E.T. / Utomjordiska raser

Kontakt med grey alien? Har ni haft konktakt?

2012-03-10 12:48 #0 av: elise93

Hej tänkte bara skriva lite kort om ett par saker som börjar skrämma mig lite grann...

Min mormor tror på aliens och hon är väldigt andlig av sig, hon har fått höra från flera medium att hon brukar få besök av aliens på hennes åker på hennes landställe i finland. Jag visste inte riktigt om jag vågade skrata när hon berättade det för det lät sjukt! Jag undrade om hon hade börjat röka kanel eller nått för att jag trodde aldrig att hon skulle berätta något sånt.. hahah men iaf.

Jag läste i en tråd om aliens och det var flera som nämnde "grey aliens" eller vad de nu kallas såna som kommer hit och tar människor ? eller vad de nu gör jag googlade lite efter bilder för att få se ungefär hur dom skulle se ut och efter några minuter så slog en tanke mig som fick mig att tänka tillbaka på att min mormor kan fan inte alls vara knäpp för jag minns nu i efterhand att jag drömde en väldigt obehaglig dröm om aliens. Jag var hemma med min lillasyster och mormor i våran lägenhet. Vi har ganska högt i tak och rätt stora fönster som sträcker sig ganska lågt. Men iaf så drömde jag om att jag såg en alien utanför försntret i luften då vi bor på 4:e våningen :P men iaf så sa min minmormor åt mig att lägga min ner avlång längst väggen under fönstret för att de absolut inte fick se mig. Och nyfiken som jag är så kollade jag ut och så var den där utanför mitt fönster i sin farkost. Och min mormor vart helt galen - Nu har dom sett dig vi måste härifrån! Så vi sprang in i nästa rum och la oss under fönstret och så sa hon - Nu ligger du still och säger inte ett ord och så ruschar vi härifrån när jag säger till dom får inte se oss de kommer ta oss annars. Sen sprang vi till bilen och jag var absolut tvungen att ligga när i baksätet jag fick inte sitta upp! Sen berättade hon i bilen att den sorten vill åt människor de är dom som gör oss illa osv men jag visste inte vilken sort hon talade om.

Och nu har jag letat efter lite intressant fakta om aliens och hittade just då "greys" sen googlade jag på bilder om greys och de var en just sån som jag mötte i drömmen! Och jag hade ingen aning om vad de var och vad de skulle göra förs jag läste om trådarna här på sidan. Så jag undrar vad innebär den här drömmen var dom ute efter mig på riktigt?

Finns det någon annan som har erfarenheter från dessa saker berätta gärna! Och om ni undrar något så säg till så kanske jag kan försöka att förklara bättre! :)

Anmäl
2012-03-11 14:34 #1 av: annica77

Ja the grays är de som brukar ha för sig att kidnappa folk för att utföra tester och för kloninger! Deras ras är utrotningshotade pga för mycket innavel och kloningar! Dessa skitstövlar skall man  hålla sig på avstånd från, för dessa jobbar för dragonians (Värts skitstövlar till aliens som finns,vilka kristna skulle beskriva närmast som djävulen själv och demoner. med andra rejält elaka och onda)och sidan om reptilerna som Dark Cabal/Illuminati och dess anhängare jobbar vid sidan om! Många grays använder sig av Mörkfärgade tefat och flygplansliknande farkoster...ytterst sälsynta fall ljusa färger. Nästan alldrig ljusafärger! Dessutom utstrålar ett sådant farkost mörk energi och man kan lätt känna sig orolig som att något är väldigt galet! Dock är inte the grays intresserade att bortröva människor vars energi är av stark vit energi! Utan de som mest är utsatta är de som är rädda, orolig,osäkra...de som har för mycket av den mörka energin i sig och inte har jobbat på att rensa bort mörka energin med meditation och låta den ljusa energin aktiveras och flödas istället.

