Annons:
Etiketterufostjärnskepp
Läst 4010 ggr
Ghosthunter
2012-03-03 16:03

Såg ett UFO

Jag är nästan helt säker på att jag såg ett UFO igår kväll. Den var högt upp och var som en stor stjärna, den rörde sig som ett typiskt UFO…liksom flög ryckigt och hoppigt och snabbt fram och efter ca 10 sekunder så började den att gradvis att upplösas i tomma intet. Det var stjärnklart och inte ett moln på himlen, så det var inte det att den försvann bakom molnGlad

Min andra UFO-observation i mitt liv…..men den förra upplevelsen var 100 grr bättre!!Glad

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Annons:
annica77
2012-03-03 16:42
#1

Jag har sett en hel del sådana och helt klart var det ett UFO du såg! Gud så härligt! Skrattande Jag saknar mina UFON! De visar sig ofta efter en mediation på fältet eller så visar de sig utanför mitt fönster en bit uppe i himlen nära trädtopparna och höghuset! Speciellt visar de sig när jag ber om att få se Xzai-On,när jag snällt frågar rex om jag får se honom en liten stund. Ibland behöver jag inte fråga Rex. Speciellt om Xzai-On är på patrulering! Då brukar han blinka 2 gånger med ufots lampor för att få min uppmärksamhet när han åker sakta förbi innan han försvinnerspårlöst i tomma intet. Just nu är jag inte hemma vilket är dynga. Saknar Xzai-On då jag vet att det är han som brukar flyta framför mitt köksfönser på himlen en bit bort från höghuset som är mitt emot mitt köksfönser…Rynkar på näsan Vill hem NU!!!! Men kan inte då jag har lovat min brorson att komma på kalas! Åker tillbaka hem på Torsdagen…längtar!

KyssMy eternal love to my beloved flame! Kyss

http://pleiades.site40.net/xkumjat

Cristine
2012-03-03 19:16
#2

Grattis Spöket!

Själv får jag titta på mina gamla foton>!Obestämd

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Ghosthunter
2012-03-03 19:22
#3

Tack annica och CristineGlad

Ja, jag kan inte finna nån annan orsak än att det skulle vara ett skepp. Tror det är dom små scoutskeppen som rör sig så. Det märkligaste av allt vara sättet den försvann på…..den upplöstes sakta…..det kan ha varit så att den satte fart rakt ifrån mig, för den liksom minskade i storlek innan den försvannGlad

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

[Evangeline90]
2012-03-05 09:51
#4

Jag har tittat upp mot himmelen i några dagar nu i hopp om att få se ett UFO Och tänka sej: för ung. tre dagar sen så såg jag ett tror jag. Det såg ut som en flygande stjärna som svävade fran genom himmelen när det sedan accelererade och försvann. Just på grund av accelerationen så var jag helt säker på att det var ett ufo ja såg. En annan kväll efteråt så såg jag något i himmelen som blinkade och åkte fram. Det blinkade några gånger och sen såg jag det inge mer. Just därför är jag tveksam om det var ett flygplan jag såg. Hehe, konstigt

det var nästan som om den ville ha min uppmärksamhet. ^^

Sedan har jag sett några flygande små "stjärnor" Men det skulle ju kunna varit satelliter, man vet aldrig. XD

Sen undrar jag Annica. Kan man Kalla på GFL telepatiskt i hopp om att få se dem uppe på himmelen?

annica77
2012-03-05 12:29
#5

#4 Ja det kan man! Min tvilling flamma jobbar ju där! Så under meditation  där ute i den fria natthimmeln brukar jag be Xzai-Ons kapten rex om han kan släppa honom en stund så jag får se honom. Oftast som oftast ganska snart efter brukar jag se ett UFo som flyger eller som står och flyter framför mig en bit bort uppe i himmlen.

