Annons:
Etikettupplevelser
Läst 2077 ggr
Cristine
3/3/12, 9:46 PM

Ännu en konstig dröm

Är dottern sanningen på spåret med sina utomjordingar och miljön sedan liten? Vi satt och tittade på videos om ljusvarelsena, aliens och miljön till kl 00 då jag inte orkade mer och somnade.Som ett brev på posten kom en av mina tokiga drömmar, jag skulle ut och resa igen. när jag kom ombord var det inte en alien som mötte mej..det var Gottlob och han sade när han säg min förvåning.

(Han är min hjälpare).

Vi är ett i Universum allt hänger ihop, du kommer att se det själv så småningom, och vi måste samarbeta…vad ser du när du tittar ut..

Jag: Tynderö

G: Ja men vad ser du

Jag: en massa gårdar

G: ja men i helhet

Jag: En vacker bygd med vackert landskap

G: Ja just, och det vill du ha kvar.

J: Ja naturligtvis

G: Titta nu uppåt

J: Det går inte det är svart

G: Nu ska vi åka ovanför så får du se att det är många stora kilometerlånga skepp som ligger där  och skyddar jorden. Då undrade jag varför de gör det och han säger att hela universum påverkas utav alla föroreningar som kommer från jorden och det angår alla . Jag har blivit fängslad av många mindre ufon som flyger omkring,alla olika och dessutom byter de ständigt form eller delar på  sig och jag undrar varför och hur.Då säger han att det är inga skepp utan levande reningsverk de äter all polution, gifter och mineraler .De är som magen, levern, gallan och tarmarna i din kropp,de bearbetar det de äter …och därför rör de på sig, vissa ämnen går till ett ställe andra till ett annat!

När jag vaknar slänger jag mig på datorn för jag kommer ihåg att jag sett sådana "reningsverk" och trott att de var ufos och jag undrade där hur det kunde finnas varelser ombord…men det finns inga. Jag måste fortsätta leta för det låter så logiskt… vi har ju på jorden baciller och maskar som äter olja och och farliga ämnen.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Annons:
Cristine
3/3/12, 9:49 PM
#1

.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Gahella
3/4/12, 8:31 AM
#2

Tack Cristine! Det här gick rätt in in i mitt hjärta för jag har *hört* samma sak inom mig

Det är en tröst att vet att det även finns en gräns för kortsiktig egoprofithunger som alltmer breder ut sig och jordens resurser decimeras i höghastighetsfart!

Cristine
3/4/12, 9:00 AM
#3

Japp så är det Gahella!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Gahella
3/4/12, 9:10 AM
#4

Älskar dina *konstiga* drömmar Cristine och jag har större behållning av dem än någon Kanalisering på nätet.

Jag har själv väldigt speciella drömmar,och tack vare dem kan jag hålla mig i balans och fortsätta orka igenom detta svarta kaos som tyvärr måste ske för att en ny medvetenhet ska födas inom människorna. Ja det är bara att fortsätta andas sig igenom denna djuptransformerande uppochnedvändande tid som är nu.

[Tjabbelabbe]
3/4/12, 9:16 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Hej !

Intressant dröm, jag förstår faktiskt det du och din hjälpare var med om-:)

Du kanske inte känner till en Martinus Thomsen, författare till LIVETS BOK, finns på nätet.

Denne man var Kosmiskt dagsmedveten och hade fått Andlig Junskap som verklig vetenskap..

Det framgår av Li ets Bok, att hela kosmos är ett levande väsen, och allt som existerar i detta fysiska kosmos är levande väsen, men osynligt finns de Andliga viljor som gett allt fysiskt dessa egenskaper v känner till.

Alla våra celler i våra kroppar är olika "jag" som samarbetar, så i det lilla mikro som i det stora makro kosmos.

Detta betyder att vi alla befinner oss innuti levande väsen, alltså liv inne i liv inne i liv osv, och att vi själva utgör delar i de större liven..

Vårt klot är ett levande väsen - solsystemet är ett annat levande väsen, också vår nebulosa, ingår i större konstellationer, det finns ingen gräns, och altet är ett levande väsen - Gudomen-

Gudomen ÄR KÄRLEk och därmed omsorg om "sin kropp" - då stämmer ju din dröm, det finns levade väsen av annat slag, somliga kallar dessas fordon ufos..

Det är skönt att veta detta tycker jag - vad tycker du om det ?

Lars

Cristine
3/4/12, 10:09 AM
#6

Tack Gahella!Glad

Hej Lars, roligt att få görs din bekantskap. Jo men visst är det så, jag har nog alltid tänkt i de banorna och det var inte länge sedan jag gjorde de jämförelserna i en annan tråd. Jag ska se om jag hittar den.

Jag har aldrig hört talas om honom, men hans bok verkar intressant.

Ja har sett otaliga ufon av olika slag de 30 år jag bott utomlands, både i södra europa samt mycket i sydamerika  och infödingarnas filosofi  är ju densamma om alltet att allt är ungefär som de ryska dockorna.

Tittar man på denna tråd ser man ocks samband i orberna.

http://utomjordiskt.ifokus.se/discussions/4f50bb66d4ebea7f44004b4d-ljusvarelser?discussions-1 http://www.youtube.com/watch?v=hfVt0a3fK3c

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Annons:
annica77
3/4/12, 3:14 PM
#7

Jag ser ufon väldigt ofta! Att jag ser dem ofta är inte så ofta då min tvilling flamma Xzai-On Kumjat finns där uppe i rymden och jobbar som officer i Rexes flotta som tillhör GFL…Mitt första UFO såg jag 1998. :)

KyssMy eternal love to my beloved flame! Kyss

http://pleiades.site40.net/xkumjat

Upp till toppen
Annons: