Kanaliserade budskap

En Livsavgörande Extranyhet!

2012-03-05 00:05 #0 av: Amon

Det har förslagits av GFL och Ashtar Command att alla ljusarbetare sprider vidare den kunskap som har förmedlats via Greg Giles meddelanden och då framförallt de om stundande arresteringarna i världen. Vi på St-Germain.se har tagit emot och översatt följande text som är lämplig att skicka som den är via era Facebook nätverk eller andra sociala media, som ni våra kära ljusarbetare tillhör:

Vi Vill Avbryta Ert Regelbundna och Schemalagda Liv

För En Livsavgörande Extranyhet!

I hela ert liv har ni väntat på goda nyheter, och den dagen har slutligen kommit. Mycket snart kommer ni att bevittna storskaliga massarresteringar över hela världen av män och kvinnor, som ni har kommit att känna som vår världs politiska och finansiella ledare. Dessa arresteringar kommer att nå högt inom USA: s regering, och innefatta många medlemmar av finans- och bankvärlden.
Många av dessa namn kommer ni omedelbart att känna igen, och en del kanske ni inte känner igen, men alla har aktivt tagit del av allvarliga brott mot mänskligheten, och lämnat våra länder bankrutt medans de har roffat åt sig våra surt förvärvade pengar.

Dessa arresteringar är banbrytande, och dessa gripanden kommer att förändra Jorden. Mänskligheten kommer äntligen att bli fri från den tyranniska kontrollen av dessa maktmissbrukare, mer kända som Kabalen. Dessa arresteringar borde inte komma som någon överraskning för många av oss, eftersom vi alla vet, innerst inne, att det är något väldigt fel med denna värld, en plats där så många går och lägger sig hungriga, medan några få äger inte miljoner eller biljoner utan triljoner dollar, stulna från arbetarna bland mänskligheten. Det har alltid funnits tillräckligt med rikedom för alla på den här planeten, ändå har dessa få män och kvinnor praktiskt taget delat upp all rikedomen i den här världen mellan sig, och bara lämnat kvar smulor för resten av oss att slåss om. Efter dessa arresteringar kommer det att förändras.

Många nya projekt kommer omedelbart att genomföras under ny ledning av män och kvinnor med hög integritet, som är engagerade i att återställa vår värld till den utopi den en gång var, och styra en konstitutionell och sant demokratisk utveckling. Det finns många män och kvinnor i den amerikanska regeringen som är hängivna denna sak liksom agenter inom Pentagon, militären, den finansiella sektorn såväl som den privata affärssektorn, vilka har ägnat så stor del av sitt liv för denna insats, och de är så angelägna att få  presentera vårt nya system av överflöd för mänskligheten, som de i hemlighet har arbetat så flitigt med under många år. Som en del av dessa åtgärder, kommer en enorm summa av rikedomen, som har blivit stulen från folket, att bli omfördelat genom program som storligen kommer att gynna varje man, kvinna och barn på planeten. Ingen kommer att bli förbigången och ingen kommer att bli glömd.

Och det kommer mer.

I och med arresteringarna av alla dessa medlemmar av den kriminella Kabalen, kommer den andra fasen av den här operationen att inledas. I dag besöks vår värld av många andligt upplysta varelser som önskar att öppet återförenas med sina gamla familjer. Dessa andligt upphöjda män och kvinnor hjälper till att avväpna den kriminella Kabalen, som har kontrollerat många av världens krigsmakter och innehaft högt avancerade vapensystem.

Dessa avancerade förfäder av den mänskliga rasen ser ut precis som vi gör, även om det finns andra varelser, som vi kommer att möta, som inte alls ser ut som vi. Alla är uppstigna andliga varelser som bara är här för att hjälpa oss att göra de förändringar vi alla innerst inne vet behöver göras. Dessa varelser är de ursprungliga planerarna av denna planet, och är de samma avancerade civilisationer som har byggt många av de stora arkeologiska mysterierna, som till exempel pyramiderna i Egypten. De är inte alls främlingar för oss eftersom
vi, allihop, är deras förfäder.

Ett mycket viktigt socialt experiment har blivit utfört här under många år och var och en av oss har varit en del av det. Vi har lämnats här, till synes ensamma, för att reda ut saker för oss själva. Detta experiment är nu över och det har blivit en fantastisk succé. Vi är nu på väg att återförenas med våra bröder och systrar från stjärnorna och bli välkomnade in i den större Galaktiska Gemenskapen. Eftersom det finns många världar som går under många namn, är det lättare att hänvisa till dem genom namnet på deras fredliga allians: Galaktiska Federationen av Ljus och Ashtar Command.

Vid dessa gripanden och vår återförening med vår Stjärnfamilj, kommer alla problem i vår värld att snabbt och smidigt föras in i anpassningen till vår nya Gyllene Tidsålders samhälle, under ledning av själar med renhjärtade uppsåt.
Genom en världsomspännande gemensam ansträngning kommer alla krig, all hunger, fattigdom, sjukdom och föroreningar snart vara ett minne blott precis som vår dagliga träldom. Avancerade teknologier kommer att ersätta vårt arbete och alla kommer att bli fria att uppfylla varje skapande dröm de någonsin haft.

Allt detta börjar med de förestående arresteringarna av de många medlemmarna av den kriminella Kabalen, och dessa arresteringar kommer att äga rum så snart ett lämpligt antal av vår planets invånare är medvetna om vad dessa rättegångar kommer att innebära för vårt samhälle. Det är därför ni läser de här orden i dag, eftersom många medlemmar av er mänskliga familj gör allt de kan för att dela denna nyhet med er, och för att göra sin del för att lotsa in våra civilisationer till den nya Gyllene Tidsåldern av fred, frihet och välstånd för alla män, kvinnor och barn över hela världen. Högtidlighållande över hela världen är verkligen passande och uppmuntras av den Galaktiska Federationen av Ljus, eftersom det är viktigt att mänskligheten ser dessa arresteringar som goda nyheter och inte som dåliga nyheter som vi har blivit så vana vid.

Vänligen delta i denna stora sak genom att dela med er av detta meddelande på Facebook och andra sociala online nätverk. Det här är er chans att verkligen göra en skillnad och vara en ledare för era medmänniskor. Om vi alla gör vår del för att sprida denna nyhet kommer vi alla att börja bevittna dessa höga profilers arresteringar över hela världen, och det kommer att bli ert tecken på att allt som ni precis har läst är sant.