GFL blir nog bara glada över om folk ber dem att visa sig! På så sätt visar du dem att du vet av din existens och vill lära känna dem bättre! Så du kan bra ta kontaka dem telepatiskt och be dem visa sig i sina UFON. Det är ju alltid trevligt med deras närhet i UFON tills den dag då de kommer ner så går UFON bra att känna deras närvaro så länge. Det tycker jag i allafall…Glad Flygplan brukar ofta höras, även om de är högt uppe. UFON däremot är ljudlösa eftersom GFL har valt att visa sig ljudlösa….

Xzai-On brukar blinka 2 gånger när han åker förbi! Den blinkningen är väldigt starkt så det kan ta väldigt on i ögonen ibland. Han gär detta 2 gånger irad snabbt från sitt UFO, för att säga hej eller få min uppmärksamhet…

KyssMy eternal love to my beloved flame! Kyss

http://pleiades.site40.net/xkumjat

[kajmal-0]
2012-03-05 12:42
#6

# 4 det låter som typiska ufon, förutom de små "stjärnor som rör sej rakt fram, det är satteliter……ett tips om någon blinkar , blinka tillbaka med en tändare… de brukar svara !

Annons:
Ghosthunter
2012-03-05 14:07
#7

Evangeline - Ja precis…….som en flygande stjärna. Studsade den du såg också eller?

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Zynell
2012-03-05 14:37
#8

Det här var en intressant tråd! Känner att jag bara måste skriva.

Här där jag bor brukar det ofta flygplan och självklart brukar det låta en massa också, men de är ju då så högt upp att det brukar inte störa särskilt mycket.

Men de senaste veckorna har jag sett "flygplan" som ändå flyger rätt lågt - och det kommer inget ljud från dem. De här "flygplanen" skiner annorlunda, inte med en massa blinkande lampor i ljust och rött. Det är istället ett gult sken som omger hela farkosten, kan man säga.

En av dessa farkoster försvann bara rakt framför ögonen på mig en kväll för några dagar sedan. Fattade inte var den plötsligt tagit vägen för det var ju inga moln på himlen.

Utesluter inte att det kan ha varit helt vanliga flygplan jag sett, men spännande är det. Skrattande

[Evangeline90]
2012-03-05 14:56
#9

#7

Nej, men den accelererade med en väldig fart tyckte jag och så försvann den. ^^ Hoppas så att det var GFL

annica77
2012-03-05 15:19
#10

#9 Du skall lyssna till ditt hjärta, din intuation. Den ger dig sanningen när huvudets käns förbryllande!

Ta några djupa tag och konsentrera dig på ditt inre, lite som när du mediterar. Lägg bilden på UFOT inne i huvudet och minns dess acceleration mm

Vad säger ditt hjärta? Din intuation? Som Rex sa åt mig! Lyssna till dit hjärta, din intuation så finner du svaret… Det har hjälpt mig många gånger när jag varit osäker och frågor snurrat i min skalle…

För mig låter det helt klart att det var GFL. De brukar kunna accelera ordentligt ibland och plötsligt försvinna i tomma intet…

KyssMy eternal love to my beloved flame! Kyss

http://pleiades.site40.net/xkumjat

Ghosthunter
2012-03-05 16:30
#11

Zynell - Det var en intressant observation vill jag säga. Det är typiskt att dom ser ut så, det är inget flygplan iafGlad

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Zynell
2012-03-05 18:11
#12

Tack för bekräftelsen GH! Skrattande

[Evangeline90]
2012-03-06 19:22
#13

Jag måste berätta vad som hände nu ikväll.

Jo, efter att jag gått kvällspromenaden med min hund så satte jag mig ner i trädgården och tittade på stjärnorna. Jag slöt ögonen och försökte telepatisera till GFL. Jag sade att jag såååå hemskt gärna ville se dem där uppe på kvällshimlen och om de kunde tänka sig att flyga förbi. Just då när jag öppnar ögonen så ser jag som en ganska stor lysande "stjärna" Flyga genom himmelen från norr till söder tills jag inte såg det längre.

