Utomjordiskt

Onda eller snälla.

2012-03-11 19:52 #0 av: julklappen

Har hört från än del andra människor att det finns både snälla och onda Utomjordingar.Nu undrar jag hur vet man ?

Anmäl
2012-03-11 20:25 #1 av: Geru

Dödar dom dig = Onda

Hjälper dom dig = Goda

Anmäl
2012-03-11 21:01 #2 av: Ninnib53

Jag tror att man får använda sin inre känsla, känna in. Så där som man gör med människor, vissa litar man inte riktigt på, andra har man tillit till på en gång. Att lyssna till sitt hjärta helt enkelt.

Anmäl
2012-03-11 23:28 #3 av: Cristine

Om du tittar på den långa filmen så kan du se att de varit uppmärksammade sedan 50 talet av regeringar och militär samt Nasa senare, har de varit illasinnade har vi inte varit kvar här längre. Inte heller allt både ryssar och och amerikaner har uppe i rymden. De har respekt för de jordliga sakerna

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl
2012-03-12 01:28 #4 av: annica77

Onda aliens känner man mest igen här på jorden som the grays och reptilians. Reptilian aliens gömmer sig oftast under underjordiska gångar samt övergifva guldgruvor sägs det! Samma gäller the grays. The grays är de som mest håller på med bortrövanden och exteriment och kloning på människan. Dessa djävlar arbetar för dragonians. Dragonians är reptil liknande aliens som har reptil liknande hy och utseende. De är mot ca 260 cm långa och starka som 10 björnar. De skulle lätt kunna döda en människa som när man bryter en liten gren itu. Dessa dragonians, de äldre av dem har vingar som lkan beskrivas som vingar. De har dessutom horn på huvudet, små som stora. Bästa beskrivningen på dessa monster till Aliens kan du nog hitta i Bibeln. Jag vill också säga att ca 85% utomjordingar i vår galax är fredliga och goda och så gott som alla av dem har Joinat GFL (Galactic Federal Of Light). GFL strvar för fred, harmoni och kärlek i den allsmäktige skaparens namn. GFL kan man kalla till galaktiska snutar! Deras teknik är magnifik avanserad. De kan göra sina flottor osynliga samt även sina scoutskepp och mindre moderskepp. Denna fenomenala teknik gör så att fulingar eller ganster aliens som vi också kan kalla det till blir lätt fångade på bar gärning om de försöker ta sig ner hit. GFL är redan här i vårt solsystem och inte långt från jorden! Orsaken varför ingen ser moderskeppen just nu är för att de har gjort dem osynliga, då det är bättre att hålla koll på ganster aliens på det sättet samt att inte skrämma slag på jordens innevånare då många inte vaknat upp från 3D världen och om utomjordingarnas existens..

Ser man en elak alien så brukar man få en obehaglig känsla, lite typ av ångest då en ond alien utstrålar mörk energi. Även UFON som innehåller aliens mörk energi gör även deras ufon utstråla mörk energi! Snälla aliens utstrålar harmoni,tryghet och kärlek,det gör även deras UFON(Scoutskepp)Glad

Hur jag vet det här är för att min tvilling flamma Xzai-On Kumjat från Alcyon i Pleiades råkar vara Officer på Andromedans flotta som i sin tur hör till GFL.

Jag telepatiserar med utomjordingar i GFL. Jag har haft min telepatiska förmåga allt sedan jag föddes till denna jord! Samt hjälpt en dam att hitta sin tvillingflamma med hjälp av telepati. Även hon hade sin flamma på en av GFL flottor.

Anmäl
2012-03-12 10:00 #5 av: julklappen

vad underligt detta låter, men det är svårt för mig att förstå som inte har upplevt detta. Undrar om du annica 77 kan säga mig vem som är min tvillingflamma och var den befinner sig då?

Anmäl
2012-03-12 10:25 #6 av: Cristine

Det måste finnas olikarraser inom greys för jag har haft en som guide i 4 år och han är jättefin... så här ser han ut.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl
2012-03-12 11:39 #7 av: annica77

#6 Ja, det stämmer, Det finns grays som jobbar på GFL och tråkigt nog har de Grays som är här gjort så att Grays gjort så att de fått dåligt rykte! Precis som Muslimska extremister som håller på med hedermod och hedersjälvmord get Muslimerna dåligt rykte. Samma sak gäller här angående the grays. Ja det finns flera gray raser! Dock tror jag att din guide är av den längre typen av grays! Den gray som vi har här är rätt korta i växten, runt 150-155 cm. Skulle tippa att din guide är mellan 160-180 någonting. Dock inte av de kortare grays så att säga!

