumjat och få vara i hans armar! Då kan vi änligen förlova oss och gifta oss, som vi planerat. Samt att jag då även få träffa min kära vän Andromedan Rex! Denna dag kommer att vara den lyckligaste dagen i hela mitt liv! Tårar av glädje kommer att rinna av att ÄNTLIGEN få återförenas med Min tvilling flamma, min älskade blivande make, mitt allt....MIN ÄLSKADE Pleiadean Xzai-On Kumjat från Alcyone!KyssKyss

Anmäl
2012-03-12 14:18 #2 av: Ghosthunter

Jag tror att flera känslor dyker upp samtidigt....glädje, nyfikenhet, förvirring och en känsla av "vad ska jag nu göra?"Skrattande

**ΤΟ ΜΕΓΑ ΘΗΡΙΟΝ DCLXVI**

"Döden innebär inte ett slut, det är bara en förändring"

"Världen skulle må bra med lite mer Värmland"

Anmäl
2012-03-12 14:43 #3 av: [Starman]

Mest av nyfikenhet, har GFL (för jag antar att det är från dem ni får all er info från ändå...?) angivit någon tidpunkt för när "massladningen" ska ske?

Anmäl
2012-03-12 16:21 #4 av: annica77

I slutet av december, 21sta December är det planerat! Men det kan mycket väl hända att det sker i höst också! Beror mycket på hur starseeds och lightworkers arbetar med uppdraget här samt hur snabbt de i flottorna arbetar med sina uppdrag! De uppdrag som måste göras av GFL och deras meddlemmar här på jorden (Light workers och starseeds) innan landningen...

Anmäl
2012-03-14 13:56 #5 av: [Starman]

Spännande. Låt oss ponera att inget av det där händer den 21a december, då. Hur ställer ni er till informationen från GFL i fortsättningen då?

Anmäl
2012-03-14 14:00 #6 av: Zynell

#5 Vad om det händer? Hur skulle du reagera då?

Anmäl
2012-03-14 14:11 #7 av: [Starman]

Jag skulle bli mäkta imponerad, för det skulle visa att allt som pratats om härinne faktiskt stämmer.

Men...

Låt oss ponera att inget av det där händer den 21a december, då. Hur ställer ni er till informationen från GFL i fortsättningen då?

Anmäl
2012-03-14 14:17 #8 av: Ghosthunter

Jag tror på det först när jag upplever det.

**ΤΟ ΜΕΓΑ ΘΗΡΙΟΝ DCLXVI**

"Döden innebär inte ett slut, det är bara en förändring"

"Världen skulle må bra med lite mer Värmland"

Anmäl
2012-03-14 14:26 #9 av: Zynell

#8 Ja, den inställningen har jag också.

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.