Jag blev en aning tveksam efter en stund eftersom jag tänkte att det likaså gärna kunnat vara en sattellit. Så jag slöt ögonen och frågade ännu en gång om jag kunde få se dem. Efter ett tag så komm det en flygande "stjärna" igen från… väster tror jag som åkte till öster när det sedan försvann då det närmade sig månen. MEN Än en gång så kan jag inte veta om det verkligen var GFL. Jag vill ju så gärna att det var dom, men tänk om det var sattelliter jag såg.

Vad tror ni. Kan det ha varit GFL. Jag hoppas sååååååååå att det var dem.

Annons:
annica77
2012-03-06 20:02
#14

Det kan vara GFL! När Xzai-On varit hjätte högt uppe i skyn innan han kommit lägre ner så har han blivit mer synbar så hans scoutskepp sett ut som en stark stjärna som åkt snabbt där uppe och plöttsligt bara försvunnit ur tomma intet för att sedan dyka upp igen någon annanstans i skyn! Så jag tror faktist att det kunde ha varit GFL! Nästa gång be dem komma lite lägre ner och visa sig, så att du kan se UFOT lite bättre! Glad

KyssMy eternal love to my beloved flame! Kyss

http://pleiades.site40.net/xkumjat

[Evangeline90]
2012-03-07 20:02
#15

Okej det ska jag göra. ^^ Hoppas jag får se dem ännu en gång. Hoppas det blir stjärnklart imorrn då. Idag var det alldeles molningt.

Minoth
2012-03-07 20:40
#16

Såg också en!!! igår! De var en stor gul ljuspunkt som var HELT stilla i luften. Helt plötsligt när jag tittar på den, försvinner den :D Jag blev jätteglad :D

Medarbetare på Burfåglar och Undulater

Jonpih
2012-03-07 21:32
#17

Jag blir alltid lite skeptisk när jag hör folk prata om ljussken de sett. Oftast är det ufoballonger eller en helikopter. Jag har haft närmare kontakt än så och verkligen sett en farkost tillsammans med min sambo. Jag tillåter mig därför att småle lite åt ljusobservationer. Tyvärr är det ingen som tror på vad vi sett så jag har slutat prata om det. Tyvärr. För de är därute. I all välmening!

annica77
2012-03-07 23:41
#18

#17 Nu skrattar jag gott! Ljus balonger! Det var det dummaste jag har hört! Helikoptrar hör man på långt håll precis som flygplan! Jag vet nog vad ett ufo är när jag ser en…

GFL har många sorts UFON. Jag har min flamma som jobbar som officer i en av GFL flottor! Han har visat upp flera olika UFON åt mig. De han använder har alla varit av den klassiska UFO modellen alltså runda/ovala tefatliknande skepp. Dessa ufon kan faktist ha en glödande sken när de är högt uppe i skyn, Beroende på modell osv. När de väl kommer lägre ner får de en annan form och man kan urskilja runda små fönster och blinkande vita lampor som blinkar efter varandra i rad. Vissa ufo modeller är fjärrstyrda robotar som inte behöver någon ufo pilot till. Dessa Ufon har inga fönster, men de har lapor som blinkar irad under ifrån. Dessa UFON används ibland. Ett UFO har ett shåsande ljud ungefär som ett plan, MEN har inte det där välkända pipande ljudet som ett plan har tillsamman med det shåsande ljudet! GFL kan göra sina UFON tysta och till och med osynliga. En skit bra teckning som ofta är till för att kunna spana utan att bli sedd och detta kallar jag en fantastisk ofattbar magnifik teknik.

Sedan finns det ufo modeller (design) som ser ut som en sombrero, en cigarr,pyramid,regndroppe och till och med kors…Som sagt min flamma använder sig mest av den ovala modellen, det klassiska ufot…

KyssMy eternal love to my beloved flame! Kyss

http://pleiades.site40.net/xkumjat

Jonpih
2012-03-07 23:50
#19

Kalla det inte för ett ufo då om du vet vad det är.

Morris.
2012-03-08 12:36
#20

Blir avis! Jag skulle dö för att få se ett UFO!