#5 En tvillingflamma kan befinna sig i andevärlden eller fysiskt i en människa eller som min i en utomjording! En tvillinglamma brukar ta kontakt med dig genom en vision eller sann dröm som även många kallar det till. Min älskade Xzai-On Kumjat som min pleiadeanska tvilling flamma heter visade sig första gången åt mig i en vision när jag var tio år gammal! Jag minns visionen som om den var i natt och igår!. Jag, mamma och pappa skulle fara och hälsa på min kusin! För att komma över till andra sidan ån där min kusins hem ligger måste man passera en lång bro! Visionen detalierade bilder av omgivningen överenstämmer med verklighetens omgivning och det är också derför dessa drömmar kallas visioner/Sanndrömmar! HUr som hellst när vi kom i mitten av broen i visionen så dyker plötsligt en man upp från år! Jag minns hur fashinerad jag var av synen. Han var välmusklad och atletisk. Han hade stora vackra bruna ögon,svart långt hår och gyllenbrun hud! Jag minns att jag tänkte WOW och att jag tyckte att han var så snygg. Han log till mig ett hjärtevarmt leende! Hoppade upp i luften, slog en volt och dök ner igen för att inte synas mer. Jag minns att jag tänkte, WOW vilken snygg poseidon. Xzai-On har berättat mig att han bestämde sig för att visa sig som poseidon för att jag inte skulle bli rädd utan få lite spänning som passade en liten flicka! Hahaha, nog var han spännande alltid! Jag minns så väl efter den visionen att varje gång vi åkte över den bron så tittade jag så hårt jag kunde på ån i hopp om att han skulle dyka upp..Många år gick, glömde honom dock inte helt. Så när jag var en 29 årig ung kvinna så hade jag en vision igen...Hela omgivningen i visionen stämde in med omgivningarna där jag bodde. I den drömen mötte jag 3 skumma män i en bil som förföljde mig när jag var påväg för en skön tur i skogen. En av de skumma männen öppnade bilend ena bakfönster och sa " Mr X Älskar dig och vill träffa dig". Jag blev äcklad! Jag har alltid ogillat när män säger att de älskar mig och jag inte känner dem eller att de inte känner mig och ändå säger att de älskar mig! Nur som hälst jag svarade " Jag känger ingen Mr X och för den delen är jag förlovad! Men det brydde de sig inte i! De kidnappade mig och la bindeln före mina ögon så jag inte kunde se! Jag kommer att förkorta visionen något då den är ganska lång. Jag hamnade i Mumbai i Indien och eskorterades till ett palats! Jag mins att jag tänkte "SHIT han som bor här måste vara multimiljonär". Där fanns en stor vacker fontän,massa vackra buskar, palmer och blommor! De eskorterade mig vidare till ett somrum! När jag var inne i sovrummet blev jag helt förtjust! Det var så otroligt vakert! Rummet var av orientalisk stil. Vackar orientaliska möbler och dekorationer! Sängen var en stor himmelsäng av orientalisk stil. Sammet gardiner vid sängstolparna, lakanen och kuddarna var av röd och vit satin. Jag satt och beundrade rummet när en man kom in. Men var så upptagen av att beundra rummet att jag inte märkte det tillförst! Men såg sedan att någon stod en liten bit i från mig. Jag satte mig upp och där stod en skitläcker man. Han hade gyllenbrun hy, långt svart hår stora vackra bruna ögon. Han hade på sig ett par gammaldags indiska byxor av guld och såg ut som En Indisk lord. Jag minns att jag tänkte " WOW finns det indier med sådant långt hår" Han tog min hand och tittade mig i ögonan med en kärleksfull blick. Jag blev allt knäsvag av beröringen och frågade honom vem han var. Han sa " Du kan kalla mig Mr X! Annica jag älskar dig! Lämna dåren du bor med nu! Du förtjänar någon som verkligen kan ge dig den kärlek du förtjänar. Någon som kan uppskatta dig och behandla dig som en prinsessa och gudinna. Stanna hos mig Annica. Hos mig kan du få allt detta och bli behandlad som den prinsessa och gudinna du är... Han la sin hand på min kind och jag kände en fenomenal dragning till honom. Det kunde inte undvikas. Jag försökte med all kraft hålla mig i styr, jag var ju förlovad och jag är inte den typ av kvinna som springer bakom ryggen när jag väl är i ett förhållande! Men dragningskraften var så stor och jag drogs till honom som en magnet. Våra blickar möttes. Han ögon var fyllda av kärlek och åtrå! Våra läppar möttes och han gav mig en lång sensuell kyss....Sedan vaknade jag ur min vision. Kom på mig att jag hoppades att han låg vid andra sidan av sängen. Men där låg min partner istället. Jag kände besvikelsen gro. Jag kände hur hett jag saknade denhär mannen i visionen. Följande kväll när jag gick och la mig så hoppades jag att jag skulle få möta honom igen. Men det gjorde jag inte förrän 5 år senare i mitten av Januari i år (2012). I en hel veckas tid var jag tillsammans med Xzai-On (hans nam som jag fick telepatiskt så att jag viste hans riktiga namn). I visionerna satt vi bara 2 netter isträck och tittade på varandra medan vi höll om varandra och njöt av varandras närhet! I de 4 övriga visionerna gick det hett till. Vi kunde inte hålla oss längre och vi älskade hett vid hans favoritplatts, nära vattenfallet!" Ibland kunde jag känna hans energi så pass starkt som om han kyste min nacke och kramade om mig. Denna känsla övergicks sedan till daglig telepatisk komunikation.

Tvillingflammor visar sig ofta i en Vision/Sanndröm vem det är, vi är nemligen som mest motagigaste då för visioner där vi sover. De som mediterar kan få visioner under meditationen samt av daglig meditation stärker du ditt inre tjus och då stärker du även komunikationen med aliens,änglar eller andar.

Du vet mycket väl när du möter en tvilling flamma. Du dras till denna tvillingflamma som en magnet och din kärlek känns ändlös och hett till denna flamma. Tvilling flammornas band går inte att kapa och deras kärlek är bland de starkaste och renaste som finns i detta universum. Tvilling flammorna känner lätt sin andra flammas smärta eller lycka fast de skulle vara flera kilometer från varandra och även på andra sidan jorden, sam även om de skulle vara ute i rymden.

Det var lite om hur du känner igen din flamma samt hur flammor oftar visar sin existens åt dej...Glad

Anmäl
2012-03-12 13:30 #8 av: [kajmal-0]

min först guid var ochså en grey...en varm varelse.när hon visade sitt hjärta , blev ögonen röda.

http://ufo-nord.ning.com/

Anmäl
2012-03-12 16:23 #9 av: annica77

#8 WOW, vilken upplevelse det måste ha varit! Man blir ju tårögd!Gråter

Anmäl
2012-03-12 18:42 #10 av: Ninnib53

# 7

Tvillingflammor är ju ett väldigt intressant ämne! Och jag är glad att du delar med dig så frikostigt, annica77. Jag funderar nu på om det är min tvillingflamma jag hade en vision om.

Det var anno 1998 (!) och jag var i Indien med några vänner. Vi skulle bl.a besöka Sri Satya Sai Baba på hans ashram i Puthaparthi. Under den här 5 veckor långa resan drömde jag en natt att jag träffade Sai Baba. Jag frågade honom om en man, om det fanns någon för mig. Då svarade han att jag träffade honom på nätterna, när jag sov. Han hette Miso och föddes för 26 år sedan, sa Sai Baba.

När jag vaknade ur drömmen funderade jag över det hela och kom fram till att Miso skulle ha fötts 1972. Men levde han på jorden nu? Eller vad betydde det här? I så fall skulle han vara 19 år yngre än jag!

Nåja, jag har inte träffat honom än! Så jag undrar, vad tror du, Annica?

Att drömma om Sai Baba är väldigt speciellt och jag vet att drömmen har betydelse. Jag drömde också att vi skulle få träffa honom personligen. Det är inte så många förunnat att få göra det. Men den drömmen slog in!

Och kajmal, dina erfarenheter är väldigt speciella. Du delar också med dig så fint!

Anmäl
2012-03-12 18:49 #11 av: annica77

#10 Ja han kan mycket väl finnas här på jorden och att han föddes 1972. Vad spelar åldern för roll? Jag är ju snart 35, Xzai-On är ju 320 år, där kan man ju inte snacka om stor ålderskillnad Nä vadå liksom!OskyldigSkrattande Hahahaha Men han ser ut som 30-36 års gammal man...

Anmäl
2012-03-12 18:51 #12 av: annica77

#6 Din guid är riktigt söt! Hälsa honom så gott från mig!Skrattande

Anmäl
2012-03-13 15:55 #13 av: Ghosthunter

Har jag missat något? Ibland säger vissa av er att The Greys är onda, men här är dom tydligen goda?Obestämd

**ΤΟ ΜΕΓΑ ΘΗΡΙΟΝ DCLXVI**

"Döden innebär inte ett slut, det är bara en förändring"

"Världen skulle må bra med lite mer Värmland"

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.