Snackis-tråden

Bra video

2012-03-02 22:36 #0 av: Minoth

http://www.youtube.com/watch?v=QWzLK0IDs0U

Medarbetare på Burfåglar och Undulater

Anmäl
2012-03-02 22:57 #1 av: Minoth

Riktigt bra till och med!

Anmäl
2012-03-03 21:56 #2 av: Lilla Stjärna

Ja, den filmen var bra, det har ju hänt mycket underligt på senare tid!!!

Anmäl
2012-03-03 21:58 #3 av: Minoth

Stridsvagnarna på tåget var ändå riktigt sjukt (men förvånar mig inte) MEN SÅ MÅNGA!!!!!!!!!!

Anmäl
2012-03-04 16:40 #4 av: annica77

Jag såg inte hela filmen, men måste säga att jag inte är förvånad över vår älskade moder jords utbrott! 6 av mina gnagare har dött helt plötsligt på en kort intervall samma månad! Så nog har man vetat att moder jord har något i göringen alltid, pluss att det var väntat då jag har följt med kalaniseringarna an gfl starseeds och mediumer...Men måste säga att jag inte är så förvånad heller då vår jord håller på att hela sig från allt skit som vi idiotiskt nog har gjort som slavar till dark camal och illuminati, med alla deras fabroker,stjärnvapen,stjärkraftverk samt allt annat skit som vi har förgiftat vår älskade moder jord med...Men dessa tider är snart ett minne blott, snart har moder jord renat sig själv och uppgraderat sig till en 5 D värld igen, som det en gång var på atlantis tid... Jipiii härliga tider kommer snart....Skrattande

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.