Skriven av Greg Giles
Översättning Ulla Krogh - www.st-germain.se

Kommentar av Per Staffan:
Dagliga kanaliserade meddelanden via Greg Giles och andra kanaler med nyheter från GFL finns att hitta på www.st-germain.se

Anmäl
2012-03-05 01:40 #1 av: annica77

Åååh, Xzai-On min älskade, så jag längtar efter den dagen! Jag kan knappt bärga mig att vänta på den fantastiska dagen...Kan knapt vänta på att äntligen skall få se dig och få vara i dina trygga armar ,när du väl har landdat!KyssKyssKyss

Och, ja min älskade, jag förmedlar detta underbara meddelande till alla jag känner och lite till så gott jag kan min älskade!

Jag älskar dig Xzai-On! Jag älskar er GFL

LJUS och KÄRLEK till er alla!

Anmäl
2012-03-05 01:51 #2 av: annica77

Amon, jag har redan börjat sprida detta meddelande!  I morgon skall jag predika om detta på ett ställe där folk träffas för att umgås. Många där har sett UFON och många faktist är öppna till tanken på utomjordingar och hjälp från dem. Så det kommer inte att bli så stort problem där! Har till och med talat till en kristen jag känner. Predikade på ett sätt en kristen människa förstod och det gick väldigt bra och fler predikan skall det bli! Vill få förenas med min pleiadean tvilling flamma Xzai-On så fort som möjligt! Samt att detta är extremt viktigt för folket att veta!Skrattande

Anmäl
2012-03-05 09:43 #3 av: [Tjabbelabbe]

Men varför skulle detta verkligen vara ett realistiskt  scenarium varrför skulle alla bogerlgt tänkande människor som räknar med att snart också få det bättre, varför skulle de plötsligt vara villiga att dela med sig?

Vart ska de rika korumperade kriminella ta vägen, skulle de bara sådär förintas?

Hur kan man tro på plötslig förändring av en värld som försöker skapa fred med hjälp av vapen?

Nej detta sättet skapar förvirring, inget sker plötsligt, utan jag är övertygad om att endast genom lidaden kommer förändringar sakterliga skapa en bättre värld.

Hur kan man tro att vanliga knegare plötsligt skall bli kärleksfulla om de ena stunden hatar kapitalister i nästa stund skall vara underbara kärleksfulla världsmedborgare ?

Jag är inte alls övertygad om att såna där skriverier är till särskilt stor hjälp, men måga dras säkert med och önskar allt detta vore sant, helst igår _:)

Anmäl
2012-03-05 12:17 #4 av: Amon

Jag förstår att många undrar och tycker kanske att detta låter helt orealistiskt. Men det finns faktiskt flera olika källor som talar för detta tex:

David Wilcock: "Något stort är på väg att hända":

http://2012indyinfo.com/2012/02/25/david-wilcock-24-feb-2012-update/

Anmäl
2012-03-05 12:18 #5 av: annica77

Allt vapen kommer innom snar tid att avlägsnas. Allt som har med dark cabal/illuminat och dessa anhängare har inget annat än makt,krig,terror,hat rasims mm. Jag vill också påpeka att det är Dark Cabal/ Illuminati och dess annhängare som äger militära anläggningar och det millitära! Seej ett hederilgt folk som har vett i huvudet som drömmer om vapen och krig! INGEN!

Visst alla får ta en tugga i tagen av meddelandet och äta den i lugn och ro så får det ta hur lång tid det vill att svälja den! Men den tid vi lever i nu kommer att ta slut och all vapen, militära anläggningar och allt annat skit kommer snart att vara ett minne blott med tiden...

Jag vet vad mitt hjärta säger är sanning och det är ditt hjärta, din ändlösa kärlek i ditt hjärta som säger sanningen medan huvudet har sina tvivel och sleptism. Huvudet är den del som är lättast att hjärtvätta av mörka energier men inte ditt hjärta går att hjärntvättas och det är ditt hjärta man skall lyssna på.

Anmäl
2012-03-05 14:16 #7 av: annica77

Den som alldrig har känt äkta ändlös kärlek och sin innersta låga förstår inte att hjärtat är den man skall lyssna på när man inte kommer vart med sina svar och tankar i huvudet! Den som inte fattar vad jag menar vet inte vad äkta ändlös kärlek är heller! Skrämmande och ledsamt för dessa personer att de har hamnat i en sådant svart hål att de inte förstår vad jag talar om, vilket vilken människa som hellts vet som vet vad gränslös kärlek och innersta låga är.

Anmäl
2012-03-05 14:57 #9 av: annica77

Ändlös kärlek har inget att göra med sagoprinsar eller sago prinsessor! Ändlös kärlek är den du ger till dig själv andra i din närhet och som ger dig harmoni och frid, din ljusa låga kan man också säga. Intiution kan man också kalla det när man lyssnar till sitt hjärtas budskap.

Har du någonsin varit i en sådan situation, låt oss säga i en kris situation. Du har två vägar att välja och det är brottom, din kompis liv kan hänga på en skör tråd och du måste hämta hjälp. Ditt huvud säger att du skall ta den närmaste vägen över bron! Den ser ju stabil ut fast den är så gott som rutten. Ditt huvud säger, du skall ta den för den är närmare ditt mål. Skit samma om den är lite rutten. Inget skulle hända mig ändå!

Ditt hjärta säger, ta inte den vägen, bron är så gott som rutten. Ta den längre vägen den är säkrare. Du kan hamna i vattnet och strömarna tar dig och du drunknar, ta den långa vägen. Hjärtat eller inituation, kalla det vad du vill...

I denhär situationen skulle jag lyssna på hjärtat medan att jag antar att du helt klart skulle lyssna på ditt huvud och ta risken att trilla i pga ruttna plankor på bron och din vän skulle dö för att hjälp inte kom i tid på grund av att inte valt att lyssna på dit hjärta utan istället lyssna på ditt huvuds ägo.

