E.T. / Utomjordiska raser

Hur kommunicerar man?

2012-03-08 12:38 #0 av: Morris.

Hur kommunicerar man med utomjordingar?

Tänkte ifall jag skulle möta nån nångång!! ^^

Anmäl
2012-03-08 12:53 #1 av: annica77

Det kan jag berätta för dig! Med utomjordingar komunicerar man telepatiskt!

Du vet i vår galax finns det flera tusen civilisationer! Om du tänker dig här hemma på jorden och alla dess språk. Kinesiska,ryska,kroatiska,vietnamesiska mm mm. Samma sak gäller civilisationerna i vår vintergata. De komunicerar genom telepati för att förstå varandra med hjälp av huvudet energi! När de telepatiserar så för de över sina frågor med tankekraft kan man kalla det! Denna energi tas sedan emot av ditt huvud som sedan översätter det till ditt äget språk och sedan skriver upp det i ditt huvud så registrerar hjärnan upp frågan och du känner som om du skulle läsa en mening.

Du gör helt samma sak när du möter en utomjording! Skickar en fråga via  energi av tanke kraft som sedan tas emot av utomjordingen och registeras i hans hjärna...

Man kan även jämföra det med textmeddelande från en mobil telefon. Men istället använder du dig av huvudet och dess magnifika krafter och energier. Glad

Anmäl
2012-03-08 14:29 #2 av: Morris.

Är det typ samma sorts kommunikation som vid intuition? Gjorde en övning på healing sidan och prickade rätt på svaret. Det var lätt. Tänkte om den som ger frågan tänker på svaret.

Jag brukar få upp i skallen typ om mamma behöver saker, så kan jag ta med det till henne utan att hon sagt något. Är det typ så?

Anmäl
2012-03-08 16:00 #3 av: annica77

#2 Ungefär så ja!  Fast man använder mer den del av huvudet man annars normalt inte använder. Eller hur jag skall säga, men intiution har också en liten del i det hela med telepati! Rex är telepati expert, så när de kommer så är det han som kommer att hjälpa till med komunikationen mellan människor och aliens. De människor som inte har lärt sig telepatins konst ännu så att säga. Jag har haft gåvan allt sedan liten. Men har först på senaste året börjat använda det regelbundet då jag komuniserar med utomjordingarna och Xzai-On, min tvilling flamma från pleiades...Glad

Anmäl
2012-03-08 22:13 #4 av: Morris.

Häftigt! Kan man utveckla dig så man blir bättre och bättre på att komunicera med telepati?

Jag har haft djur som jag har tyckt kommunicerat med mig, känt mig knäpp liksom. Oskyldig Typ skakat på huvudet och ignorerat, börjat fundera på om jag har nån störning i huvudet. Hehe!

Anmäl
2012-03-09 00:02 #5 av: annica77

#4 Nej, jag tror defenitivt inte att du har någon störning i huvudet...hahaha

Ja man kan utveckla sin telepatiska förmåga med hjälp av meditation och övning! Att läta sig telepati är som att gå i en lite mer...avancerad skola än universitet och gymnasium....hahahahaFlört

Anmäl
2012-03-10 09:40 #6 av: Morris.

5. Då ska jag läsa på om meditation och telepati! Tack^^

Anmäl
2012-03-10 10:05 #7 av: annica77

#6 Var så god vännen!Glad

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.