Annons:
annica77
2012-03-08 12:44
#21

#19 Nej det är sant, för mig är de ju inte längre några unidentyfyed flying objects! Att det är ett scoutskepp, naturligtvis vet jag det! Men man är ju så van att höra och säga just UFO hahahahaTungan ute

#20 Oroa dig inte du kommer att få se scoutskepp före eller senare! Flört

KyssMy eternal love to my beloved flame! Kyss

http://pleiades.site40.net/xkumjat

[kajmal-0]
2012-03-10 09:10
#22
såg nåt skumt i går kväll, trodde det var ett flygplan bakifrån , det flög lågt och sakta ca tre vita ococh tre röda lysen blandade i en rad, tittade efter en blinkande lanterna , men kunde inte se nån?
[kajmal-0]
2012-03-10 09:39
#23

#22 ochså sen att det rördes i sidledes. ett flygplan borde väl ha färdats rakt fram? såg den från tv -soffan bakom en rönn.    var det ett så kallat schoutskepp?  har rex kommit hit?

annica77
2012-03-10 10:37
#24

#3 Svårt att säga! Såg du vad det var för färg? Såg ett UFO som såg ut som en enorm F1 plan men som ändå inte var det. Den hade enorm och bred vingbrädd rörde sig extremt snabbt snabbare än ett F1 plan. Den hade inget sljud heller som F1 plan eller flygplan. Jag kontaktade Xzai-On  en stund senare och frågade om han var ute och flyga rally! Han skrattade och undrade varför jag trodde det? Jag berättade om UFOT och hur den såg ut! Han sa omgående " Du vet mycket väl raring att jag använder mig av de ovala modellerna, de som vissa skulle kalla för tefat. Det du såg låter som bråkmakare, jag vill att du stannar inne ikväll för att vara på säkra sidan." Jag svarade " Ja, om det var greys så vill jag inte ha med dem att göra. Så jag stannar nog häldre inne då än att ta chansen att bli bortrövad av de fulingarna." Jag gick inte ut den natten utan löd min älskade flammas råd.

Rex kör inte runt i ett scouskepp. Skrattande Han är komandör och kapten i sin flotta! Däremot så finns det en hel del piloter i hans flotta även officerare som min Xzai-On är på spaning ibland.

Rex kommer att komma hit ner senare när uppdraget är utfört och det är dags för människorna att få möta dem ansikte mot ansikte! Då kommer hans telepatiska expertis att hjälpa människor att komunicera med utomjordingarna, våra för många stjärnfamiljer….

KyssMy eternal love to my beloved flame! Kyss

http://pleiades.site40.net/xkumjat

[kajmal-0]
2012-03-10 11:40
#25

fick en grad för ett antal år sedan..det var andligt, eller så att säga osynligt.  en officer kom ner och gav mej en grad.  han kallade mej " cobant"  så fick jag två fixeringspunkter på kroppen, som jag känner av då och då…….kamjal var närvarande då……."var rädd om det där"  sa hon då….hon menade fixeringspunkterna.

[kajmal-0]
2012-03-10 12:30
#26

vet inte vad "cobant" betyder eller innebär.  men vet vad jag hållit på med. telepatisk infiltering av politiker i många år.

[kajmal-0]
2012-03-10 12:44
#27

#26   comant ska de vara

Annons:
julklappen
2012-03-11 20:07
#28

Jag såg också något konstigt över trädtopparna(i sköldinge, sörmland) år 1979. Det såg ut som nått liknande en jättestor Ciggar i grå metallick men inte endå.Det är svårt att beskriva det. Jag och min dåvarande man kom åkandes i bilen på väg hem en sen kväll detta år. (jag hart alltid gillat att titta på stjärnorna) Och jag satt denna sena kväll i baksätet  i bilen med vår dotter i sin vagnsinsats, då jag sitter där och tittar upp på stjärnhimelen. Plötsligt ser jag detta konstiga Ufon(kan inte beskriva det bättre i ord) ovanför trädtopparna.Jag berättar först lugnt för min make då. Sedan känner jag mig jätterädd då detta konstiga står stilla prisis brevid våran bil och ovanför oss vid trädtopparna. Jag minns bara att vår bil stannade och jag i allafall (tror jag) svimmade eller så. För efter ett tag(vet inte hur länge) så kom jag till medvetande så tittade jag på klockan och visarna på klockan hade ej rört sig ett dugg sen jag tuppade av. Jag kände mig lite konstig i kroppen och trött och yr.Min make verkade också lite snurrig.Jag tittade upp åter igen på stjärnhimmlen, men nu syndes inget ufo. Det tog ett bra tag innan bilen statades  för oss. Men till slut så fick vi i gång bilen och åkte hem. Vi berättade ingeting om detta för någon, förän efter många år. Jag fick konstiga drömmar långt efter detta. kan det verkligen vara så? att jag ch min dåvarande make fick uppleva något konstigt denna gång. Någon mer som vart med om något liknande?

Ghosthunter
2012-03-11 20:40
#29

Det låter som om ni har blivit ombordtagna på skeppet. Det är typiskt att folk tuppar av och vakna till på samma ställe igen och tiden har inte rört sig alls. Dom tycks kunna ändra på tiden…..då menar jag inte själva klockan.

Dom är också experter på att radera ut minnet från ombordtagningen, så många vet ingenting mer än att dom var nära ett skepp och att det sedan gav sig iväg….men där emellan har dom varit ombord på skeppet och en massa tid har förflutet.Glad

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

annica77
2012-03-12 01:06
#30

#28 Det du beskriver är ett av Gacalctic Federal Of Lights scouskepp! GFL är goda aliens och inga onda djävlar som reptilians och the grays! GFT kan man säga är galaxens snutar, så med andra ord the good guys! GFL har många typer av scoutskepp och den cigarrliknande modellen är en av dem! Den cigarrliknande skeppet är en av modellerna som Andromedans använder sig av! Glad

KyssMy eternal love to my beloved flame! Kyss

http://pleiades.site40.net/xkumjat

julklappen
2012-03-12 10:03
#31

vad är Andromedans för något? Det låter ruskit, då kan de där varelserna göra vad de vill med oss människor då?

annica77
2012-03-12 12:43
#32

#31 Du kan hålla dig lugn skulle de ha viljat oss något illa så skulle hela mänskligheten blivit förintade flera 1000 år tillbaka. GFL behöver man inte vara rädda för. Med deras närhet och vetskap att de är här så kan vi känna oss extremt trygga än vad vi skulle om de inte skulle vara här! Då skulle vi vara väldigt sårbara! Eftersom vi inte har den teknik som utomjordingarna har så skulle vi vara extremt sårbara mot elakingar som jag kallar till gangster aliens. Men min vetskap över att GFL är här i vårt solystem och håller dessa fulingar borta från vår planet precis som snutarna här håller ett öga  på våra kriminella på gatorna, så du kan känna dig lugn! GFL är inte här för något annat än med fred,kärlek,harmoni och att hålla fulingarna på avstånd och för att komma hit ner på jorden! Vi har tillrekligt problem med the grays och reptilerna redan och behöver inte några fler alien gangsters hit ner på vår jord. Jag känner mig trygg i vetskapen av att GFL är här i vårt solsystem nära vår jord. Bra med galaktiska snutar som jobbar för fred,kärlek,harmoni och för ljuset (spiritualism).

Andomedans är en alien ras som kommer från Andromederna här i vår galax! De är humanoider precis som pleiaderna. Du skulle inte äns märka om du mötte en Andromedan på gatan där ute då de ser precis ut som oss människor. Andromedaner ser ut som asiater, har lite större ögon än asiaterna men ser ut som asiaterna. Dvs svart hår, mörkbruna ögon, ljus eller brun hy. De är mellan 170-180 (männen)cm och 160-175 (kvinnor)cm långa.