Det är att lyssna på ditt hjärta, det är ditt inre, din inre låga som vät bäst. Den inre kärleken innuti ditt hjärta,

Anmäl
2012-03-05 15:11 #10 av: annica77

Dessutom vill jag bara säga att tvillingsjälar och soulmates är inga sago prinsar och sagoprinsessor! De kan finnas i andevärlden, på jorden samt även på andra planeter i galaxer! Den kärlek som är tvillingflammor emmelan är den som är renast och störst och dessa band går inte att bryta...Nu råkar det faktist så att min tvilling flamma faktist är från solsytemet Alcyon i pleades som finns i stjärtäcknet OXEN! Då får ni sovande 3D människor ta det hur ni vill. Jag och många milliontals människor kommer att börja sina nya liv i en 5 D värld medan andra som du fortfarande är i den stråkiga,deprimerade,hatiska och kaos 3 D värld du är så van att bo i! Men som GFL säger, alla får välja om de vill bo kvar i 3 D världen (Som man verkligen kan kalla helvetet på jorden utan att skoja) eller i en 5D Värld där kärlek, fred och harmoni råder och spiritualismen flödar (Himmlen på jorden/ Paradiset på Jorden)! Jag vet i allafall vad jag vill och det är att bo i ett paradis på joredn, i en 5 D värld precis som milliontals och åter milliontals människor välger att göra nu allt eftersom de börjar vakna upp ur sin 3D värld.

Anmäl
2012-03-05 22:13 #11 av: Ninnib53

Wow, säger jag. Äntligen börjar det hända något! Har väntat och väntat...

Anmäl
2012-03-05 22:56 #12 av: annica77

Bill Gates och Senior Buch är arresterade! WOHOOOOOOOOOOOOOOO!!!! Hemsidor kanske säger annat. Men de har blivit arresterade i tyst recresy!Dansar och skuttar av glädje!Skrattande

Anmäl
2012-03-05 23:49 #13 av: Amon

#12 Oj!! Det stämmer - här kommer mera!! Skrattande

Benjamin Fulford "Jakten på, Cabal Arresteringar går allt snabbare"

2012 5 mars tags: Ansvarighet och Ben Fulford , Illuminati Upplagd av Dave Schmidt

Dave: Ben har använt termen "greps." Med hänvisning till George Bush Sr, Bill Gates och Timothy Giethner förra veckan. Försiktighet bör iakttas vid användning av termen. Ett gripande är en fråga om offentlig handling och är tillgänglig i media. Fängslade och förhörts är inte alltid en fråga om allmän handling, men är föremål för statens lag.

Benjamin Fulford "Jakten på, Cabal Arresteringar går allt snabbare"

"George Bush Senior och Bill Gates ... greps förra veckan ..., säger Pentagon källor" ... ("Lord Blackheath ... lever och mår bra")

Genom Kauilapele

5 mar 2012

http://tinyurl.com/7m2bsuu

Läs mera här: http://the2012scenario.com/2012/03/benjamin-fulford-the-hunt-is-on-cabal-arrests-accelerating/

Anmäl
2012-03-06 18:38 #14 av: Ghosthunter

annica #12....stämmer det verkligen att dom har blivit arresterade?Förvånad Jättebra, det ligger alltså något bakom det hela då....wow!!

Var har du sett eller läst om det?

**ΤΟ ΜΕΓΑ ΘΗΡΙΟΝ DCLXVI**

"Döden innebär inte ett slut, det är bara en förändring"

"Världen skulle må bra med lite mer Värmland"

Anmäl
2012-03-06 18:42 #15 av: annica77

Ja det stemmer! Vänta skall jag skicka över länken! http://kauilapele.wordpress.com/2012/03/05/benjamin-fulford-3-5-12-the-hunt-is-on-cabal-arrests-accelerating-george-bush-senior-and-bill-gates-arrested-last-week-pentagon-sources-say-lord-blackheath-is-alive-and-well/

Anmäl
2012-03-06 18:49 #16 av: Ghosthunter

Jag hade nämligen lite svårt för att tro på dessa gripande....för dom kan väl köpa både polis och rättväsende? Men däremot så tvivlar jag ju inte att dom är med i Illumainati och Dark Cabal! Fast med idioterna som förtrycker oss och fram med GFL!!!!!!!!!!Glad

Anmäl
2012-03-06 18:49 #17 av: [Starman]

Hörni, om Bill Gates blev arresterad i förra veckan, hur kunde han då twittra för två dagar sen? Dags för samtliga av er att vakna upp och inse att någon (anonyma personer som påstår sig vara utomjordingar) ljuger för er.

Anmäl
2012-03-06 18:56 #18 av: Ghosthunter

#17 Det är väl du som ska vakna upp. En sån som Bill Gates kan ju naturligtvis köpa sig ur situationen och/eller får extra förmåner i cellen.

Anmäl
2012-03-06 19:02 #19 av: annica77

Ja,förr kunde det bra göra det! Köpa sig undan! Men numera är det inte lika lätt kan jag lova! Först blir det en arrest sedan rättegång! Om de sedan låter de gå fria med vakande ögon på dem under tiden de väntar på rättegången är en annan fråga! Sedan vill jag säga att det faktist finns tillgång till internet i vissa finkor! Hur tror ni vissa kvinnor kan chatta med fångar via nätet om de inte har det? Jag kollade på efter chat rum på netet en gång en sida där man kunde chatta med fångar! Lät ju helt sjukt i mitt huvud! Men jag antar att det finns tjejer som blir upphetsade av kriminella dårar. Ja, inte jag dock! Jag har nog med sådana..

Anmäl
2012-03-06 19:06 #20 av: annica77

Förästen så är det oftast så att kändisar inte alla gånger är de som twittar utan deras agenter eller någon som jobbar för dem som skriver i deras sidor och uppdaterar dem ! Så man skall inte ta för givet alla gånger att det är en kändis som tvittar. Det har jag lagt märke till ett par gånger på twitter och på myspace...

Anmäl
2012-03-06 19:37 #21 av: Amon

Den länken går till samma sida som första länken i #13 - under "5 mar 2012" Flört

Anmäl
2012-03-06 23:11 #22 av: Amon

GLOBALA  MASSUPPSÄGNINGAR:

Den här länken går till en facebok sida med en lång lista på alla höga chefer osv som sagts upp sedan början av 2012 inom finans verksamhet (banker), politik och storföretag globalt. Listan utökas för varje dag.

http://www.facebook.com/MassResignations

Anmäl
2012-03-07 15:14 #23 av: annica77

#22 HÄRLIGT!

Anmäl
2012-03-08 00:10 #24 av: Amon

Ytterligare 26 nya personer på listan som avgick idag - varav fyra från Goldman Sachs.

Det finns en frist som gäller till den 31:e mars - för "frivilliga" avgångar.

http://www.facebook.com/MassResignations

Anmäl
2012-03-08 10:17 #25 av: annica77

WOHOOOOOOOOOOO!!!! Här skall det snart firas med Vegetarisk Mosaka! Skrattande

Anmäl
2012-03-08 15:15 #26 av: Amon

Det låter gott! Skrattande

Anmäl
2012-03-16 21:45 #27 av: Amon

Nära förestående TV - händelse:

MASSARRESTERINGAR av 10 000 tals Globala Kabal medlemmar !!!

Se denna sida: http://nesaranews.blogspot.com/2012/03/imminent-televised-event-mass-arrests.html

Anmäl
2012-03-19 13:47 #28 av: [Starman]

Vilket brott står Gates anklagad för? Vem är åklagare?

Anmäl
2012-03-19 14:35 #29 av: annica77

#27 WOHOOOOOOOOOOOOOOOOOO! HALLELUJA!!!!!

Anmäl
2012-03-19 16:03 #30 av: [Starman]

Den här lilla sagan går inte ihop.

Det finns INGEN info på NÅGOT annat ställe om detta än på sidor som är allt annat än objektiva.

Frågan är när ni ska vakna upp och sluta lyssna på bedragare som GFL, Little Grandmother etc.

Anmäl
2012-03-19 16:33 #31 av: annica77

Det är ni som skall vakna upp! Ni är verkligen hjärntvättade av dark cabal och illuminati nu! Huadå! Varså god era illuminatin! Er tid är räknade i denna 3D värld! GFL är inga avskum! Black Cabal och Illuminati och dess annhängare som ni är avskum!

Anmäl
2012-03-19 21:01 #32 av: Gahella

Ännu en som varnar för GFoL.

Denna videon spelades in 2010 och c:a 15 min in i filmen varnar han för dessa massarresteringar som påstås ske nu.

Personligen vet jag ingenting men vill veta sanningen, det är det enda viktiga för mig

Anmäl
2012-03-19 23:28 #33 av: Amon

The Greys har inte haft tillåtelse att vara här på jorden sedan 1995 då deras kontrakt löpte ut - har jag läst på flera ställen.

Det finns nog desinformation som kan göras på det allra mest sofistikerade sätt. Här har rädslan bakats in på ett finurligt sätt på slutet av videon.

RÄDSLOSKAPANDE = är alltid mycket låga, mörka energier - det kan vara bra att komma ihåg!

Den här videon berör mej inte alls, faktiskt, sorry. Oskyldig

Ps. Det var en sak till i videon - det sades att han fick avvärja en masslandning 2010. Det var ju det året som det var meningen att GFL skulle ha kommit - om ni minns - de illuminatistyrda regeringarna hade alla skrivit på detta kontrakt - men så bröts det - och därav blev intet.

Intressant att de vänder denna info i vidoen till något helt annat!

Anmäl
2012-03-20 10:00 #34 av: Gahella

Vad var det som skrämdes då Amon?

Och vet vi verkligen att de lägre greys verkligen är helt borta härifrån?! Vem har sagt det?

Jag vet från mina egna personliga upplevelser att portarna stängdes för några år sedan för nytillkomna, för det är ju fler som vill komma till ljuset. Men det innebär att många av dem finns kvar här. Jag har även sett dessa draconier nära inpå mig själv och varit utsatt för demoniska attacker så nog finns det lägre kvar här, även inom oss själva ett tag till.

Mitt ändamål med dessa inlägg är att endast diskutera då ingen sitter inne med Sanningen. Vi som varit med ett tag vet hur lättmanipulerade och lättstyrda vi är!

Christin jag har haft starka varningar länge inom mig att inte ropa ropa på dessa utomjordingar för vi vet inte alltid vad vi kallar på. Vår intution är fortfarande inte fullt utvecklad och de lägre struntar fullständigt i vår egna vilja. Det behöver vi bara se hur våra maktstyrande här på jorden bryr sig om det. Så mitt tips är att alltid vända sig till den högsta kärlekskällan i allt vi ber om.

Här är en till som varnar för GFoL:

http://prof77.wordpress.com/new-earth/new-earth-advocates-writers-etc/voices-of-the-new-paradigm-chris-thomas/

Anmäl
2012-03-20 11:03 #35 av: [Starman]

Antar att du egentligen inte alls har någon källa till dina påståenden att komma med, utan bara blint och slentrianmässigt återberättar det som dina auktoriteter diktat upp.

Jag antar detta eftersom du duckar för frågorna och istället svarar med personangrepp. Hade jag insider skulle för övrigt just Du som användare varit anmäld flertalet gånger vid det här laget.

Hoppas någon medarbetare får upp ögonen för hur du beter dig.

Det blir ju lätt så, för människor som har svårt för att tänka fritt, att de låter sig ledas. I ditt fall till och med förledas. Du har blivit blind för verkligheten.

För i verkligheten går inte den här lilla sagan ihop.

Anmäl
2012-03-20 13:39 #36 av: Amon

#34  Jag tycker också det är bra att man får se saker och ting ur många olika synvinklar och inte sväljer allt med hull och hår.

Det finns nog säkert kvar mörka aliens på jorden ännu - även om de inte har tillåtelse att komma hit nya. Allt är ju inte helt borta ännu - även om det försvinner mer och mer. Vet ju att vi blir attackerade då och då - särskilt som ljusarbetare - som går ut och berättar.

Men det här året 2012 - skall ju allt detta städas bort. Har hört att vid halvårsskiftet juni/juli i år så måste alla ha bestämt sej för om vi skall följa med jorden upp i frekvens - till den femte dimensionen eller ej.

Det som var skrämmande i slutet på videon - var när han sa: att de som följer med i skeppen kommer inte tillbaks igen. Obestämd

Anmäl
2012-03-20 14:43 #37 av: Ghosthunter

#35 du gör ju själv personangrepp i ditt inläggSkrikandes

Anmäl
2012-03-20 16:35 #38 av: Cristine

#34 Gahella min huvudguide är och har varit i dessa 4 år jag varit medial en alien och jag litar på vad jag får ifrån honom

plus att jag nu har en hjälpare/rådgivare från uranus. de skulle säga till mej.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl
2012-03-20 16:43 #39 av: Cristine

*

Anmäl
2012-03-20 17:22 #40 av: Gahella

Tack Amon för ditt kloka och ödmjuka svar, det är alltid ett stort nöje att byta tankar med dig! :)

Ja visst är det otäckt och precis som Icke, Kavassilas också varnat för! Jag funderar mycket över denna yttersta tid och jag tror att vi kanske inte riktigt sett slutstriden ännu, den om våra själar. Jag vill inte skrämmas någonstans jag vill tvärsom att vi tar tilbaka makten över oss själva och det inkluderar att inte svälja allt som auktoriteter säger var de än befinner sig. Eller vad andra än säger, vad känner och tycker JAG själv? Är jag tveksam finns det alltid en anledning har livet lärt mig.

Tänk om det är så att alla dessa kanaliseringar från GFoL (har själv läst dem under c:a 1 års tid) endast vill få oss handlingsförlamade, att det är de som fixar biffen åt oss, att de helt enkelt skriver sånt som vi vill höra?!

Vi är väl inte här för att någon annan ska fixa våra liv och vad vi ställt till med här på jorden? Hur ska vi då kunna växa  som medvetna människor?

Ja Cristine som jag sagt till dig förut så har jag stor respekt för ditt kunnande, men det innebär inte att jag håller med dig om allting :) Jag har också kontakter och framför allt min själ som jag lyssnar på.

Jag har nu varit i denna svängen sen slutet av 80-talet och insett på vägen att många lägre entieter har blandat sig på dessa kurser och mässor som vi helt aningslöst öppnade upp för. Jag har sett så mycket egon som upphöjt sig själva som stora mästare som ofta har tagit hutlöst betalt. Men har även sett dess absoluta motsats som nästintill ger bort sig gratis är det bäst jag tillägger. Men hur som helst så länge vi lever i ett dualistikt system kommer ying och yang fortsätta ha makt över oss.

Jag vill igen säga att lyssna mer på er själva och mindre på andra då de flesta är i väldigt stark konatkt med sin själ, sina högre vibrerande kroppar denna tid. Och be om beskydd! Vi får det ni ber om, och ibland kanske vi inte blev så glada för svaret vi fick i all vår aningslöshet.

Anmäl
2012-03-21 00:37 #41 av: Cristine

Jag håller helt med dej om att vi ska lita på oss själva och vår intuition ska jag vara ärlig så har jag inte läst  eller lyssnat på de galaktiska utsagorna så jag har egenligen ingen aning om vad de sagt annat än att de ska vara vänligt sinnade. Jag  läser era inlägg och tar en bit här och där även har jag läst något om reptilerna men de har som djävulen försökt att styra och förslava oss och även förinta oss men inte lyckats fast de varit tusentals år på jorden. Hur det än är så vinner kärlek över ondska i längden. Jag är inte så naiv som jag verkar, jag har levt i många år hotad av ETA i Spanien och Frankrike och gick med först revolver ett år innan jag fick byta till en liten pistol, de hotade att något kunde hända barnen, de förde bort mej för de trodde det var jag som gjort 11 bilder till första sidan på Spaniens största tidning <Cambio 16, de sköt en man på en av särbons macker för de tog fel och trodde det var han, vi fick escolt överallt utav Francos polis under några år till vi inte orkade åka runt med dem överallt ( de med de trekantiga hattarna) etc. etc. så jag kan känna in och sålla väldigt bra numera... jag litar på min intuition, mina hjälpare och konstigt nog på mina tokiga drömmar.

Anmäl
2012-03-22 10:16 #42 av: Gahella

Jag minns vissa delar av ditt dramatiska tidigare liv Cristine, var inte du en fotomodell också? :D Och att du skulle vara naiv tror jag inte någon tycker! Tvärsom så upplever jag dig som en långt kommen själ med stor självrespekt och intregitet som du även visar andra.

Jag är också en sån som plockar både här och där. Tror det är viktigt att göra det för då ifrågasätter man sig själv och sina sanningar konstant. Och det håller oss friska och vitala i hjärngloberna så vi inte fastnar i nått hörn nånstans ,))

Vi kan kalla det satan, jävulen eller den 3 D verkligheten eller vad vi vill :)) Hur som helst i vår del av världen lever vi i separation och dualitet, och så länge vi gör det kommer vi fortsätta känna på alla dessa motsater. För där det finns en kraft finns också dess motkraft, och utan detta ingen utveckling.

Kram fina du!

Anmäl
2012-03-22 12:17 #43 av: Cristine

Jo jag var artist..mest dansös och modell och de resor jag gjorde då runt världen men mest i Sydamerika (på grund av att jag lärt mej spanska)

lärde mej  att aldrig stagnera.Det var mest indianerna i Amazonas som lärde mej tänka över gränserna fast mycket av det kom mycket senare..det blev aha upplevelser. De såg verkligen dessa ljusvarelser och mycket annat som jag inte alls trodde på då..effekter av alla plantor de gjorde dekok på tänkte jag. Detta var på 60 talet.

Jag har alltid varit väldigkt logisk så det var konstig att jag blev medial på gamla dar och just genom en person från amzonas.

Nej jag förstår precis hur du menar, fanns det inte motgångar i livet så skulle vi inte veta vad lycka är.

Tack och kram tillbaka.

Anmäl
2012-03-22 13:27 #44 av: [Starman]

Vilket uppfattar du som personangrepp?
Att jag menar att hon låtit sig förledas av skojare som GFL?
Bill Gates är ju uppenbarligen inte i arrest, och ingenting av det som GFL påstår verkar ha inträffat i verkligheten. Om man ändå tror på det de påstår, så är man, korrekt uttryckt, förledd.

Anmäl
2012-03-22 14:11 #45 av: Cristine

Han svarar inte på FB

Anmäl
2012-03-22 14:32 #46 av: [Starman]

Han skrev ett inlägg i sin logg för två dagar sedan...?

Anmäl
2012-03-22 14:50 #47 av: Cristine

Det kan vara någon annan*fniss*

omvända roller.

Anmäl
2012-03-30 15:34 #48 av: Amon

Divine Intervention: Avsnitt I - besegra Finansiell Tyranny

Skrivet av David Wilcock onsdag 28 mars, 2012 18:18

Massiva, exempellösa ET insatser kommer helt att stoppa alla planer på att starta ett tredje världskrig, enligt flera uppgiftslämnare. Denna och andra fascinerande utvecklingar tyder på att 2012 kan leva upp till många profetiska förväntningar.

[OBS: Denna undersökning genomgår dynamiska uppdateringar, inklusive nya avsnitt som kommer att laddas upp i mån av tid. Av denna anledning ber vi er länka till den och dra utdrag, men inte kopiera och återpublicera den hela, eftersom det ständigt förändras. Tack!]

Negativa krafter ÄR VERKLIGA - och så är också motståndet
Vare sig vi vill det eller inte, kommer nu alla att konfronteras med bevis på att världen styrs av de kraftfulla, ockulta, negativa krafterna bakom kulisserna.

I min fulla längd rätt e-bok Financial tyranni, delar jag allt jag har samlat i denna kontroversiella fråga - eftersom jag fick reda på detta redan 1992.

Om du redan har läst Financial tyranni, den fulla omfattningen av det problem vi nu står inför kommer det att vara mycket tydligare när du ser denna undersökning. En del av det kommer att bli klart som du läser det här första avsnittet.

Detta är uppföljaren till Financial Tyranny - där vi talar om "goda sidan".

Massarresteringar
Flera insider källor som var och en av dem blivit "genom granskade" för deras trovärdighet och pålitlighet, har nu bekräftat att massarresteringar av tusentals viktiga konspiratörer i denna väldiga kabalen är på väg att inträffa.

En mycket hemlighetsfull, mycket samordnad operation - som arbetar för mänsklighetens bästa - är på väg att göra sitt drag.

De "goda" Pentagon är nu i fullt politiskt och logistiskt samarbete med den anmärkningsvärda 134-nation alliansen - för att ställa förövarna inför rätta och befria vår planet. Säkerheten kring denna enorma operation har varit omfattande. Även de som kommer att påverkas av det - och de gripna - har ingen aning om den svindlande omfattningen av vad som är på väg att avslöjas inför ögonen på allmänheten.

Helt nyligen hade jag fyra timmar av verbal diskussion med en ny, offentlig, på hög nivå whistleblower om dessa överhängande massarresteringar. Vi är inställda på att spela in en intervju på 6:00 Pacific tid för offentliggörande av den här webbplatsen - inom några timmar när detta första avsnitt skall publiceras. Jag kommer att lägga-producera och släppa den här intervjun så snart som möjligt. Bekräftade jag helt och fullt mannens bonafides och hans vittnesbörd med en av mina bästa insiders, som jag för in i diskussionen. Dussintals specifika punkter som inte finns i något offentligt forum, har bestyrkts i denna prövning i utförande-processen.

22 lastbilar fulla av DOKUMENT
Vi vet nu att planen för massarresteringar har varit mycket aktiv i arbetet under minst 33 år. Ett fem-tums tjockt briefing dokument lades fram inför vår nya kontakt 1979 som beskrev hela planen.

En svindlande mängd obestridliga bevis backar denna plan, inklusive mer än 22 arton-hjuliga lastbilar fulla av dokument som sedan länge skannats och säkrats på flera platser.

Vi fick höra att en enda fil-box av dokument som denna var stark nog att få ner den förra italienska regeringen, som du ser här:

Åklagare kräver 5-års fängelse för Berlusconi under vittne manipulation http://rt.com/news/line/2012-02-15/~~V # id26529

Åklagaren har begärt fem års fängelse för fd italienska Premiärministern Silvio Berlusconi för hans korruptions avgifter. Åklagaren Fabio De Pasquale har begärt att domstolen på onsdagen finner den förre premiärministern skyldig till att ha betalat en brittisk advokat $ 600.000 att ligga i andra studier. Dessa förfaranden innebär anklagelser om skattefusk och bokföringsbrott under Berlusconis verksamma karriär. Andra pågående ärenden mot honom i Milanos domstolar är en rättegång, där han är anklagad för att ha betalat för sex med en minderårig prostituerad. Berlusconi avgick som premiärminister i november förra året.

VARJE ansträngning skall göras för att lugna och skydda allmänheten
De människor som är på väg att göra detta är väl medvetna om varje problem du har - som en upplyst läsare av sanningsenliga webbplatser och material.

• Krigslagar kommer INTE att förklaras när detta händer.
  • Militären kommer INTE att ta kontroll över regeringen.
  • Oskyldiga civila kommer INTE att fängslas eller skadas på något sätt.
  • Alla trupper som försöker utföra olagliga order av detta slag, på uppdrag av "skurkarna", kommer att utmanövreras och motstås.
  • Alla ansträngningar kommer att göras för att fokusera på att eliminera problemet - och omedelbart föra tillbaka makten till folket på ett ordnat sätt.
  • Nya val kommer att behöva organiseras, med tanke på att många, om inte de flesta politiker i USA kommer att finnas klandervärda - antingen direkt eller genom underlåtenhet att ha vidtagit åtgärder.
  • Alliansen avser att bryta ut fri energi och många andra tekniker som stals från oss. Den fossila bränsleekonomin säkerställde att den ockulta globala kontrollen och systematiska dödandet av vår planet skulle fortsätta.

Läs mycket mera här:

http://divinecosmos.com/start-here/davids-blog/1035-divineintervention1

Anmäl
2012-03-30 15:38 #49 av: Amon

David Wilcock: 28 mars 2012 Intervju med Whistleblower "Drake" på massarresteringar

2012 mars 30 tags: Ansvar , David Wilcock , massarresteringar Upplagd av BZ Riger

David Wilcock intervjuerna en topp insider "Drake", frågade Pentagon att offentligt diskutera massarresteringarna. "Drake" leder oss till webbplatsen Reigns Freedom för mer information.

UPDATE 14:59 - INTERVJU MED TOP Insider Partners Om Överhängande massarresteringar

Jag är på planet till helgens konferens i Austin. Du håller på att få höra en fantastisk intervju med Drake, en insider särskilt bett av Pentagon "goda" att komma fram och förklara vad som kommer att göras.

Jag blåstes bort av den information han gav. Om du inte redan tror det verkligen skulle hända, kan detta mycket väl ändra dig.

Jag sprang Drake genom ett omfattande valideringsprocess med en av mina topp insiders och han gick med glans. Han är den verkliga affären.

Vi har ett brådskande-status för rush transkription för vår Gudomliga Cosmos transkription Team på detta och kommer att få det postat ASAP.

Det är ZIP-filer. Allt du behöver göra är att ladda ner dem, öppna dem och berätta för dem var du vill att din MP3 till gå. Så enkelt är det - precis som våra nedladdningsbara produkter. Här är de:

http://divinecosmos.com/media/DivineCosmosDrakePart01.MP3.zip

http://divinecosmos.com/media/DivineCosmosDrakePart02.MP3.zip

http://divinecosmos.com/media/DivineCosmosDrakePart03.MP3.zip

Dessa MP3-filer laddas in i alla vanliga MP3 spelare och även till iTunes. Har dock iTunes haft en del problem med MP3-filer på sistone.

Om du försöker ladda dessa filer till iTunes och det kraschar, måste du uppdatera dina iTunes. Den nuvarande iTunes version 10.6.1 fixar de flesta av dessa buggar.

Uppdatera dina iTunes att ladda dem i din iPhone, iPod eller iPad för att lyssna på dessa filer på dessa enheter.

Anmäl
2012-03-30 23:03 #50 av: Amon

Fullängdsvideon med David Wilcock ca 3 tim:

Anmäl
2012-03-31 23:56 #51 av: Joppo

Är denna tråd på riktigt eller nån slags fantasitråd där man fabulerar fritt? Den är smått....ehh... förvirrande.

Anmäl
2012-04-01 23:06 #52 av: Amon

Du får själv bedöma vad som är verklighet eller fantasi för dej.. Flört

Anmäl
2012-04-01 23:36 #53 av: Joppo

Jadu Glad Jag får väl ta mig en funderare.

Anmäl
2012-04-01 23:54 #54 av: Cristine

Japp här har var och en sin tro och vi respekterar varandras åsikter.

Anmäl
2012-04-27 23:43 #55 av: Amon

Läs mera här: http://kauilapele.wordpress.com/2012/04/26/sheldan-nidle-webinar-notes-schedule-of-events-for-mid-spring-summer-2012/

Anmäl
2012-04-27 23:49 #56 av: Amon

Anmäl
2012-04-27 23:57 #57 av: Amon

På ett sätt så vill jag ju gärna tro på allt detta - som man har hört om och väntat på så länge. Men samtidigt kan man nog inte riktigt tro på allt förrän det verkligen fysiskt händer - och man står där och gnuggar ögonen i full förundran...

Men det är också mycket energier i omlopp nu - och har varit så hela våren - så det känns ju som en lättnad i hela kroppen. Som om något gammalt släpper taget om oss - och som om en nyfunnen frihet och en känsla av eufori infinner sej! Skrattande

Anmäl
2012-04-28 00:08 #58 av: Cristine

Tack AmonGlad härligt!

Anmäl
2012-04-28 08:15 #59 av: Ninnib53

# 57

Men det är många förändringar på gång, fler och fler avslöjanden. Så visst händer det saker.

Jag känner också de här energierna, att det gamla liksom ruskas om. Det går inte att gå tillbaka. Att göra sig av med gamla masker och föreställningar. Allt måste ut, känslor, beteenden, begränsningar, rädslor. Det kan göra ont, men det är också en befrielse.

Att våga tro på något bättre.   Glad

Anmäl
2012-04-28 11:13 #60 av: Cristine

Hallalulja....Skrattande höll jag på att säga...och gjorde det (är inte troende men kanske bli det till slut).

Anmäl
2012-04-28 22:09 #61 av: Amon

Ja - de här häftiga energierna skakar om oss och vi får kämpa med både inre och yttre demoner. Men för varje gång som vi släpper mer och mer av dem så fylls vi också på med mer och mer av dessa rena gudomliga energier. Skrattande

#60  Man behöver inte vara "troende" - vi påverkas ALLA utav detta - eftersom HELA jorden (och alla som bor uppå den) går igenom denna transformation!

Anmäl
2012-04-29 00:06 #62 av: Cristine

Ibland ändrar livet sina banor och man är tvungen att hänga med, för jag har alltid varit ateist som mina föräldrar och skeptiker.Jag har sett jungfru Marias staty gråta i Culumbia och trodde inte på det, det måste finnas en logisk förklaring (känns det igen) och jesus bild på en vägg i Spanien + mycket mer. Hur skulle jag kunna tro att för fem år sedan så pratar jag med mina döda föräldrar.Hur kunde de plötsligt förklara att att de var andar. Så det har jag fått lära mej att tro inget är omöjligt och lär dej acceptera och respektera

Här är en gammal video som annu ingen skeptiker har kunnat förklara.

Titta särskilt på Minut 2.38

Anmäl
2012-04-29 01:11 #63 av: Amon

Intressanta upplevelser du haft - men var är videon? Förvånad

Anmäl
2012-04-29 02:56 #64 av: Marr

Detta är underbart Amon! Följer GFL varje dag, men missat flera dagar när vänner hälsat på. Slog på datorn nu för en snabbkoll här innan sova. Så får jag se dessa efterlängtade GLÄDJANDE nyheter! Hurraa! Kommer somna med ett leende strax! Kram för informationen! Skrattande

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2012-04-29 12:20 #65 av: Marr

#62 Vilken fin video! Snart får man vara med om upplevelsen, när även skeptikerna får upplysning! Antar dom blir lite generade när dom så ivrigt kämpat , för att misskreditera t.ex sånt här. Det är iallafall min övertygelse! Vilken FEST det kommer att bli! SkrattandeTungan uteFlört!!!!!!!!!!!!!!

Anmäl
2012-04-29 15:32 #66 av: Amon

Om just GFL finns ju här många olika åsikter - som vi sett och läst. Jag kan ju inte svära på att allt detta som här beskrivs verkligen stämmer - eller vad som verkligen kommer att hända. Var och en får känna efter i sitt inre själv - vad som känns rätt.

Men det finns mycket samstämmig information som kommer från väldigt många olika källor (både jordiska och andliga). Och bara att läsa detta kittlar ju fantasin.

Om vi mentalt kan tänka oss alla dessa förändringar till det bättre - så är vi också själva med och SKAPAR dem - eftersom vi alla individuellt och kollektivt skapar vår egen framtid!

Och vi är många, många, många jorden runt som också jobbar regelbundet med att ta ner de här allt högre ljusenergierna som hjälper till i förändringarna.

#62 Ja - det var en fin och intressant video. Har ni sett filmen: "Miraklet i Lourdes"? Den påminner om denna film.

http://kritiker.se/film/recension/?film=Jessica_Hausner__-__Miraklet_I_Lourdes

En egen upplevelse: Jag var för några år sedan på en semesterresa till Madeira. Under en dagsutflykt med buss till "Nunnornas Dal" - så berättade reseguiden om när några barn i Portugal mötte Jungfru Maria under en period för många år sedan - och att detta då väckte en stor uppståndelse.