Vill också påpeka att 85% av aliens är vänligt sinnade och kommer med kärlek,harmoni och fred och inte med illasinnade  handlingar som grays och reptilians. Endast 15% av aliens numera är elakingar...De flesta har joinat GFL som jobbar för ljuset och i skaparens namn (Guds namn, för oss).

Sedan vill jag berätta att det finns aliens som ser ut som grays men som jobbar för GFL  och inte för dragonians. Dessa ser alltså ut som the grays som vi är vana med, men dessa är frädliga och har joinat GFL för många många år sedan redan. Dessa aliens har ägen flotta.  Man känner väldigt snabbt om den i drömmen är av god energi eller mörk energi! Känner man lugn och trygghet så är det en från GFL. Känner du en oro krypa fram eller ångest samt att det käns som en början av en mardröm så är den alien en typisk gray som vi känner got till här på jorden, en som gömmer sig här på jorden tillsammans med reptilerna.

Anmäl
2012-03-11 20:28 #2 av: elise93

Okej tack för informationen. Jag kände direkt obehag när jag skulle titta ut genom fönstret och jag kände i stort sett att de var efter mig. Men vattuman som jag är så precis som min mormor dessutom att vi är födda på samma dag är jag otroligt stark. Jag har lätt för att bli rädd för de "okända" men jag vet vad jag själv står för och det känns som att om jag blev tvungen hade jag nog haft en starkare kraft inom mig själv än någon av dom. Jag är väldigt defensiv av mig så jag skulle aldrig tveka för att gå in i den rollen som vattuman och visa vad jag går för även om det är obehagligt. Det har jag haft stor använding av i verkliga händelser i mitt liv sedan tidigare jag har ofta råkat vara på fel ställe vid fel tidpunkt.. som i höstas när jag va på promenad med min pojkvän efter att vi hade rykt ihop så kände vi för att få komma ut tillsammans för att prata av oss. När vi gick igenom en skog så gick jag lite före min pojkvän per automatik och kände direkt att min syn drogs åt ena sidan av skogsdungen mot en sten..och jag tyckte att jag såg nogon som satt på stenen på huk med vingar men jag kände då att det var en obehaglig varelse och mitt hjärta bara rusade min pojkvän förstog att något var fel så han frågade varför jag i stort sett spände upp mig. Jag sa exakt som det var och han fick panik han ville vända om och gå tillbaka samma väg som vi kom ifrån. Men jag satte ner foten och sa nej vi fortsätter men han sa bara nej nej nej det är läskigt men jag fortsatte bara framåt och de första som jag tänkte på när jag passerade stenen och varelsen var ljus gudomligt ljus det kändes som en kraft från mig själv fast som inte kändes som jag bara for mot denna varelse som var så otäck jag kände mig modig som ett lejon och stark som en oxe jag skulle visa vem som bestämmer. Sen efter det så klappade mitt hjärta 110 slag i sekunden och jag återgick till mitt "normala jag". Min pojkvän var bokstavligen skit rädd även jag men jag sa att de där ska inte skrämma mig jag sa åt honom att fortsätta gå som om ingenting hade hänt men jag kände fortfarande varelsen bakom mig långt långt borta men jag såg till att det höll sig på avstånd...

Så här i efterhand undrar jag verkligen vad som tog fram min styrka då jag aldrig vågat stå upp för sådant förut..jag får gåshud och en obehaglig känsla när jag tänker på det som hände..

Jag undrar verkligen om det var en alien som jag mötte?

Anmäl
2012-03-12 01:11 #3 av: annica77

Ja det låter som om det kunde ha varit en 100% stygging till alien. En så kallad reptil. The grays har inga vingar men vissa reptil aliens kan ha det. Dessa vingar kan se ut som fladdermöss vingar och dessa Alien är sannerligen ingen man vill träffa på, det kan jag lova! Så jag förstår verkligen om du blev rädd....

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.