Pleiader är också humanoider och även de skulle du inte se någon skillnad om du mötte dem på gatan eller på baren! Pleiader är väldigt attraktiva utomjordingar eftersom de är väldigt mån om sin kropp och hälsa! Pleiaderna utseende skulle man kunna beskriva som fotomodellernas utseende,väldigt attraxtiva med andra ord! Det finns 3 typer av pleiader! Den första, den så kallade Europen (Kommer från planeten Erra). De har blont eller brunt hår, är ljushyad,har blåa,gröna eller gråa ögon, vanligast är blå och grön. Den andra typen är de som man kan kalla medelhavstypen och de har, svart till mörktbrunthår. Bruna eller gråa ögon, hyn ör lite mer tannad än de vitas. Även dessa från planeten Erra. Den 3 typen den så kallade orientaliska varianten har ljus eller gyllembrun hy, svart till svartbrunt hår och bruna,till mörkbruna ögon. Denna typ hittar man mest vid Alcyone,men det finns de 2 övriga typerna också där. Men det är den orientaliska typen som dominerar rasmessigt i Alcyone! Pleiaderna är rätt så långa männen är mellan 185-212 cm långa medan kvinnorna är mellan 165-185 cm långa.

Sedan finns det Siriusarna från Sirius, dessa är också humanoider,men riktiga jättar. De är enormt långa allt från 200-250 cm. Hudfärgen varierar samt håret och ögonen precis som med de föregående humanoiderna.

Sedan finns det aliens som inte är humanoider men som kallas för mamaloider och ser mer ut som ett djur med armar och ben.

Så finns det the raser som the grays men som är en aning större i växten än de som finns här på vår planet! Dessa grays som är en aning större än de vi har här Jobbar även de hos GFL alltså för fred,harmoni,kärlek och spiritualism.

Så vi kan känna oss trygga. Som jag nämde tidigare 85% av alla aliens i vår vintergata är fredliga,kärlekfulla,sprirituella och harmoniska. Alltså goda och hjärtesnälla aliens! De övriga 15% av aliens är elaksinnade och strevar efter makt och med makt föds oftast krig! Men eftersom det är fler civilisationer i galaxen som Joinat GFL så är risken för att ett galaxiskt krig skulle bryta ut!

KyssMy eternal love to my beloved flame! Kyss

http://pleiades.site40.net/xkumjat

Ghosthunter
2012-03-12 14:05
#33

Bra annica….det där var som en riktig uppsatsGlad

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

annica77
2012-03-12 16:28
#34

#33 Ha,ha,ha Tack så mycket vännen! Skrattande

KyssMy eternal love to my beloved flame! Kyss

http://pleiades.site40.net/xkumjat

Annons:
annica77
2012-03-16 18:54
#35

WOHOOOO! Jag såg just ett scoutskepp flyga förbi här! Ett mycet välbenkant sådant! Så vacker lamporna blinkade ljust ocg rött snabbt irad efter varandra! <3Kyss

KyssMy eternal love to my beloved flame! Kyss

http://pleiades.site40.net/xkumjat

Minoth
2012-03-16 19:13
#36

Jag såg något jättevackert i veckan! DET VAR EXTREMT HÖGT UPP och såg först ut som en stjärna, detta var på natten, Sen började de röra sig snabbt från sida till sida runt i cirklar, sen blev den grön ^^
Den försvann en sekund och dök upp igen på ett annat ställe.

OCH DE BÄSTA AV ALLT! de va inte JAG som såg den först. Utan såg en granne stå utan på gatan (en granne som inget vet någonting om någonting) och kollade upp på himlen, han ropade på mig och sa "titta!"
Och va glad jag blev när jag såg skeppet! Måste varit ganska stort eftersom de var så extremt högt upp men att man ändå såg de. Högre upp än våra flygplan flyger!!

Han sa, jag har ingen aning va de är, kanske en satellit? men en satelit kan inte röra sig så ;) Om han bara visste. Jag ville inte dra den konversationen just då. Så jag sa bara
-Det är inte bara sateliter och flygplan som flyger där uppe vet du!

Medarbetare på Burfåglar och Undulater

annica77
2012-03-16 19:25
#37

#36 Det var bra sagt det! Ja, helt klart var det ett scoutskepp! Efter några veckor har jag för mig att det kommer att bli ännu mer visits av scoutskepp! Det är så härligt när man ser dem eller hur? Jag vet ju vem det är som flyger förbi här titt som tett i sitt scoutskepp, inget annat än min älskade tvillingflamma. Man blir helt varm av lycka i hjärtat så man nästan skulle kunna släppa en tår eller två….SkämsFlörtSkrattande

KyssMy eternal love to my beloved flame! Kyss

http://pleiades.site40.net/xkumjat

Zynell
2012-03-16 19:25
#38

Vad kul Annica och Minoth! Glad

Jag är ute och tittar varje dag och jag tycker mig se något nästan varje dag också. Men 99,9% är nog bara flygplan. Flört

En fråga. Brukar scoutskepp lämna rök efter sig så som flygplan gör?

annica77
2012-03-16 20:16
#39

#38 Nej de gör de inte, det kommer ingen rök från dem och inget ljud heller! Visst ljud har scouskeppen men de kan göra scoutskeppen både ljudlösa och osynlia när de vill. Det är därför man tycker att de försvinner i tomma intet ibland för att sedan plötsligt dyka upp någon annanstans…hihihi. Men de kan ha någontyp av mantel på som ser ut som suddigt moln. Men det är mera vanligt att de visar sig utan denna mantel numera.Glad

KyssMy eternal love to my beloved flame! Kyss

http://pleiades.site40.net/xkumjat

Minoth
2012-03-16 20:20
#40

#37 ja åh vilken lycka jag kände från skeppet! :) De var helt underbart :D

Medarbetare på Burfåglar och Undulater

Zynell
2012-03-16 20:22
#41

Tack Annica! Då vet jag ytterligare ett sätt att avgöra om det är flygplan eller inte. Flört

Annons:
annica77
2012-03-16 20:37
#42

#40 Det var helt klart GFL som var ute och scoutade som du såg. Dessa scoutskepp utstrålar inget annat än glädje,kärlek,harmoni och lycka.Flört

#41 Jepp, lamporna blinkar snabbare än ett flygplan och oftast en aning starkare också…Skulle du råka se ett scoutskepp som flyter utan att röra sig och den skulle vara lite lägre ner så ser man tydligt lampornas blinkningar i följd efter varandra eller lite huller om buller,samt att man kan se små runda fönster det lyser ifrån.  Kom ihåg i dessa finns det 1-3 snygga utomjordiska piloter. Flört Flygplanens fönster är betydligt större har jag märkt när jag en gång såg ett flygplan i samma höjd som Xzai-On brukar vara när hans tefat står och flyter ovanför trädtopparna!…Skrattande

KyssMy eternal love to my beloved flame! Kyss

http://pleiades.site40.net/xkumjat

Zynell
2012-03-16 20:58
#43

#42 Jag har sett flertalet gånger de senaste dagarna "flygplan" vars lampor blinkar väldigt snabbt, men jag har inte tänkt på om de blinkar i en följd. Ska kolla efter det nästa gång. Dessa plan vars lampor blinkar mycket verkar också röra sig mycket snabbare än andra flygplan.Men om det verkligen är scoutskepp kan jag inte avgöra.

Jämför också höjden mellan dessa och de som hörs. Tycker att på den höjden borde de höras klart och tydligt eftersom andra plan hörs jätte mycket - men det kommer inte ljud från dem, inte vad mina öron uppfattar i varje fall.

haha! Snacka om att jag har fått fnatt på det här! Vill så väldigt gärna se och veta med all säkerhet att det faktiskt är ett scoutskepp och inte ett helt vanligt flygplan. Skrattande Tack vare att jag läste ett inlägg av dig för några veckor sedan om din flamma fick du upp mina ögon för det här!