Så kom vi fram till dalen och tog en massa kort på den fantastiska utsikten - sedan körde bussen lite längre ner i dalen till den lilla kyrkan där. Efter en stund skulle vi åka tillbaka. När jag nu står och beundrar den otroliga utsikten strax innan bussen kommer - så känner jag hur något långsamt och försiktigt sänker sej ner ovanför mitt huvud. Jag trodde att det var någon utav "nunnorna" - så jag tänkte: "ja - kom du!"

Då känner jag plötsligt att det var Jungfru Maria. Hon hade kommit till mej några gånger tidigare i meditation bla - så jag kände igen hennes energier. Så otroligt heliga och fantastiskt ömsint kärleksfulla energier!

Hon följde med mej in i bussen när den kom efter några minuter - och var med oss i bussen hela vägen till nästa anhalt - under kanske 20-30 minuter. Jag kände tydligt hennes energier under hela resan. Bussen var full med turister - och alla satt helt knäpptysta. Jag vet inte om de kände detsamma som jag - men de märkte säkert att det var något alldeles speciellt!

När vi kom tillbaka till hotellet - så kom jag på att denna dag var det också den 25:e mars - Jungfru Marie bebådelsedag - och alltså ytterligare en bekräftelse! Glad

Anmäl
2012-04-29 16:54 #67 av: Cristine

Det låter fint och på samma gång spännandeGladkan du tala om för en dum och ovetande Quinna vad bebådelsedag betyder?

Anmäl
2012-04-29 17:09 #68 av: Amon

Bebådelsedagen är den dagen Jungfru Maria fick veta av Ärkeängel Gabriel att hon skulle föda ett gossebarn nio månader senare - Jesus. Flört

Se: http://sv.wikipedia.org/wiki/Jungfru_Marie_beb%C3%A5delsedag

Numera kallar vi den ofta för våffeldagen - slang efter Vårfrudagen.

I katolska länder har Jungfru Maria en hög ställning - Madonnafigurer hittar man lite varstans och de har flera dagar/år som tillägnas Maria.

Anmäl
2012-04-29 18:19 #69 av: Ninnib53

# 66

Åh, vilken upplevelse!! Underbart!!

Anmäl
2012-04-30 00:51 #70 av: Amon

# 69  Ja, den var fantastisk - något man aldrig glömmer.. Tack! Glad

Anmäl
2012-04-30 02:32 #71 av: Marr

Amon! Det är jätteroligt att du delar med dig av dina upplevelser! #66 Gillar dina tankar där och för övrigt gillar jag dina inlägg väldigt mycket! Upplevelsen på Madeira helt fantastiskt, vad underbart att minnas resten av sitt liv! Tack för att du ger UJ så mycket av din klokhet&kunskap, hoppas du fortsätter med det! Glad

Anmäl
2012-04-30 13:18 #72 av: Amon

Oh! Tack Marr! Jag blir både glad Skrattande och generad Skäms.

Jag är en "periodare". Under perioder har jag stort behov av att dela med mej av information och upplevelser och diskutera med likasinnade - och under perioder så har jag ingen lust alls med det. Är då kanske bara inne och kikar ngn gång - och sen räcker det med det. Har också mycket annat runt mej som tar min tid.

Därför passar jag inte som medarbetare - och tackade därför nej till det fina erbjudandet jag fick från Christine. Men jag kommer helt säkert att fortsätta hälsa på Er och göra inlägg och kommentarer här då och då - kan nog inte låta bli.. Flört

Anmäl
2012-04-30 20:25 #73 av: Marr

Amon! jamen det är helt ok! Vi tycker mycket om att få ta del av din erfarenhet och ditt tänk! Jätteroligt att du vill fortsätta sprida nyttiga upplysningar på UJ, det gör du bra! Flört

Anmäl
2012-05-02 09:44 #74 av: Amon

David Wilcock: arresteringsorder: Länkar in mot G7 centralbankssystemet

2012 1 maj Upplagd av Steve Beckow

Arresteringsorder: Länkar in mot G7 centralbankssystemet

David Wilcock, Divine Cosmos, 1 Maj 2012

http://divinecosmos.com/start-here/davids-blog/1051-g7banks

Arresteringsorder har nu utfärdats mot de internationella grenarna av Federal Reserve - de europeiska centralbankerna, BIS, Tyskland, Frankrike, Nederländerna, Belgien, Italien och Japan.

STORA FÖRÄNDRINGAR på väg att hända

Det är skrämmande att upptäcka att världen drivs av psykopater - som vill se miljarder människor dö.

Många människor kan inte ens inse det. Deras sinne stänger bara ner - och de angriper ofta budbäraren.

Icke desto mindre har ingen korrupt regim överlevt någonsin mot bakgrund av full offentlig exponering. Vår nuvarande situation är inte annorlunda.

Det finns rikligt med bevis för att denna grupp är verklig - och kommer snart att besegras. Stora förändringar är på väg att hända i världen.

I själva verket har en liten grupp av internationella bankirer tagit kontroll över planeten och dess resurser. Deras plan har funnits i 300 år och följdes med hänsynslös effektivitet.

Svårigheten att avsätta denna grupp är extrem, på grund av deras penetration i alla aspekter av vårt samhälle, inklusive medierna, regeringen och rättsväsendet.

Ändå verkar det som om de är på väg att störtas av en internationell koalition av 138 nationer - som gick samman för att avsluta Financial Tyranny.

(David föredrar vi inte återge hans artiklar i helhet så gå till http://divinecosmos.com/start-here/davids-blog/1051-g7banks för resten.)

Anmäl
2013-03-04 12:12 #75 av: Centaurus

Och som vanligt hände..nadaArg

Anmäl
2013-03-04 21:41 #76 av: Amon

Jag tror nog det händer mer än vad vi får reda på - bakom kulisserna.
Men Rom byggdes inte på en dag - och inte vår framtid heller.. Skämtar

Anmäl
2013-03-04 21:53 #77 av: Cristine

insider

Anmäl
2013-03-04 22:22 #78 av: Cristine

.

Anmäl
2013-03-05 07:53 #79 av: Ghosthunter

Muhahaha....Lipar

Anmäl
2013-03-05 11:29 #80 av: Cristine

Vatikandocument läcker trots arrestering!

det talas om fler arresteringar.

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.