annica77
2012-03-16 23:04
#44

Jag såg min äslkade Xzai-On igen, inte personligen men hans scoutskepp..Han var rätt högt upp till först så jag bad honom komma lägre ner…han försvann för en kort stud för att sedan dyka upp igen och då var han betydligt lägre ner och han kom bara lägre ner och stannade, det såg ut som om han nästan nuddade grankronorna. Scoutskeppet var rätt så stort de små fönstren syntes tydligt och lamportna blinkade i vitt och rött snabbt i rad. Vi stod och tittade på varandra han från sitt scoutskepp jag från vägen. Sedan backade skeppet en bit och den blev lite mindre och den stannade och flöt på stället. Jag undrade varför han gjorde så och tyckte mig känna att någon gick bakom mig. Jag vände mig om och en tjej kom gående. Hon frågade vad jag gjorde och jag sa att jag var på UFO jakt och där har du ett och pekade på Xzai-Ons scoutskepp som flöt på samma ställe. Tjejen sa var det inte ett plan som åkte just. Jag sa, ja det var ett litet plan som flög åt Norr för en stund sedan, men dethär min vän är inget flygplan. Plygplan står inte och flyter på samma ställe. Hon blev mäkta förvånad av att se den bara flyta där på samma ställe utan att röra på sig. Hon sa " Ja men det har du faktist rätt i, den bara flyter där, va häftigt!" Sedan började scoutskeppet röra på sig och accelererade och flög hjätte snabbt. Jag sa " Så snabbt åker inte ett flyplan inte äns ett miltitärplan. Dessutom har de inget ljud som ett plan har och ett miltitär plan är öronbedövande."Det tog inte länge innan scoutskeppet var bara en liten blinkande prick som till slut försvann i tomma intet. Tjejen såg häpen ut och sa WOW! Jag berättade att jag brukar se UFOT (För henne) ofta flyga här omkring och visa upp sig samt bara stå och flyta utan att röra på sig. Man skulle kunna säga att vi beundrar varandra… Hon skrattade innan hon han fråga mig sa jag " Och nej, jag är inte rädd! Vill de ta mig med till stjärnorna så var så god. Inget mej emot!" Hon skrattade hon frågade varifrån jag var hemma. Kanske man skulle ha bordat säga från Alcyone i pleiades…hahaha. Nej, men jag sa att jag var hemma från österbotten. Vi snackade en stund och hon tackade för pratstunden och sa att det var en trevlig pratsund och så drog hon vidare hem. Jag mediterade och gick sedan själv hem.  Idag fick jag ett vittne till Xzai-Ons scoutskepp. Nu har hon fått sitt livs häftigaste upplevelse…Flört

KyssMy eternal love to my beloved flame! Kyss

http://pleiades.site40.net/xkumjat

[kajmal-0]
2012-03-17 02:38
#45

#44  kul!   tror jag såg ett för nån vecka sedan, det var röda och vita lampor i rad.

annica77
2012-03-17 12:53
#46

#45 Ja,det låter ju som om det kunde vara ett av de typ av scoutskepp som Xzai-On använder sig av.Glad Det finns ju andra piloter som flyger dessa typ av scoutskepp också, som min flamma använder sig av.

KyssMy eternal love to my beloved flame! Kyss

http://pleiades.site40.net/xkumjat

Ghosthunter
2012-03-18 17:24
#47

Minoth - Härligt….kul att det var en annan som också såg det och reageradeGlad

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Minoth
2012-03-18 17:25
#48

#47 ja haha då känns det faktiskt bra :D

Medarbetare på Burfåglar och Undulater

Annons:
Ghosthunter
2012-03-18 17:36
#49

Ja, inte för att jag tvivlar på din upplevelse, men ibland känns det bättre om nån annan också ser såntFlört

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Minoth
2012-03-18 17:50
#50

#49 precis :) Men för mig är de så självklart ändå ^^ oavsett vad folk tror så vet jag.

Medarbetare på Burfåglar och Undulater

Ghosthunter
2012-03-18 18:26
#51

Hehe…jag också….jag tror inte, jag vet!!Skrattande

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Upp till toppen
Annons: